Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

[quote=Rossolimo;1866717]Någon som vet hur man rapporterar spelare? Jävla kioskmongon som sitter i chatten och skriver vad de har när det fortfarande är 6-7 spelare i handen.[/quote] Jag har rapporterat solklar collusion/kompisspelande utan att de vidtog någon åtgärd så tvivlar på att de gör något i ditt läge heller.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=DonnieDarko1;1866729][IMG]https://i.gyazo.com/702ec15e59362d78d7172bba1b31a797.png[/IMG] Någon annan som får upp den här jävla satans helvetesrutan en gång i timmen FORTFARANDE?[/quote] Jag beklagar att många har drabbats av störningar, men för balansens skull vill jag nämna att jag har spelat många timmar om dagen sedan klienten öppnades den 2 mars och jag har aldrig sett skylten.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har försökt spela några sessions för att testa klienten. Varit tvungen att ge upp varje gång då borden fryser eller så blir jag disconnectad. Sjukt att det inte ens går att spela. Testade med nätverkssladden direkt in i datorn nu också, gjorde inte saken bättre... Hade de lyckats få skiten stabil nog att spela på och inte låsa ens pengar i cyberspace en vecka så tycker jag dock klienten hade varit likvärdigt dålig mot tidigare. :cry:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=rasmus88;1866736]Hur många gånger behöver ni klicka på ett bord innan det öppnas? 5-10 aggressiva klick snittar jag på.[/quote] Haha nått liknande här. Även införskaffat en till skärm till för att kunna 5-tabla och öppna nya bord utan att allt blir en enda röra.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förresten, jag ringde supporten igår angående den ihållande anslutningsfel-rutan. Enligt personen jag talade med så "var jag den enda som antagligen har det felet". Det medgavs dock att "i början hade vi lite problem med det där, men nu ska det vara löst". Jag hoppas inte på någonting här nu; men ni som har samma problem: Ring till supporten så att dom FATTAR att jag inte är själv om felet. Jag har testat flertalet datorer och olika anordningar. Övriga sajter fungerar felfritt.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=DonnieDarko1;1866752][SIZE="4"][SIZE="3"][B]Förresten, jag ringde supporten igår angående den ihållande anslutningsfel-rutan. Enligt personen jag talade med så "var jag den enda som antagligen har det felet"[/SIZE][/B][/SIZE]. Det medgavs dock att "i början hade vi lite problem med det där, men nu ska det vara löst". Jag hoppas inte på någonting här nu; men ni som har samma problem: Ring till supporten så att dom FATTAR att jag inte är själv om felet. Jag har testat flertalet datorer och olika anordningar. Övriga sajter fungerar felfritt.[/quote] Jag var i kontakt med dom igår angående samma sak och jag var den enda som hade det problemet med.:lol:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=Folke Rosvall;1866758]Ni kanske pratade med olika personer?[/quote] Vad pratar du om? SVS bör ju samköra information som kommer in för att få en överblick över läget. Uppenbarligen sitter nötter där på eget hörn så att säga och ger ut skev information. Lekstuga !
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=Folke Rosvall;1866730]Jag beklagar att många har drabbats av störningar, men för balansens skull vill jag nämna att jag har spelat många timmar om dagen sedan klienten öppnades den 2 mars och jag har aldrig sett skylten.[/quote] Händer titt som tätt, minst 3-5 ggr om dagen. Och snygg särskrivning av dem, ha ha!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=DonnieDarko1;1866752]Förresten, jag ringde supporten igår angående den ihållande anslutningsfel-rutan. Enligt personen jag talade med så "var jag den enda som antagligen har det felet". Det medgavs dock att "i början hade vi lite problem med det där, men nu ska det vara löst". Jag hoppas inte på någonting här nu; men ni som har samma problem: Ring till supporten så att dom FATTAR att jag inte är själv om felet. Jag har testat flertalet datorer och olika anordningar. Övriga sajter fungerar felfritt.[/quote] Beklagligt att de sitter och blåljuger. De måste verkligen tro att pokerspelare är lättlurade idioter. Själv har jag i åtskilliga mail påtalat problemet.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=BlackSmp;1866770]De borde istället säga "det är första gången som jag hör talas om det felet.." Att påstå att någon "sannolikt är ensam" om ett fel är dumt eftersom de inte har en aning om hur det är.[/quote] med sitt verbala uttrycket gör dom en logisk kullerbytta och helt plötsligt kan dom negligera problemet...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[quote=BlackSmp;1866770]De borde istället säga "det är första gången som jag hör talas om det felet.." Att påstå att någon "sannolikt är ensam" om ett fel är dumt eftersom de inte har en aning om hur det är.[/quote] Såg en kommentar från en representant på SVS angående en fråga på deras facebooksida, han påstår att de istället för ett forum har en lista där de skriver upp ALLA buggar som rapporterats in. Så kan de lättare hålla ordning på alla buggar sa han ungefär, jojo, man får ruskigt fina vibbar av deras kommunikation.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...