Gå till innehåll

Bonushora B2B FAQ


lilleinar

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 7 months later...
hello everybody:)

 

now is time to get free money to poker!

 

first you get 10 to bestmostpoker then 40 to Party Poker.

after all that, you have possibility to get every month pay check up to 1500$.

so what you waiting for?

 

use link and make a account.

 

good luck at the tables.

 

http://www.pokerinside.com/refer/killeri12

 

ps. your need to collect nips. how that do? you find indstruktions: my vip...

 

baaaannnaaaa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
"Du tilldelas en VIP-poäng för varje hand i vilken du fått kort och i vilken rake uttagits med €0,31 eller mer, oavsett om du själv satsat pengar i potten eller inte."

 

Gäller detta fortfarande eller har dom ändrat så man måste själv delta i potten för att få vip-poäng?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att man skulle få 1vip för var 0,4Euro i rake man betalar stämmer inte för fem öre heller kan jag säga. Kört lite på high5 senaste tiden.

På 31vip har jag rakat 18Euro=1vip för 0,6Euro i rake och då har dessutom inte PT importerat alla händer korrekt (46händer saknas.)

Så en 10vip för 1Euro bonus motsvarar alltså ca 16-17%RB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att man skulle få 1vip för var 0,4Euro i rake man betalar stämmer inte för fem öre heller kan jag säga. Kört lite på high5 senaste tiden.

På 31vip har jag rakat 18Euro=1vip för 0,6Euro i rake och då har dessutom inte PT importerat alla händer korrekt (46händer saknas.)

Så en 10vip för 1Euro bonus motsvarar alltså ca 16-17%RB.

 

1 vip = 0.4 euro i rake. Kanske bättre om du kollar upp i sajtens FAQ än i PT? 10x motsvarar alltså 25 %.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 vip = 0.4 euro i rake. Kanske bättre om du kollar upp i sajtens FAQ än i PT? 10x motsvarar alltså 25 %.

 

Är du dum eller??? Tror du inte jag redan har läst FAQ?

Det är ju bara den som vinner potten som rakar något, men B2Bs vip är ju baserat på pengarna man stoppar in oavsett om man har någon chans att vinna eller inte.

För de flesta vinnande spelare kommer deras bonusar inte ens i närheten av några 25%RB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Hej,

 

undrar bara om någon vet ifall 250% upp till €5000 med 60 dagar att spela in och betalas ut veckovis med €10 per 100vip är något att ha i en b2b-client?

 

mvh

 

Om du tittar två inlägg upp så ser du svaret på din fråga om du nu orkar det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså med nya rake / vip systemet på b2b motsvarar 1 EUR i rejk 2.5 VIP. Spelar du 100 VIP rejkar du då 40 EUR. Alltså kan man säga att få tillbaka 10 EUR / 100 VIP är en dålig bonus (25% RB). Men får man vip-cashbackgold samtidigt så kan det väl vara okej...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Är du dum eller??? Tror du inte jag redan har läst FAQ?

Det är ju bara den som vinner potten som rakar något, men B2Bs vip är ju baserat på pengarna man stoppar in oavsett om man har någon chans att vinna eller inte.

För de flesta vinnande spelare kommer deras bonusar inte ens i närheten av några 25%RB.

 

Skönt att du drar slutsatsen efter hela 31 vip och att en spelare, med ditt resonemang, som inte vinner några potter får en oändlig rb.

 

Fö så kommer man upp betydligt högre med rb + bonus.

 

Lycka till med grinden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att du drar slutsatsen efter hela 31 vip och att en spelare, med ditt resonemang, som inte vinner några potter får en oändlig rb.

 

Fö så kommer man upp betydligt högre med rb + bonus.

 

Lycka till med grinden!

 

Är du skadad eller? Jag nämner ju bara det uppenbara hålet med B2b:s rakeback och vip-system dvs att man inte går på hur mycket rake man betalar utan hur mycket pengar man stoppar in i potten, vilket bara gynnar jävla loosers.

 

Själv kör jag mest på svenska spel numera.

31 Vip eller inte, men tydligen är jag en tillräckligt viktig kund för att man ska ringa hem och undra varför jag vill tömma mitt konto:lol:

Att få ca 20% tilllbaka av det jag betalar är inte jag nöjd med iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...