Gå till innehåll

Era resultat på B2B i mars


Juzam

Recommended Posts

  • Svars 66
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skönt att man inte är den enda som upplever problem på b2b just nu. Har haft en oerhört tung period (som märkligt nog började dagen efter jag råkade vinna bad beat jackpot...). Hehe...

Fast det är lite märkligt att så många klagar över utdragningar samtidigt, vem fan är det som vinner egentligen då? ;)

 

För min del lägger jag iaf helt ner spel på b2b nu ett bra tag framöver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+€12500 :) NL200-NL1000, mest NL600

 

 

Vad nickar du? Har ju garanterat mött dig massor.

 

Jaha är det du som är Lurvenpajas, då har vi också mötts massor, du är en av dom som jag hellre undviker än spelar mot då jag tycker att det fortfarande finns gott om fisk kvar på B2B ( dock torskar jag mest mot dom pga kontinuerliga 2-5 outare)

 

Vad nickar du då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HADE DET INTE VARIT FÖR LIGGATS BÖGRIGGADE RIVALPOKER HADE JAG HAFT BRA RESULTAT. MEN NÄR MAN BLIR UTDRAGEN I VARENDA JÄVLA BÖGHAND PÅ DET ÄCKLIGA HORNÄTVERKET B2B SÅ BÖRJAR MAN JU UNDRA. TÖMDE IAF MITT KONTO PÅ RIVALPOKER OCH SKA ALDRIG MER SÄTTA MIN FOT PÅ DET ÄCKLIGA BÖGNÄTVERKET IGEN, TACKA GUD FÖR PARTYPOKER DÄR INTE ENBART TUR AVGÖR.

 

omg är b2b ett bögnätverk? Får man vara med om man är hetero med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Med tanke på diskussionen här så kanske jag skulle inleda som min f.d. VD gjorde i ett internmail

 

Hi Gays :o)

 

Till saken nu. Idag spelade jag första gången på länge på B2B. Spelade microlimit 8-manna. Jämfört med prima är det en fruktansvärd skillnad. Antingen är det en familjepott eller så är det supertajt. Lärde mig efter ett tag att om man hade en halvokej hand typ A10os så räckte det med att betta 2bb (Brukar hata spelare som spelar så fiskigt) och det gav mig potten 7 ggr av 10 (EV+ definitivt). Vad jag också lärde mig var att folk slowplayade mer än på prima. Jag åkte flera gånger dit när det på turn ligger ett färgdrag och jag har mellanpar. Bettar då för att få bort draghänder. Men självklart får jag med mig en tomte som har toppar eller triss, väldigt smart spelat, NOT.

Nu har jag iofs inte spelat så länge på B2B men borde det inte vara mer action på 8-manna jämfört med 10-manna på Prima?

 

Ville ju slaska ihop en bonus men det går ju segt och min BB/100 var väl ungefär 2 idag vilket ligger betydligt lägre än det normala.

 

Synpunkter?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag skrev tidigare att det var en bar månad med sanslös ökning av br som följd. Jag skrev oxå att det kan vända precis när som helst? nu har det gjort det =) springer man in i 4bords stegar som fixar till sig på river varenda gång man får triss så kostar det pengar tyvärr

 

nåväl, tappade väl 6 inköp på kort tid men har nu iaf jobbat tebax 2 av dom på lägre nivå, men det svänger alldeles för fort ibland...hur kan folk alltid jaga hålstegar och sätta dom på rivern trots att dom måste offra stacken redan på turn dock? man borde ju vinna mer ofta än inte tycker man...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag skrev tidigare att det var en bar månad med sanslös ökning av br som följd. Jag skrev oxå att det kan vända precis när som helst? nu har det gjort det =) springer man in i 4bords stegar som fixar till sig på river varenda gång man får triss så kostar det pengar tyvärr

 

nåväl, tappade väl 6 inköp på kort tid men har nu iaf jobbat tebax 2 av dom på lägre nivå, men det svänger alldeles för fort ibland...hur kan folk alltid jaga hålstegar och sätta dom på rivern trots att dom måste offra stacken redan på turn dock? man borde ju vinna mer ofta än inte tycker man...

 

Tja, att folk jagar stegar lär ju ha bidragit en hel del till att din br ökade i sanslös takt innan din downswing på 6 inköp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja , det skulle man kunna tycka, tyvärr har jag för tillfället hamnat i ofog med någon dealer då varenda triss/tvåpar jag drar in genererar ett bord med fyra hjärter alternativ 4 länkade kort =( det vänder väl säkert, men måttlig skojigt är det då man får in alla pengar redan på flop pga nötskal till motståndare som tyvärr drar in sina tvåoutare 75% av gångerna.

 

som det stod i någon recension om svenska spel "den hålstege som man inte har odds att dra till existerar inte" ungefär så har det kännts på sista tiden.

 

Men det är ju så här jag alltid har upplevt B2B då det går bra klonkar man in precis vad som helst i de viktigaste lägena medans då det går dåligt får man väldigt bra händer som alltid lyckas bli slagna av smått otroliga händer.

 

spelade lite igår, tre spelare efter höjning med 1010 av mig till 4 BB gav flop K 10 6 varpå de två andra går allin och jag synar. en har KK en har K10. under de perioder då man allmänt går bra hade man suttit med 66 o fått en river 6:a utan problem dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...