Gå till innehåll

MermaidPoker.com - 100% upp till $500


DoNNiaL

Recommended Posts

Har inte hittat något om mermaidpoker hörä så jag tänkte bara informera lite snabbt. Själv har jag inte testat sidan ännu, men jag måste säga att det ser okej ut.

Alla nya spelare får 100% på den första insättningen upp till 500$ och har då 31 dagar på sig att spela in den. Bonusen går att clera på alla nivåer också för de som undrar. All info hittas på http://www.mermaidpoker.com.

 

Förrutom bonusen har de mycket fina freerolls också.

Tre stycken stora (3000$, 4000$ och 8000$) varje dag så det är kasnke värt att prova på sidan för dessa annars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mermaid Poker has chosen a simple calculation for how your bonus will be deposited into your account. For every $10 you rake, $3 will be placed into your account and the pending will go down simultaneously.

 

REMEMBER, that it isn´t your entire amount in the pot which counts as rake, the procent can be shown in the scheme mentioned above.

 

It doesn´t matter if you play on cheap or expensive tables, however the higher your level, the quicker you can access your bonus cash. Entry-fees in tournaments and in SitandGo´s count as well as rake.

 

Av detta verkar det ju som att bonusen är detsamma som 30% rakeback, inte alltför lukrativ alltså...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmmm svårt att regga sig när sweden inte finns med i country-listan. Eller är jag blind?

Kanske dumt att välja nåt annat land, kan säkert bli problem vid utbetalning om inte uppgifterna är samma?

Har du rätt i. Inget jag kollade upp men frågan är varför inte Sverige finns med i listan.

Man har ju hört om sidor där svenskar inte är tillåtna men vad är vinsten i detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmmm svårt att regga sig när sweden inte finns med i country-listan. Eller är jag blind?

Kanske dumt att välja nåt annat land, kan säkert bli problem vid utbetalning om inte uppgifterna är samma?

Har du rätt i. Inget jag kollade upp men frågan är varför inte Sverige finns med i listan.

Man har ju hört om sidor där svenskar inte är tillåtna men vad är vinsten i detta?

 

Mailade och frågade dom, fick detta svar:

 

We can confirm that Sweden is listed on our invalid country list because our Boss Media is based in Sweden. Therefore Swedish players will not be able to create a poker account with us.

 

Så var det med det :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm. i och för sig lite avvikande men skriver ändå.

 

Tycker att det är väldigt underligt att MermaidPoker annonserar på svenska hemsidor som till exempel Xperteleven.com om inte svenska spelare kan regga sig. Tror dock attt annonskampanjen på just xperteleven är över nu men ändå..

Visst sprider de ut sitt varumärke men lite ogenomtänkt om de som ser det inte kan regga sig. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...