Gå till innehåll

SAJT: TopRankedPoker.com


QoS

Recommended Posts

Välkommen Top Ranked Poker! :)

 

Top Ranked Poker är en nystartad sajt inom B2B.

 

Efter samtal med forumet kommer vi tillåta deras användare att hjälpa till rena kundserviceärenden och liknande postningar.

 

Här kan ni ställa frågor eller diskutera saker rörande bonusar, turneringar, betalningar m.m.

 

Ni kan även nå dom på info@toprankedpoker.com eller MSN: info@toprankedpoker.com

 

Enjoy! :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 89
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tjena TopRankedPoker!

Ni har en saftig bonus... men om man jämför med MartinsPoker.com och DeniseLopezPoker.com så är den ni har betydligt mycket sämre. Vad tänker ni göra åt saken?

 

TopRankedPoker.com

100% upp till €1200

100€=2000 VIP

Tid att cleara: 60 Dagar

 

MartinsPoker.com

100% upp till €600

100€=500 VIP

Tid att cleara: 90 Dagar

 

DeniseLopez.com

100% upp till €1000

100€=900 VIP

Tid att cleara: 30 dagar

 

För 100€ hos er krävs 2000 VIP, men mindre än hälften hos DL och endast 1/4 hos MartinsPoker!

Visst, 1200 € är saftigt, men vem-som-helst kan lova saftiga bonusar bara dom är omöjliga att klara?! Kommentarer tack!

/Cyntax - Jävligast i stan just nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena TopRankedPoker!

Ni har en saftig bonus... men om man jämför med MartinsPoker.com och DeniseLopezPoker.com så är den ni har betydligt mycket sämre. Vad tänker ni göra åt saken?

 

TopRankedPoker.com

100% upp till €1200

100€=2000 VIP

Tid att cleara: 60 Dagar

 

MartinsPoker.com

100% upp till €600

100€=500 VIP

Tid att cleara: 90 Dagar

 

DeniseLopez.com

100% upp till €1000

100€=900 VIP

Tid att cleara: 30 dagar

 

För 100€ hos er krävs 2000 VIP, men mindre än hälften hos DL och endast 1/4 hos MartinsPoker!

Visst, 1200 € är saftigt, men vem-som-helst kan lova saftiga bonusar bara dom är omöjliga att klara?! Kommentarer tack!

/Cyntax - Jävligast i stan just nu!

 

Vi har tagit åt oss av kritiken, vi behåller erbjudandet men ändrar omedelbart villkoren till följande:

 

100% upp till €1200

€100 = 1000 VIP

Tid att cleara: 30 Dagar

Signupkod: signup100%

 

mvh

Top Ranked Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Hur länga kommer bunusen att finnas kvar? Vet inte om jag kan sätta in pengar den närmaste veckan men är absolut sugen på signuperbjudandet.

 

Signupbonusen gäller fram till 31 maj (de som registrerar konto innan 31 maj kommer kunna utnyttja signupbonusen). Vi kommer erbjuda en bra reloadbonus när tiden för signupbonusen gått ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag åker utomlands ca 2 månader i början av Juni(hinner ej cleara er bonus). Om jag nu signar upp/gör ett konto hos er med bonuskoden innan 31 Maj men väntar med att göra en deposit tills i slutet av Augusti när jag kommer hem, kommer jag fortfarande kunna köra bonusen då/den gäller fortfarande för mig?

 

Eller startar de 30dagarna den dagen jag gör ett konto,inte deposit?

 

Mvh

Micke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är ledsen, men jag uppfattar klienten som helt makalöst seg och konstig. Nyss bytte korten valör och färg under tiden de delades ut (stabiilt!), och varje bord tar ungefär en minut att få upp. Weho.. är glad om jag lyckas spela 10 händer innan jag planerar att gå och lägga mig om en timme..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Top Ranked Poker: Kan inte du göra något åt problemet med kortlekar och sign-up? Vissa (däribland jag) har föst signat up med bonuskod och sen skickat mail ang kortlekarna, det går tydligen inte att kombinera och man vill ju helre ha bonus än kortlekar. Vad är det som gäller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Top Ranked Poker: Kan inte du göra något åt problemet med kortlekar och sign-up? Vissa (däribland jag) har föst signat up med bonuskod och sen skickat mail ang kortlekarna, det går tydligen inte att kombinera och man vill ju helre ha bonus än kortlekar. Vad är det som gäller?

 

När det gäller de två olika bonusarna så hade tryckfelsnisse smugit sig in, dessa bonusar går inte att kombinera. Om en signupkod angetts vid insättning är det den bonusen som gäller. De spelare som använde sig av båda bonusarna under den tid som vi hade felaktig information på hemsidan har givetvis fått kortlekar hemskickade och har rätt till signupbonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är ledsen, men jag uppfattar klienten som helt makalöst seg och konstig. Nyss bytte korten valör och färg under tiden de delades ut (stabiilt!), och varje bord tar ungefär en minut att få upp. Weho.. är glad om jag lyckas spela 10 händer innan jag planerar att gå och lägga mig om en timme..

Samma här, mycket segare än andra b2bsidor!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte ens spela på min bärbara för fläkten blir helt tokig och går oavbrutet.

Ska tillägga att den funkar helt klockrent på övriga siter inom B2B

Ja.. som det är nu kommer jag inte kunna spela en enda hand. Antingen får klienten datorn att hänga sig, eller så stannar klienten upp fullständigt när jag försöker logga in. Detta är ohållbart.. det blir att casha ut utan att ens ha kommit igång, trist nog.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte ens spela på min bärbara för fläkten blir helt tokig och går oavbrutet.

Ska tillägga att den funkar helt klockrent på övriga siter inom B2B

Ja.. som det är nu kommer jag inte kunna spela en enda hand. Antingen får klienten datorn att hänga sig, eller så stannar klienten upp fullständigt när jag försöker logga in. Detta är ohållbart.. det blir att casha ut utan att ens ha kommit igång, trist nog.

 

Vi har själva varit inne och testat klienten och för oss fungerar det utan anmärkning, men självklart ska vi ta reda på vad detta beror på. Vi kommer med information så fort vi vet vad detta beror på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...