Gå till innehåll

SAJT: DoylesRoom.com


Aeis

Recommended Posts

Loggade precis in på Doyles och de verkar ligga kvar på Tribeca. Nån som vet när/om de ska till iPoker?

 

Jag vet inte om de ska till Ipoker, men angående frågan när de lämnar tribeca så fick jag just detta autosvar från vip@dbpn.com:

 

Action point redemption for our European/Canadian/Asian players can be requested at playerservices@dbpn.com attention Maggie. Please note that when we move to the new platform somewhere around the 15th of March, this option will be suspended until I return to the office as we will need time to complete the actual transfer of existing points, etc. over to the new software.

You may be assured that the program itself will resume after this has been completed, including redemption for $$$ like you all currently enjoy.

Deras flytt verkar alltså ske i mitten på mars.

Tribeca i helgen var förresten det fiskigaste jag sett något nätverk nånsin. 75% irländare! Helt sjukt var d. Sen natten till måndag flyttade paddypowerpoker till ipoker och festen var slut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Jag vet inte om de ska till Ipoker, men angående frågan när de lämnar tribeca så fick jag just detta autosvar från vip@dbpn.com:

 

 

Deras flytt verkar alltså ske i mitten på mars.

Tribeca i helgen var förresten det fiskigaste jag sett något nätverk nånsin. 75% irländare! Helt sjukt var d. Sen natten till måndag flyttade paddypowerpoker till ipoker och festen var slut.

 

=(=(..ja vet..tribeca var underbart och inte exploaterat av svenskar..måste varit det överlägset fiskigaste nätverken de senaste månaderna..sjukt dåliga britter, norrmän etc.. och nu förbannade ipoker nätverket är tight som helvete

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
  • 1 year later...

är detta standard?

 

Dear Customer :

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for choosing The Doyle Brunson Poker Network; it is a pleasure to be of assistance.

 

 

 

 

 

 

 

Please note that your previous deposit was decline by our system, because your credit card issuing bank is included in our company database due to previous online gambling issues.

 

The online way for you to use this credit card on our site will be once you certify your poker account and due to the inconvenience, we will credit a special $10 bonus (free of restrictions) to your real money account.

 

 

 

 

 

To solve this issue, we can include your card information in our database for avoiding this kind of restrictions. For doing that, we kindly request you to send the following information to certify your account with us:

 

 

 

1. A scan image of the front of your Drivers license.

 

2. Back and front copy of the credit card.

 

3. A signed copy of our credit card agreement form (attached).

 

4. Copy of any utility bill.

 

 

 

 

 

After you send the information, our security manager will make an override to update your credit card information during business hours. Please send these documents to security@dbpn.com or to our fax number 1-801-640-9522

 

We are also recommending you, in order to have access to gambling in our poker room, to use other methods such as: NETeller, Western Union.

 

 

 

 

 

Please feel free to contact us if you should have any further questions or comments.

 

 

 

 

 

Kind regards,

 

 

 

XXXXX A

 

Security and control Department

 

The Doyle Brunson Poker Network

 

Phone: 1-888 762 -4192

 

Fax: 1-801-640-9522

 

security@dbpn.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Doyle har huserat på Prima / Microgaming ett tag, så flytt av tråden hade varit på sin plats, men nu är det kanske läge att avvakta lite i alla fall.

 

Fick mail idag och att de håller på för fullt med flyttkartonger och inom kort ska röra på sig för tredje-fjärde gången sedan starten. Är det någon som vet den nya "zip coden" eller ska vi spekulera?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Doyle har huserat på Prima / Microgaming ett tag, så flytt av tråden hade varit på sin plats, men nu är det kanske läge att avvakta lite i alla fall.

 

Fick mail idag och att de håller på för fullt med flyttkartonger och inom kort ska röra på sig för tredje-fjärde gången sedan starten. Är det någon som vet den nya "zip coden" eller ska vi spekulera?

 

 

 

Sajten är väll inte EU baserad vad jag minns så finns väll inga svenskar som väljer att spela där? :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...