Gå till innehåll

Nybörjare söker mentor?


anakha

Recommended Posts

Jag håller med Nusse här. Fast det finns ju alltid poänger med att kunna chatta med en mer erfaren spelare medan man spelar. Det kan nog alltid vara bra att kunna kommunicera på lite annorlunda sätt än vi gör här förresten, särskilt om det är lite mer direkt.

 

Men se till att du utnyttjar möjligheterna som forumet ger, det finns en väldig massa sammanlagd kunskap här. Att diskutera är dessutom ett väldigt bra sätt att exponera dumma idéer man har.

 

Se till att du jobbar på att ställa frågor bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

man får tacka så jätte mycket för era svar här.. men som sagt.. det är ju lite lättare med en erfaren spelare som man kan snacka med direkt.. har ni några bra sidor eller nått som man kan börja spela på.. som har några amatörer och inte bara freerolls.. har kollat era länkar här med men en svensk sida skulle inte sitta fel..

 

//anakha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Innan du köper någon bok över huvudtaget, så går du till ditt bibliotek och kollar vilka böcker de har hemma i poker ämnet. Garanterat har de Pokerhandboken, den svenska klassikern. DET är boken du skall börja med. Eventuellt har de även några andra böcker beroende på storleken av staden, sedan kan du sätta dig ner lira en del, och även börja köpa böcker ... i vilken ordning man köper olika böcker mm beror lite på vilken typ av spel man vill spela osv...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Kan inte du ta dig an Anakha då herr Hjort.....du är ju proffs!

Så proffsig är jag inte.

 

Dessutom så tar jag hand om ett helt jäkla forum med 1000+ medlemmar, räcker inte det?

 

Jodå...det räcker. Dessutom tycker jagf att många av dina inlägg är väldigt festliga 8)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...