Gå till innehåll

NLT - Trn, 19/3, Online, post-game snack


inteillaalls

Recommended Posts

  • Svars 81
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jaha. Hur kan man hitta syn med AQo när jag återhöjer all-in med nästan 1/10 av hans stack. Inte håller favoriten K6s heller.

 

 

 

(Jo, var lite tilt efter en tidigare utdragning)

 

Jo klart jag lägger AQ när det ligger kring 6k i potten och måste syna 1k ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TILT spelade en hand sugkasst mot Erbus den räven....

 

du foldade rätt jag hade KQo och stege ;)

 

/A :heart:

 

Lirade den förvisso genomuselt, meningen med checken på turn var att du skulle ställa på rivern, men istället fick du klonka gratis:)

 

jag hade inte ställt utan träff mot dig i det läget, bara så du vet ;)

 

skulle betat 1/3 pott i stället :D

 

/A

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tvungen att syna två all ins från mindre stackar när jag höjt upp pre. Fick drygt två mot ett båda gångerna men där försvann halva stacken när jag inte kunde klonka.

 

Sen får man skräp, skräp, skräp innan man hittar JJ...då är man uppe mot KK såklart. Men jag har faktiskt vunnit när jag varit favorit! Stoooort steg framåt mot hur de senaste två månaderna sett ut :)

 

Får väl nöja mig med min första ITM i pf.nu och mycket bra spel. 15 euro på tre timmars jobb är däremot mindre att hurra över :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hatar mig själv ibland. Chipleader... och så tiltar man till. Fattar inte hur jag tänker ibland. Fanns inte en chans i helskotta att jag skulle ta den, och ändå möter jag upp. Vet inte vad jag ska skylla på heller. Bakisheten eller tröttheten... inget av dom säkert... dooh.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hatar mig själv ibland. Chipleader... och så tiltar man till. Fattar inte hur jag tänker ibland. Fanns inte en chans i helskotta att jag skulle ta den, och ändå möter jag upp. Vet inte vad jag ska skylla på heller. Bakisheten eller tröttheten... inget av dom säkert... dooh.

 

Jag skulle nog vilja kalla det för oddscalligheten. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hatar mig själv ibland. Chipleader... och så tiltar man till. Fattar inte hur jag tänker ibland. Fanns inte en chans i helskotta att jag skulle ta den, och ändå möter jag upp. Vet inte vad jag ska skylla på heller. Bakisheten eller tröttheten... inget av dom säkert... dooh.

 

och jag som trodde du gjorde det för att vara snäll med mig. Tre gånger hittils har jag dubblat upp mot dig. Tack för folden förresten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Adde eyh vafan snackar du om, tilta...jag menar muckar du med mig eller 8-)

 

Hehe Atrus vad hände?? Vi tar den nästa gång...

 

Minns knappt, allt blev vitt efter att jag callat. Var som om nån annan gjorde det. Som ett avsnitt ur "Twilight Zone".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hatar mig själv ibland. Chipleader... och så tiltar man till. Fattar inte hur jag tänker ibland. Fanns inte en chans i helskotta att jag skulle ta den, och ändå möter jag upp. Vet inte vad jag ska skylla på heller. Bakisheten eller tröttheten... inget av dom säkert... dooh.

 

och jag som trodde du gjorde det för att vara snäll med mig. Tre gånger hittils har jag dubblat upp mot dig. Tack för folden förresten...

 

Jag spelar som sämst mot dig. Måste väl ha att göra med att du spelar bra helt enkelt. Du bländar mig med din skicklighet... eller så är jag bara dålig. :)

 

Hursomhelst så är jag tillbaka på toppen igen. Hoppas det håller i sig nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hatar mig själv ibland. Chipleader... och så tiltar man till. Fattar inte hur jag tänker ibland. Fanns inte en chans i helskotta att jag skulle ta den, och ändå möter jag upp. Vet inte vad jag ska skylla på heller. Bakisheten eller tröttheten... inget av dom säkert... dooh.

 

och jag som trodde du gjorde det för att vara snäll med mig. Tre gånger hittils har jag dubblat upp mot dig. Tack för folden förresten...

 

Jag spelar som sämst mot dig. Måste väl ha att göra med att du spelar bra helt enkelt. Du bländar mig med din skicklighet... eller så är jag bara dålig. :)

 

Hursomhelst så är jag tillbaka på toppen igen. Hoppas det håller i sig nu.

 

Tackar för smörningen, den värmde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

då var man ute som trea...

 

ställde med AQo och mötte 33 jag lyckades inte träffa något..:cry:

 

tyckte iallafall att jag spelade stabilt i stort sett hela tiden... fast emellanåt väldigt vekt.

 

gick från chipledare till mitten på finalbord, när jag semibluffade med ett färgdrag och det fanns K ute..blev nedsynad av en som hade hälften av min stack, han visar glatt upp PP 9 :lol: på turn en K jag fyllde färgen på river med en 9a, som gav Fi en kåk med 999KK.

 

jag ställde med förhoppning om att Fi skulle folda, kändes inte som att han hade träffat K utan hade ett lägre PP QQ och nedåt.

 

tyvärr så orkade han syna

 

annars så var det en roligt trn :D

 

GRATTIS till Jozzze1 som vann

 

/A :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...