Gå till innehåll

Kreditkortet avvisat gällande shopping på nätet


quizz_kid

Recommended Posts

jag har precis upptäckt shopping på nätet. Jag köper det mesta inrikes, men ibland fyndar jag på den internationella nätmarknaden. När jag skall registera mitt visakort på vissa sidor uppstår svårigheter. Under "adress:" finns tre blanka fält. I fält 1 och 2 fyller jag i gatuadressen samt staden jag bor i. Detta lämnar ett fält tomt, och jag undrar vad jag skall skriva där. Inte länet antar jag. Och under Card Details ska jag typa i två datum(mm/yy), ett "expiry date" vilket står på kortet, och dels ett "from date". Är detta datumet då jag först fick kortet??? sen har vi "issue number(switch/solo only)" som jag antar att jag skall lämna blankt. tänkte bara höra mig för häromkring innan jag skriver ett pinsamt rackligt svengelskt brev till sajtsupporten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har precis upptäckt shopping på nätet.

Välkommen till 2000-talet!

 

tack, är vi redan där nu?... vad hände med rymdbilarna och kolonoseringen av jupiter?

 

tänkte bara höra mig för häromkring innan jag skriver ett pinsamt rackligt svengelskt brev till sajtsupporten...

Är inte det här inlägget pinsamt nog? ;)

 

kanske det... men då borde ju du kunna svara på detta...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag namngav länet jag bor i, men det är nog nåt annat som är på tok... namn, telefonnummer, adress, allt kopplas till kortet... har jag missat nåt får jag aldrig ihop det... kanske är telefonnummret som är fel... nummer inom sverige är väl 46... eftersom jag bor i göteborg(031) måste det ju bli 4631XXXXXX

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag namngav länet jag bor i, men det är nog nåt annat som är på tok... namn, telefonnummer, adress, allt kopplas till kortet... har jag missat nåt får jag aldrig ihop det... kanske är telefonnummret som är fel... nummer inom sverige är väl 46... eftersom jag bor i göteborg(031) måste det ju bli 4631XXXXXX

 

Om dom ska ringa Sverige utomlandsifrån (i min värld är det ett ord) så måste dom slå 0046 31 xx xx xx. Det är vad jag tror är fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...