Gå till innehåll

Specialare i April med Sportingbet - Vinn $1000!


ParadiseEric

Recommended Posts

Vi på Sportingbet tycker det är kul att så många här inne på forumet har testat oss på Sportingbet!

 

Därför kör vi nu en specialare för er här på forumet – det hela startar 1 april (inget aprilskämt) ;)

 

Specialaren har ett förstapris på $ 1000 och en bonus på $ 200 för alla som uppfyller kraven!

 

 

Så här gör du för att vara med!

 

 

Tävlingen startar klockan 00.01, lördagen den 1 april 2006.

 

Alla spelare som därefter och innan den 30 april spelar minst 5000 raked hands får en bonus på $ 200!

 

Är du först fram till hand nummer 5000? Grattis - då vinner du $ 1000!

 

Ja, du läser rätt - den spelare som kommer först upp till 5000 raked hands vinner ett förstapriset på hela $ 1000! :D

 

Uppdaterad leaderboard kommer att finnas här på forumet så att ni kan följa dramatiken!

 

När du nått upp till 5000 raked hands under april, skicka då ett email till kundtjanst@sportingbet.com med "Aprilspecialare" i ämnesraden och ditt användarnamn som meddelande. Din aprilbonus krediteras ditt spelkonto inom 24 timmar.

 

Lycka till! :D

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 68
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

vad ska man säga ..

jävligt bra början, med överdrivet bra sign up. Även en bra reload med.. men sen kommer den här. folk kan ju räkna, 10000 händer för 200$. riktigt segt, då tjänar man ju mer på rakeback på samma nätverk. synd när det började så bra och sen kommer det här. jaja.

 

edit. okej. nu är ju bonusen okej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dryg bonus, även om man vinner förstplatsen så är det sämre än de tidigare bonusarna, trodde faktiskt att du kunde vaska fram nåt bättre än det här Sportingbet. Hoppas verkligen inte att det är contributed.

 

edit; så ändras kraven precis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dryg bonus, även om man vinner förstplatsen så är det sämre än de tidigare bonusarna, trodde faktiskt att du kunde vaska fram nåt bättre än det här Sportingbet. Hoppas verkligen inte att det är contributed.

 

edit; så ändras kraven precis

 

Ja hoppas du blev lite nöjdare nu 10 000 rakade är mycket men är det ändå så att man spelar mycket så är det ju en helt ok bonus anser jag iaf nu när kravet halverades blev det ju ännu bättre. Känndes som du var lite utav en brat som bara ska ha mer och mer ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dryg bonus, även om man vinner förstplatsen så är det sämre än de tidigare bonusarna, trodde faktiskt att du kunde vaska fram nåt bättre än det här Sportingbet. Hoppas verkligen inte att det är contributed.

 

edit; så ändras kraven precis

 

Ja hoppas du blev lite nöjdare nu 10 000 rakade är mycket men är det ändå så att man spelar mycket så är det ju en helt ok bonus anser jag iaf nu när kravet halverades blev det ju ännu bättre. Känndes som du var lite utav en brat som bara ska ha mer och mer ;)

 

Ska inte klaga, men vill gissa att det tar ca 100-110 timmars spel att cleara 5000 contributed hands. Och det är med spel på 4 bord samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill inte klaga, men kan säga att 2500 raked hands tog ~20 timmars spel för mig förra gången :)

 

Det spelar ingen roll vilka stakes man spelar va?

Om man vinner får man $1000 + $200 bonus då?

 

WOW!!

 

Jag clearar ca 50 händer per timme, på fyra bord. Jag måste spela ap-tight jämfört med dig...

 

Du ska kunna spela på vilken nivå som helst, men potten måste nå $1 och en flopp innan den räknas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta gäller alltså alla på forumet? äve de som missade att regga sig via PF?

Skall man anmäla sig eller liknande? hur vet du annars vilka som är med?

 

Undrar samma sak. Är det alla svenskar det gäller, dom som signat via pokerforum eller alla?

 

Hej!

 

Det gäller alla som är reggade här via forumet - er kan jag hålla koll på via tracker. Sen kan det finns några som inte är reggade via länken som finns här i forumet men ändå håller till här på forumet och vill vara med i tävlingen.

 

Om ni vet att ni inte är reggade på länken här i forumet och vill vara med, skicka mig ett PM om detta.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sportingbet, även om jag tror att jag vet hur det ligger till tänkte bara göra klart så det inte blir några missförstånd ;).

Om jag signar via pf , och spelar 5000 rakade händer i april får man alltså både sign-up bonusen och den andra aprilspecialaren ?

 

Hej,

 

Ja, det går bra.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...