Gå till innehåll

jezaja kvalar till Pokermiljonen, 24/7 grind!


jezaja

Recommended Posts

Unibet hade en promotion på sin sida att den som spelade in flest vip-poäng under tisdagsdygnet (00.00 -> 24.00) får den sista kvalplatsen till pokermiljonen (Någon hade tydligen hoppat av i sista sekunden)

 

Jag gav mig fan på att vinna helt enkelt och drog igång 10 bord (1/2 NL) vid 12-snåret o grindande hela dygnet o fick ihop runt 9k vips totalt.

Satt med tre skärmar (2 hemma) hos iremmats och fick upppassning vad det gällde mat o dryck när det behövdes. Även lite stöd när det va som segast och han tog över vid toapauser etc.

 

Spelet gick riktigt bra o hade inget direkt motflyt utan plussade lite över 2.2k totalt också. Man tar bort rätt mkt edge genom att spela så många bord men o andra sidan så får man extra mkt respekt när man sitter med ett par inköp på 10 bord samtidigt också.

 

Hade lite koll på andra bord för o se om någon anna försökte samma sak, knäckte nog de flesta psykiskt då jag satt på alla tillgänliga 1/2-bord. Fick lira lite 0.5/1 och omaha på natten för det va lite dåligt med action på 1/2.

 

Såg att trippleA försökte på 2/4 men någon sa att han hade gulat unibet-kontot senare på kvällen. Många försökte psyka mig o säga att jag inte hade en chans o få tillräckligt för att deras kompisar försökte också, de trodde jag ljög när jag sa antal vips. Sa iof lite över hela tiden för o psyka tillbaka.

 

Deckade som en stock i sängen när klockan äntligen hade blivit tolv, de sista timmarna gick som i slowmotion. Hade ju inte behövt lira dom heller, kände det på mig redan då

 

Nu i morse ringde unibet o sa att jag hade vunnit med mer än dubbla marginalen till tvåan ungefär och det blir för mig i Pokermiljonen på fredag!

 

Finns en resultatlista på unibet.com, gå in på länken till höger där.

 

Nu ska jag o göra en labb, fy fan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 54
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag gav mig fan på att vinna helt enkelt och drog igång 10 bord (1/2 NL) vid 12-snåret o grindande hela dygnet

Haha. Du kortade nog ditt liv med 2 år.

 

Nu ska jag o göra en labb, fy fan!

Där rök ett år till.

 

Grattis till platsen. Lill-babs, Runar och Olinda kan bli svåra nötter att knäcka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...