Gå till innehåll

NLT - Trn, 12/3, Pokerstars challenge, post-game snack


Nusseman

Recommended Posts

  • Svars 161
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja inte fan lär man välja Köpenhamn i alla fall. Orka åka till ett land där man har noll chans att ens förstå det minsta av språket.

 

A pint of lager, please.

A pint of Guiness, please.

Una cerveza, por favor.

Une biere, s'il vouz plait.

 

Jaäeuuhg skhjulle viljee haaa en faaaadooooeeeel.

Följt av:

Det koauustar fiiiire halv-fjäääärs.

 

Aldrig i livet.

 

Hmm.

 

Prioriterar jag måntro ölen framför spelet i EPT:n....?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja inte fan lär man välja Köpenhamn i alla fall. Orka åka till ett land där man har noll chans att ens förstå det minsta av språket.

 

A pint of lager, please.

A pint of Guiness, please.

Una cerveza, por favor.

Une biere, s'il vouz plait.

 

Jaäeuuhg skhjulle viljee haaa en faaaadooooeeeel.

Följt av:

Det koauustar fiiiire halv-fjäääärs.

 

Aldrig i livet.

 

Hmm.

 

Prioriterar jag måntro ölen framför spelet i EPT:n....?

ROFL!

 

Jag är Evergrey

 

GL alla

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja inte fan lär man välja Köpenhamn i alla fall. Orka åka till ett land där man har noll chans att ens förstå det minsta av språket.

 

Hade det varit språk som varit avgjort hade jag valt danmark lätt. Bröligaste språket i Europa!

 

...men sen är jag ju uppväxt med dansk tv och således indoktrinerad sen barnsben. Lykkehjulet ägde, på tal om ingenting.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ska väl vara själve fan, jag sitter och laddar för turneringen och så hade jag inte anmält mig :evil:
Vid mitt bord har vi två som "sitting out". En ding-ding-värld.

 

SURT! Andra handen TT... betar lagom mycket/lite och har en Fi med mig. Flop KQQ och Fi hugger. Måste lägga mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ute som 464a.

 

Strax innan turneringen började fick jag höra "Efterrätt och Parlamentet 2030" från mor. Glass + fruktsallad + softning + TV 2030 - alltså måste jag ha en sitoutbar stack. Fjärde handen får jag en gratisflop med J9, floppen kommer 9-hög. UTG-limparen betar, knappen synar,jag checkraisar till 420, UTG-limparen ställer, jag tänker "fuck it, jag köper ut". Inget utköp och jag har 220 kvar som strax efter åker in med JT mot AQ - inget utköp där heller.

 

Sjukt riggat. Strax parlamentet och glass dock, klart mer +EV än grinda en EPTplats :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ute som 464a.

 

Strax innan turneringen började fick jag höra "Efterrätt och Parlamentet 2030" från mor. Glass + fruktsallad + softning + TV 2030 - alltså måste jag ha en sitoutbar stack. Fjärde handen får jag en gratisflop med J9, floppen kommer 9-hög. UTG-limparen betar, knappen synar,jag checkraisar till 420, UTG-limparen ställer, jag tänker "fuck it, jag köper ut". Inget utköp och jag har 220 kvar som strax efter åker in med JT mot AQ - inget utköp där heller.

 

Sjukt riggat. Strax parlamentet och glass dock, klart mer +EV än grinda en EPTplats :)

 

tack för att du inte köpte ut :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ute som 464a.

 

Strax innan turneringen började fick jag höra "Efterrätt och Parlamentet 2030" från mor. Glass + fruktsallad + softning + TV 2030 - alltså måste jag ha en sitoutbar stack. Fjärde handen får jag en gratisflop med J9, floppen kommer 9-hög. UTG-limparen betar, knappen synar,jag checkraisar till 420, UTG-limparen ställer, jag tänker "fuck it, jag köper ut". Inget utköp och jag har 220 kvar som strax efter åker in med JT mot AQ - inget utköp där heller.

 

Sjukt riggat. Strax parlamentet och glass dock, klart mer +EV än grinda en EPTplats :)

 

1:5 var fan lite lågt satt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...