Gå till innehåll

PartyPoker.com - Reload, kontospecifika


mikca

Recommended Posts

Fick denna popup när jag loggade in:

 

Welcome to PartyPoker.com

Dear "PLAYER"

March forward in the best possible way with not one, not two, but THREE March Reload bonuses and take advantage of this fantastic PartyPoker.com reload 'Triple Bonus'!

1. To claim your first matching bonus, all you need to do is use bonus code 15TO75MAR when you make your first deposit between March 10 - March 16, and we'll give you a 15% up to $75 bonus.

(Play 10 times the bonus amount in terms of raked hands within seven days of making the deposit and the bonus is yours.)

2. Of course, if you're quick and play your raked hands within the first three days of making your deposit, we'll give you a second matching bonus - no additional deposit required. (Play another 15 times the bonus amount in terms of raked hands within three days and you'll have added a second bonus to your coffers.)

3. We're not done yet... Why not try for a third matching bonus? (Play another 20 times the bonus amount in terms of raked hands within another three days, and we'll add a third matching bonus to your account.)

Click here for bonus requirements of Reload offers mentioned here. 


Thank you for your continuous support of [url]www.PartyPoker.com[/url]. If you have any queries, please write to us at [email]info@PartyPoker.com[/email] 

 

Gjorde en cashout nyligen o hade $0.70 på kontot om nån undrar... Enjoy!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 150
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det är väl rimligt att tro att man kan spela 1000 händer på en dag (3-borda under en period av 4 timmar).

 

Så den som kan spela poker på halvtid under en dryg veckas tid kan alltså skicka in 600 dollar och sedan

 

* spela 1500 händer på 3 dagar och få 150$

 

* spela 2250 händer på 3 dagar och få 150$

 

* spela 3000 händer på 3 dagar och få 150$

 

Total bonus 450$, ca 3600 kr.

 

 

Personligen är jag lite nyfiken på hur många (läs: få) spelare som kommer att logga in på Party efter denna niodagarsperiod. Jag kan tänka mig att en och annan behöver ta en lång paus från pokerspelandet då... :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjena, fick också erbjudande om reload idag. Kanske en dum fråga men kan man casha ut sin rulle på party och sen sätta in hela skiten igen för att få tillgång till bonusen? Har inte kört några reload innan.

Nej:

"If you cash out any amount from your PartyPoker.com account during the Bonus Period, but prior to making the qualifying deposit, you are ineligible for the deposit bonus."
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjena, fick också erbjudande om reload idag. Kanske en dum fråga men kan man casha ut sin rulle på party och sen sätta in hela skiten igen för att få tillgång till bonusen? Har inte kört några reload innan.

Nej:

"If you cash out any amount from your PartyPoker.com account during the Bonus Period, but prior to making the qualifying deposit, you are ineligible for the deposit bonus."

 

OK tack antog att det inte funkade så ;) men den här meningen sa tvärtom i mitt fredagströtta huvud.. Borde inte "but prior to making the qualifying deposit" betyda förutom innan man satt in pengar, alltså man får ta ut pengar innan man aktiverat bonusen men inte under den 9dagars period bonusen gäller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjena, fick också erbjudande om reload idag. Kanske en dum fråga men kan man casha ut sin rulle på party och sen sätta in hela skiten igen för att få tillgång till bonusen? Har inte kört några reload innan.

Nej:

"If you cash out any amount from your PartyPoker.com account during the Bonus Period, but prior to making the qualifying deposit, you are ineligible for the deposit bonus."

 

OK tack antog att det inte funkade så ;) men den här meningen sa tvärtom i mitt fredagströtta huvud.. Borde inte "but prior to making the qualifying deposit" betyda förutom innan man satt in pengar, alltså man får ta ut pengar innan man aktiverat bonusen men inte under den 9dagars period bonusen gäller?

 

Det är vad jag får det till i mitt rätt trötta tillstånd ;) ; man får inte göra ett uttag under den period då man jobbar med att cleara bonusen, men att det är ok att göra ett uttag för att aktivera bonuskoden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur skall man tolka?

 

Första bonusen borde jag fixa på max 2 dagar. Får jag vänta tills dag 4 innan jag kan påbörja nästa? Sen till dag 7 innan sista kan påbörjas?

 

 

Jag tror att de kör denna kampanj så lättadministrerad som möjligt. D v s om du inte tänker spela poker dag 3 så bör du akta dig för att spela den hand som gör att bonusen faller ut under dag 2. Istället får du väl logga in och spela den handen på dag 3.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet vart man ser hur många raked hands man spelat ? Den infon fanns på bonus sidan förut, men nu står det bara hur många man måste spela, och alltså inte hur många man spelat. Jobbigt när man inte vet hur många raked hands man spelat...Irriterande, hoppas det finns på någon anna sida bara...anyone?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet vart man ser hur många raked hands man spelat ? Den infon fanns på bonus sidan förut, men nu står det bara hur många man måste spela, och alltså inte hur många man spelat. Jobbigt när man inte vet hur många raked hands man spelat...Irriterande, hoppas det finns på någon anna sida bara...anyone?

Klicka på Real Balance i huvudfönstret och sedan på beloppet bredvid bonuskoden. Tadaaa!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet vart man ser hur många raked hands man spelat ? Den infon fanns på bonus sidan förut, men nu står det bara hur många man måste spela, och alltså inte hur många man spelat. Jobbigt när man inte vet hur många raked hands man spelat...Irriterande, hoppas det finns på någon anna sida bara...anyone?

 

Det står på bonussidan under rubriken "Pending Release Condition". Men det verkar bara uppdateras när man har lämnat bordet.

 

JT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lirat ihop den första nu (10x) men kommer inte upp nån ny bonus på bonussidan. Samma för er?

 

Klistrar in ett inlägg från bonuswhores:

finished the 1st 10x bonus and talked to CS - after you clear the first there is no additional notice. A new bonus doesn't show up in your bonus details, but the system will track the 2nd bonus and pay you if you hit the 15x requirement within 72hrs of the crediting of the first bonus.

 

There's no way to accurately count your progress toward the 2nd bonus on the site.

 

With Party's outstanding administrative team and CS, I'm sure this will run very smoothly. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lirat ihop den första nu (10x) men kommer inte upp nån ny bonus på bonussidan. Samma för er?

 

Klistrar in ett inlägg från bonuswhores:

finished the 1st 10x bonus and talked to CS - after you clear the first there is no additional notice. A new bonus doesn't show up in your bonus details, but the system will track the 2nd bonus and pay you if you hit the 15x requirement within 72hrs of the crediting of the first bonus.

 

There's no way to accurately count your progress toward the 2nd bonus on the site.

 

With Party's outstanding administrative team and CS, I'm sure this will run very smoothly. :D

 

Tack för snabbt svar. Ha en trevlig kväll!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...