Gå till innehåll

Expekt, Ladbrokes, Betsson eller Betfair?


cronz

Recommended Posts

Tja!! Är ny med online poker så jag har lite frågor som jag hoppas någon kan hjälpa mig med :)!? Vilken sajt ska jag börja lira på tycker ni och varför? vart finns det mest fiskar? lätta utbetalningar? bra support, osv? tack på förhand //cronz!

 

:club::diamond::heart::spade:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

I nummer 4 av tidningen poker magazine kan du läsa om ett tiotal pokersiter. De tar upp allt möjligt som är bra att veta tex vad det finns för nivåer att spela på, vad de har för bonusar, om det finns mycket fiskar, och vilka som är bäst på turneringar mm. Om du går in på poker magazins hemsida så kan du beställa gamla nummer därifrån, har jag för mig iaf

 

http://www.pokermagazine.se

 

Hoppas det är något som kan hjälpa dig :D

 

/Emelie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ladbrokes är bra på det mesta utom på supportdelen. Den suger enormt kan jag meddela. Möjligen att dom är bättre och snabbare ifall man ringer men jag anser att mail ska vara det mest effektiva sättet, men där är dom lika sega som att skicka vanliga brev med posten dessvärre.

 

Utbetalningarna är snabba och det är smidigt att ta ut till VISA-kortet (bundet till konto)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan varmt rekommendera Betsson iaf, precis börjat spela där själv och så länge man inte har en dator som segar på grafiken är det lugnt ;) (Bästa klientgrafiken enligt mig). En annan fördel är att det alltid finns gott om spelare dygnet runt.

 

Har inget ont att säga om Ladbrokes, men tycker det är mest intressant om man spelar mycket turneringar.

 

Annars är det ju bra surfa trådar på pfu, så undviker man de värsta problemsajterna ;).

 

Lycka till vad du än väljer :D!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okey, tack för alla förslag:D! men varför tycker du att jag inte ska välja expekt? va är det för problem där? har hört att det ska vara smidigt och bra, snabba utbetalningar osv!???

/cronz

 

Expekt har haft en massa problem, men det flyter på bra där nu och det är bra support där samt snabba smidiga utbetalningar.

Många som spelar där "kan" inte poker även på högre nivåer, då de egentligen är sådana som gillar vadslagning etc.

Jag rekommenderar Expekt

 

Om man inte vill spela där så kan man kolla in Partypoker, om man gillar cash games, gillar man SnG´s och spelar på lägre nivåer rekommenderas den dock inte, välj då i stället Pokerstars.

 

Listan på Poker.se skall man ta med en nypa salt pga att den är inte fullständig vad gäller utbetalningsmöjlighet etc. samt att den är partisk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack för rekomendationen mrzingo :) !! då vet jag lite mer om expekt och de andra du nämde!! ska testa o lira lite på expekt iaf:)!

 

... njordir jag ska testa betsson med, tack för "faktan".. har hört att det e bra:)

 

/cronz!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...