Gå till innehåll

TopRankedPoker.com - 100% upp till €1200


TheVitruvianMan

Recommended Posts

Ni kan inte skriva vad 1 VIP poäng är för något, lite jobbigt att alla måste kolla upp det. Vore nice om alla såna här inlägg även förklara vad 1 VIP lr 1 FPP poäng motsvarar.

 

Alla spelare som har fått kort i en pott som är på €7 eller mer får en VIP-poäng i no limit-spel. Möjligt att det är annan struktur i fixed limit, det har jag inte koll på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni kan inte skriva vad 1 VIP poäng är för något, lite jobbigt att alla måste kolla upp det. Vore nice om alla såna här inlägg även förklara vad 1 VIP lr 1 FPP poäng motsvarar.

 

Alla spelare som har fått kort i en pott som är på €7 eller mer får en VIP-poäng i no limit-spel. Möjligt att det är annan struktur i fixed limit, det har jag inte koll på.

 

Jag har för mig att folk brukar säga att potten ska upp i 10€ där, men jag vet inte och pallar inte kolla upp det åt folk som är lika lata som jag.

 

7€ stämmer bra när det gäller NL/PL och därför bör man alltid (på NL100-borden passar det här bäst) höja till minst €3,50 om man är först in i potten. Då får man nämligen alltid en VIP om någon synar. Till skillnad från en höjning till €3 då om alla utom bb lägger sig kommer potten bara upp i €6,50 och om han foldar mot ett flopbet så blir dte ingen VIP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VIP poäng får man om raken blir 0.31€ eller större.

 

"One VIP point is rewarded for every hand you have been dealt cards in and which has been raked with €0,31 or more, regardless if you have put money into the pot or not."

 

Grejjen är den på dessa sidor iaf NL $50 tror det är samma på NL $100

 

raken tas var 5:e cent. så raken blir 0.25 0.30 0.35 osv

 

så för att det ska vara en VIP poäng så måste egentlingen raken vara 35 cent eller högre. Och då måste potten vara 7 euro eller högre.

vet dock inte om de avrundar om raken kanske egentligen skulle vara 0.325 om de då avrundar den till 0.35 eller 0.30. Men tror det är bäst om man går efter att den måste vara 7 euro.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirar på 1/2 NL och brukar köra på 2 bord samtidigt.

 

Hur många VIP kan man räkna med att få in i timmen?

 

6/8 handen? På 1/2 bord brukar iaf 9/10 potter komma upp i 7EURO.

 

Förstår inte riktigt vad du menar med "6/8 handen?" Men det känns som om de flesta händer på ett 1/2 bord bör generera en VIP.

 

Frågan är hur många händer man hinner med i snitt på en timme?

 

Känns som 24000 VIP kan bli tufft när man har ett dag jobb :-) Men man kanske iaf kan plocka ihop några tusen och få tillbaka lite deg.

 

Skall nog testa, ill keep you informed ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirar på 1/2 NL och brukar köra på 2 bord samtidigt.

 

Hur många VIP kan man räkna med att få in i timmen?

 

6/8 handen? På 1/2 bord brukar iaf 9/10 potter komma upp i 7EURO.

 

Förstår inte riktigt vad du menar med "6/8 handen?" Men det känns som om de flesta händer på ett 1/2 bord bör generera en VIP.

 

Frågan är hur många händer man hinner med i snitt på en timme?

 

Känns som 24000 VIP kan bli tufft när man har ett dag jobb :-) Men man kanske iaf kan plocka ihop några tusen och få tillbaka lite deg.

 

Skall nog testa, ill keep you informed ;)

 

Rätta mig om jag har fel, men på 1/2 och över måste väl potten komma upp i 15€?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Taget från TopRankedPokers hemsida.

No Limit, Pot Limit and ½Pot Limit

€ 0.05 per € 1.00 and capped at € 0.75 for 2-3 players, € 2.00 for 4-5 players and € 3,00 for 6-10 players.

 

Fixed Limit and Spread Limit (€0.1/€0.20 to €0.50/€1.00)

€ 0.05 per € 1.00 and capped at € 0.75 for 2-3 players and € 1.00 for 4-10 players.

 

Fixed Limit and Spread Limit (€1.00/€2.00)

€ 0.25 per € 5.00 and capped at € 0.75 for 2-3 players and € 2.00 for 4-10 players.

 

Fixed Limit and Spread Limit (€2.00/€4.00 and up)

€ 0.50 per € 10.00 and capped at € 0.75 for 2-3 players and € 2.00 for 4-10 players.

 

Du tilldelas en VIP-poäng för varje hand i vilken du fått kort och i vilken rake uttagits med €0,31 eller mer, oavsett om du själv satsat pengar i potten eller inte.

 

Alltså när det gäller NL & FL 0,5/1 så måste potten komma upp i €7. FL 1/2+ måste potten komma upp i €10 för att generera 1VIP poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror att denna bonus riktar sig mest till storspelare. Stoppade in degen för ca en vecka sedan och har väl lirat några gånger sedan dess. Är nu uppe i ca 400 VIP.

 

Lirade tidigare på Pokerstars och kändes som att vippen trillade in lite lättare där.

 

Får satsa på plasman istället ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Dom har ändrat reglerna på den bonusen nu... nu får man 10€/100 V.I.P men fortfarande 1200€ i maxbonus!, så nu är den mycket enklare.

 

SAJT: TOPRANKEDPOKER.COM

BONUS: 100% upp till €1200

TYP: Signup

KOD: signup100%

KRAV: 1000VIP = €100 max €1200, betalas ut efter 30 dagar från signup

NÄTVERK: B2B

GILTIGHETSTID: Vet ej

ÖVRIG INFO: http://www.toprankedpoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...