Gå till innehåll

Reload Mania på Heypoker


HeyJohan

Recommended Posts

Reload Mania på Heypoker

 

Från och med idag och till den 14 mars kör vi tre olika reloads.

Om man vill använda sig av flera så kommer de att clearas en i taget med början av den som man skrev in först.

 

Kod 1: HEYMANIA1

50% max/min €100,

21 dagar på sig att cleara

Krav: VIP2000 för €100 i bonus

OBS! Den här bonusen är allt eller inget. Sätt in €200 och få €100 extra, det finns inga mellanting.

 

Kod 2: HEYMANIA2

100% max €200

21 dagar på sig att cleara

Krav: VIP100 per €10 i bonus

 

Kod 3: HEYMANIA3

100% max €200

21 dagar på sig att cleara

Krav: VIP150 per €10 i bonus

 

Och så tar vi svar på några vanliga frågor:

Någon som vet om man kan ta ut en del av pengarna man har på Heypoker och sätta in igen med reload coden för att sedan cleara den?

Ja, det kan man.

 

Jag undrar hur länge det dröjer från det att jag sätter in pengarna till det att jag kan hämta ut bonusen?

30 dagar efter deposit får du ut bonusen.

 

Vad händer om jag inte clearar hela bonusen?

HEYMANIA1: Du måste cleara hela för att få ut den överhuvudtaget

HEYMANIA2: Du får €10 för varje 100 VIP som du har spelat ihop

HEYMANIA3: Du får €10 för varje 150 VIP som du har spelat ihop

 

Får jag behålla VIP:en som jag spelar ihop?

Självklart! Köp något kul för dem i Hey Shop

 

Kan man köra reloaden mitt i sign up:en eller måste man köra klart sign up:en först?

Först så öppnar man ett konto med signupbonusen och gör en deposit.

Sen gör man en reload och använder då reloadkoden.

Då clearar man först signupbonusen och därefter reloadbonusen.

 

Eventuella frågor kring erbjudandet det tas som vanligt här.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 67
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du kan göra tre deposits direkt och sen cleara dem en i taget.

 

Om man gör alla tre direkt, måste man då klara alla innan 21 dagar. eller får man först 21 dagar på sig för den första och sen nya 21 dagar när man börjar på andra... Jag antar att man bara har 21 dagar på sig sammanlagt även fast man gör alla tre bonusar? Eller har jag fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahhhh.... Missade detta helt! Och jag som förde över en en del stålars från min Pokerium-konto igår+idag.

 

Måste jag isåfall begära flytt från Heypoker till Neteller och vänta tills pengarna åter är där för att få möjlighet till denna sköna reload?!?!

 

Suck... man ska aldrig lämna pf.nu... :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst kan man föra över pengar mellan olika b2b klienter?

 

Om Ja:

Kan man skriva in så man får bonusen på detta vis?

 

Om Nej:

Asså ååååh....eeeh....men vaf.... okidoki då vet jag. No problem. ;)

 

Man kan föra över pengar men du kan inte använda en depositkod

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Heyjohan -> Måste jag flytta pengarna till Neteller som jag igår+idag flyttade till Heypoker från Pokerium för att åter kunna sätta in dem på Heypoker med korrekt bonuskod eller går det att lösa ändå?

 

Vi på pf.nu har ju blivit lite bortskämda att det mesta går att lösa när det gäller dig så du får nog skylla dig själv. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betterman: Ingen som helst fara :D

Men det är tyvärr så att du måste plocka ut dem och sen sätta in dem igen för att kunna få ta del av bonusen.

 

Men om jag får välja så skulle jag nog föredra att du satte in 'färska' pengar :)

 

Mvh Johan

 

För er var de ju färska, de flyttades ju från Pokerium!

Ja ja, får väl se hur jag gör... Lite jobbigt att behöva vänta några dagar iom Neteller-flytten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det ok att för Heymania1 sätta in valfritt belopp som överstiger 200€ i dollar? Ja och för de andra också givetvis..

 

Kanske att du också kan ge ett svar på frågan om det alltid är ok att sätta in ett större belopp som täcker min/max gränsen, har nämligen tidigare haft en del strul med sånt på annat skin och det känns ju larvigt att göra två insättningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, på så sätt var de färska, men det roligaste är alltid pengar som kommer från ställen utanför B2B. :D

 

OM du vill flytta pengarna så skicka mig ett PM så ska jag se om jag kan speeda på processen lite.

 

Mvh Johan

 

Nej, jag fick dåligt samvete och tryckte in 200 färska icke-B2B-märkta euros istället. Allt för att glädja dig! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm ville bara fråga, om man nu har använt sig av det gamla bonuset 100 % (PFNU200) satt in 100 euro och bara lyckats få 500 vip och sedan gulat, kan man använda det nya reloadbonuset och fortsätta på det gamla och även få bonus pa det nya bonuset?? Hoppas ni förstår min fråga!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kod 2: HEYMANIA2

100% max €200

21 dagar på sig att cleara

Krav: VIP100 per €10 i bonus

 

En del sidor på primanätet kör x7 raked hands för att cleara deras bonusar. Hur står sig heypokers bonus "VIP100 per €10" mot primas?

 

Är er bonus lättare, svårare eller jämnlika? ( Ja spelar på .25/.50nl SH multitables). Hur många bord kan man köra på heypoker föresten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...