Gå till innehåll

SAJT: DeniseLopezPoker.com


Ziggy

Recommended Posts

Jag gjorde en liten sökning på domänen:

Registrant Contact:

DL Entertainment

Denise Lopez (denise@xoxo.se)

+46.8501222222

Fax: +46.52508314

Box 22

Stockholm, 104 22

Creation date: 25 Nov 2005 06:15:03

 

Så då kollade jag xoxo.se

domainname.regdate: 2005-04-29

*holder: Lars Jahnson

 

http://www.xoxo.se/kontakt.html

Lars Jahnson är AD/Webmaster och Denise Lopez är Ansvarig utgivare/ Chefredaktör för tidningen Xoxo Magazine.

 

På första sidan http://www.xoxo.se/index.html ser man att dom har en pokerskola med Per Hildebrand i tidningen. Någon som läst?

Vi kan anta att sajten kommer köra mycket reklam i sin egen tidning.

 

XOXO Magazine är ett stilrent livsstilsmagasin av högsta kvalitet som trycks på bästa tänkbara papper med ett tjockt, högblankt omslag.

XOXO ger dig en blandning av mode, skönhet, resor, de senaste trenderna, spännande profilreportage, film, musik, sport, skönhet, hälsa, motor, teknik, poker, mat, dryck och mycket mer.

XOXO lanserades december 2005 och kommer ut med minst fyra nummer per år.

 

Läsarprofil

De typiska XOXO-läsarna är köpstarka kvinnor och män i åldern 25-40 år.

Våra läsare uppskattar lyx och glamour, är välutbildad, högavlönad och gillar äventyr och resor. Inkomsten spenderar våra läsare gärna på mode, resor, skönhet, hälsa, inredning, bilar och det senaste inom elektroniken.

 

Försäljning och spridning

XOXO Magazine säljs via InterPress återförsäljare som bl a innefattar alla Pressbyråns- och Seven Elevens butiker i Sverige.

Pris: 29 kr

Våra läsare kan även prenumerera på XOXO Magazine till förmånligt pris.

Dessutom gör vi utskick till noggrant utvalda VIP-läsare samt aktörer inom media-, mode-, skönhets-, reklam-, film-, musik- och underhållningsbranschen.

 

Upplaga 6500 Exemplar.

 

Låt mig spekulera: b2bpoker kontaktar DL/LJ för 4-5 månader sedan: -Hej, vill ni ha en pokersajt. Era läsare är den målgrupp som spelar mycket poker. Ni får en sajt av oss och ni fixar spelare genom tidningen. Sen delar vi på intäkterna 50/50. Okej?

 

Här är Lasses hemsida (firman) http://www.jahnson.com/kontakt.html

Här är Denise Lopez hemsida http://www.deniselopez.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låt mig spekulera: b2bpoker kontaktar DL/LJ för 4-5 månader sedan: -Hej, vill ni ha en pokersajt. Era läsare är den målgrupp som spelar mycket poker. Ni får en sajt av oss och ni fixar spelare genom tidningen. Sen delar vi på intäkterna 50/50. Okej?

 

:lol: LOL, du kanske skulle ta och kolla upp hur 24hnetwork fungerar innan du tänker för hårt och får huvudvärk. b2b levererar pokerplattformen, de säljer inga skins, 24hnetwork säljer skins däremot, och i deras skinspaket ingår då pokerplattformen också.

 

Det är verkligen låg koll på folket här inne, trist.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låt mig spekulera: b2bpoker kontaktar DL/LJ för 4-5 månader sedan: -Hej, vill ni ha en pokersajt. Era läsare är den målgrupp som spelar mycket poker. Ni får en sajt av oss och ni fixar spelare genom tidningen. Sen delar vi på intäkterna 50/50. Okej?

 

:lol: LOL, du kanske skulle ta och kolla upp hur 24hnetwork fungerar innan du tänker för hårt och får huvudvärk. b2b levererar pokerplattformen, de säljer inga skins, 24hnetwork säljer skins däremot, och i deras skinspaket ingår då pokerplattformen också.

 

Det är verkligen låg koll på folket här inne, trist.

Okej du har rätt att det är b2b som driver plattformen och 24h säljer skins. Det visste jag, skyller på tryckfelsnisse. Jag tror nog att jag har bättre kolla än de flesta här. Mitt "tryckfel" är inte av stor vikt i andemeningen. Observera att jag skriver "spekulera" och avslutar med ett frågetecken...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...