Gå till innehåll

Rädda vanilla coke!


Stromberg

Recommended Posts

Vanilla coke är/var den klart godaste läsken någonsin. Ni som inte gillar den kan väl skriva på för att hjälpa oss stackare som har svårt att se någon mening med livet utan den underbara drycken :roll:

 

Bra sagt! klart ingen tvingar oss att köpa den bara för att den finns. Jag är ju uppenbarligen lite hjärnskadad endå, så jag kanske skriver på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt, det är ju som Cola Light med sperma...

 

Detta vet du därför att?...

 

 

En överkvalificerad gissning.

 

Den som har fantasi tänker bildligt, och ser då hur det rörs ihop till en lite tjockare konsistens än normalt. Sedan tänker dom på hur det skulle vara att dricka detta... och gör en lätt grimas vid blotta åtanken.

 

Har ju hört folk säga att vissa saker smakar skit, gissar att dom inte har mumsat bajs i alla fall.

 

Men vad vet jag, kan ju ändå ha fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vanilla coke är/var den klart godaste läsken någonsin. Ni som inte gillar den kan väl skriva på för att hjälpa oss stackare som har svårt att se någon mening med livet utan den underbara drycken :roll:

 

No way! Hela grejen är så vidrig att den inte borde finnas! Jag sa vad jag tyckte genom att inte köpa läskeblasken i fråga. Tydligen höll en massa andra konsumenter med mig och till slut plockade de bort den vämjeliga sörjan från hyllorna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

No way! Hela grejen är så vidrig att den inte borde finnas! Jag sa vad jag tyckte genom att inte köpa läskeblasken i fråga. Tydligen höll en massa andra konsumenter med mig och till slut plockade de bort den vämjeliga sörjan från hyllorna.

 

Själv sa jag vad jag tyckte genom att fylla upp halva skafferiet så fort jag hittade en affär med vanilla coke på burk (de var av någon oförklarlig anledning godast). Tyvärr verkar det som att jag var en av få som vågade visa min kärlek öppet :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...