Gå till innehåll

Elak IT-förälder, hohoho!


ReBs

Recommended Posts

Känns som någonting en storebror skulle hitta på snarare än en förälder. Får man hoppas i alla fall.

 

Inte alls. Själv har man ju hittat på en och annan godnattsaga som resulterat i sömnproblem för barnen. ;) Efter några gånger lär man sig ungefär var gränsen går men ibland är det svårt att hålla sig och då får man slänga in en läskig drake eller nån elak häxa i sagan för att jävlas lite :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den farsan skulle ha en fet smäll!! :evil::evil::evil:

 

Hans straff kommer när sonen inte kommer kunna sova närmsta halvåret, utan behöver ligga i pappas säng och sparka honom i ryggen. :)

 

Jo det är sant, men seriöst nu folk. Det där är jävulskt elakt mot en liten kille. Man kan börja stamma för mindre.

Jag skrämde min äldsta son en gång bara genom att stå bakom dörren och säga BU! Han kissade på sig och grät fasen i nästan en timme. Har ALDRIG haft så dåligt samvete för något i hela mitt liv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den farsan skulle ha en fet smäll!! :evil::evil::evil:

 

Hans straff kommer när sonen inte kommer kunna sova närmsta halvåret, utan behöver ligga i pappas säng och sparka honom i ryggen. :)

 

Jo det är sant, men seriöst nu folk. Det där är jävulskt elakt mot en liten kille. Man kan börja stamma för mindre.

Jag skrämde min äldsta son en gång bara genom att stå bakom dörren och säga BU! Han kissade på sig och grät fasen i nästan en timme. Har ALDRIG haft så dåligt samvete för något i hela mitt liv.

 

Bra att du hade dåligt samvete kan man tycka, då vet du ju att det inte är så snällt och kanske tar det lite mer försiktigt nästa gång.

 

Men jag tror nog också på Elakstorebror-teorin, finns ju sånna som alltid ska jävlas med sina syskon! Dock var detdär kanske över gränsen men... kul för den som tittade.

 

Någon som har länken till någon av filmerna? Måste visa för min kompis!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkar länken för er fortfarande? Blir ett oändligt laddande för mig.. :(

 

Nej, den fungerar inte för mig längre, den fungerade dock första gången!

 

Ojojoj, stackare. Vad är det för labyrint han håller på med? Länka tack. :)

 

http://www.pietrelcinanet.com/forum/images/foto/labirinto.swf

 

Var det verkligen den versionen han höll på med? Jag testade och den är inte lika lik den som första filmen innehöll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.break.com/index/patiencechild.html

 

Ungefär så här ser det ut när en pokerclient stallar eller stänger ner, eller när man blivit utdragen för femhundrasextioelfte gången ....

 

Skrattade så jag grät! :D Vilken skön unge! Så klockrent! Riktigt stabilt är det i mitten av klippet där han intalar sig själv att tänka positivt och en minut senare vevar sönder tangentbordet...

 

EDIT: Extra roligt att han är tysk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...