Gå till innehåll

TV: "Pokerlandet" på svt.se


aglo

Recommended Posts

Jag skulle vilja se dokumentären Pokerlandet igen och eftersom jag vet att det är många andra som missade det eller vill se det igen startar jag den här tråden.

 

Skicka ett mail till svtwebb.video@svt.se där ni skriver att ni vill att de lägger upp dokumentären igen på videoportalen.

 

Om det är många som mailar kommer dom att lägga upp streamen igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 205
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Haha. Det roliga är ju att de inte ger någon som helst förklaring på vad ordet tilta betyder, trots att personerna som medverkar i programmet säger det ett antal gånger.

 

Och som sagt, kunde inte tro att det var en seriös dokumentär när jag hörde den läspande vidriga berättarrösten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ken Leenard är ändå skönast när han tiltar lite över någon norrman som tog en stor pott av honom. :lol:

 

"Jag tror det var en norrman också. Det är ju så jävla typiskt. En norsk jättetomte som bara bombar på. Stoppar in alltind med ingenting.."

 

Kul grej också att han frågar: "U are from Norway, right?", vilket har blivit min standardkommentar till norska tomtespel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...