Gå till innehåll

SAJT: MartinsPoker.com


Pesse

Recommended Posts

  • Svars 346
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Någon som vet hur man får tag i supporten på martinspoker (förutom via email)? Något telnr?

 

40 dollar reserverades (av oförklarlig anledning) på mitt konto där förra veckan i samband med en insättning och trots tre mail får jag inget svar från dem om vad som pågår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Någon som vet hur man får tag i supporten på martinspoker (förutom via email)? Något telnr?

 

Jag undrar samma sak. Mitt konto har blivit inaktiverat p.g.a. att jag använde min tjejs kreditkort. Jag har mejlat dom men vet inte hur snabba de är på att besvara. Lite surt att inte kunna lira. Jag tycker det är lite konstigt att de först godkänner en insättning med annans kort, låter mig spela hela kvällen för att sen dagen efter stänga kontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Högre cashback från Martinspoker. Vid snabb titt verkar den helt OK.

 

 

Klippt och klistrat litet utdrag från Martinspoker

 

The VIP Cash Back GOLD will be paid out the first day of every month. The Cash Back is based on the number of VIP Points you have earned. When you have earned 1,000 VIP points or more you will receive a Cash Back that is calculated from the rake. Only rake from cash tables is included (not tournament fees). The more you play, the more you will get back. For each level you pass, you will get a higher percentage Cash Back. See table.

 

VIP Interval CashBack to player Average payout to player

> 30,000 60% of rake €7 237

> 20,000 50% of rake €3 551

> 15,000 45% of rake €2 318

> 10,000 40% of rake €1 282

> 7,500 35% of rake €872

> 5,000 30% of rake €494

> 3,000 25% of rake €208

> 1,000 20% of rake €78

> 500 €25 €25

> 0 – –

 

Other bonuses that have been given to a player during the month

 

(Tabellen blev inte så snygg)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har för mig att jag läste att de erbjuder 4ggr pengarna fram till 17/9 på Chelsea som vinnare av premier league. Tror det var en annons i metro.

Någon som vet vad som gäller och om det är några speciella karv som ska uppfyllas. Hittar inget på deras hemsida??

Stämmer det så kan det vara värt att gå in med ett större bet.

 

PM mig gärna svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

new2006

 

Visst är det "bara" 50k frirullen för nya spelare man kan vara med i med den sign-up koden. Om man vill ha 100% sign-up så får man skriva en annan sign-up kod? Eller, har jag fått allt om bakfoten?

 

De kräver 3000 VIP för sign-up bonusen. Hur lång tid kan de ta på NL50 borden? Vad krävs för 1 VIP? (Är det att man suttit med vid bordet och potten blivit minst 6 euro?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De kräver 3000 VIP för sign-up bonusen. Hur lång tid kan de ta på NL50 borden? Vad krävs för 1 VIP? (Är det att man suttit med vid bordet och potten blivit minst 6 euro?)

Raken måste vara minst 0.31 euro, vilket motsvarar en pott på drygt 6 euro. En sista osynad höjning räknas dock inte in, t ex om du höjer 3 euro i en pott på 4 euro och inte får syn. Raken beräknas då på 4 euro, vilket innebär inga VIP-poäng.

 

Jag har spelat 0.5/1 NL två samtidiga bord för att samla VIP. Då har jag fått ihop ungefär 200 VIP på tre timmar. Vet inte exakt hur mycket långsammare det blir på nivån under.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag var med i ny kund frirullen, kom 2a med EPT baden som pris. Fick ett bekräftelse mail idag:

 

Staffpoker and Martinspoker congratulates you for winning EPT Baden package.

Value 7 380 Euro, in 50 000? freeroll last sunday!

 

You will be contacted conserning your prize in good time before your trip.

 

----------------------------------------------

Mikko Holma

Operations Manager / Martinspoker / Staffpoker

 

Så vi får väl se!

 

//J

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

för att spela den feta frirullen på söndag räcker det att signa upp nu eller man måste göra deposit innan helgen eller spelat inlite VIP eller?

 

 

hur ligger det till med b2b och 24hpoker. är b2b nätverket och 24hpoker huvudklienten? och martinspoker ett skin till 24hpoker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var med i ny kund frirullen, kom 2a med EPT baden som pris. Fick ett bekräftelse mail idag:

 

Staffpoker and Martinspoker congratulates you for winning EPT Baden package.

Value 7 380 Euro, in 50 000? freeroll last sunday!

 

You will be contacted conserning your prize in good time before your trip.

 

----------------------------------------------

Mikko Holma

Operations Manager / Martinspoker / Staffpoker

 

Så vi får väl se!

 

 

//J

 

 

Någon mer från forumet som fick pris i någon utav 50.000€ frirullarna 17/9 ?

 

Har ni hört något?

 

//J

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var med i ny kund frirullen, kom 2a med EPT baden som pris. Fick ett bekräftelse mail idag:

 

Staffpoker and Martinspoker congratulates you for winning EPT Baden package.

Value 7 380 Euro, in 50 000? freeroll last sunday!

 

You will be contacted conserning your prize in good time before your trip.

 

----------------------------------------------

Mikko Holma

Operations Manager / Martinspoker / Staffpoker

 

Så vi får väl se!

 

 

//J

 

 

Någon mer från forumet som fick pris i någon utav 50.000€ frirullarna 17/9 ?

 

Har ni hört något?

 

//J

 

Pengarna betalades ut dagen efter men de kom i cashiern och inte bland pokerpengarna så det kanske förvirrat några.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...
The VIP Cash Back GOLD will be paid out the first day of every month. The Cash Back is based on the number of VIP Points you have earned. When you have earned 1,000 VIP points or more you will receive a Cash Back that is calculated from the rake. Only rake from cash tables is included (not tournament fees). The more you play, the more you will get back. For each level you pass, you will get a higher percentage Cash Back. See table.

 

VIP Interval CashBack to player Average payout to player

> 30,000 60% of rake €7 237

> 20,000 50% of rake €3 551

> 15,000 45% of rake €2 318

> 10,000 40% of rake €1 282

> 7,500 35% of rake €872

> 5,000 30% of rake €494

> 3,000 25% of rake €208

> 1,000 20% of rake €78

> 500 €25 €25

> 0 – –

 

Other bonuses that have been given to a player during the month

 

 

Betyder detta att man måste tjäna in 30k vip poäng PER MÅNAD för att få den högsta cashbacken, eller räcker det med att under en längre period, säg 4 månader ha skaffat sig 30k vip poäng för att få den högsta cashbacken under efterkommande månader?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...