Gå till innehåll

Expekts SM-final 1 februari!


Colderose

Recommended Posts

Hur många av er ska spela den så kallade SM-finalen? Jag har ännu inte bestämt mig. Tog ut hela rullen efter senaste strulet med förra "SM-finalen" 15 december. Jag satt där som ett fån i ett par timmar och hoppades på spel medans hela företaget hade julbord...

 

Det finns ju ett hyggligt övervärde i turneringen, men samtidigt borde man ju protestera mot Expekt på något sätt. Inte kul att en sådan instabil klient går ut med ett SM-arrangemang".

 

Jag föreslog tidigare att de skulle byta namn på tävlingen för sin egen trovärdighets skull, men har inte fått något svar.

 

Nåväl, ska ni spela eller inte och hur tror ni att det går?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 194
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag satt bänkad 2005 och hade betalt anmälningsavgiften. Då passade tiden perfekt och sateliter hade jag spelat men inte lyckats med så det blev direktinköp. Idag är jag på ett ställe där jag inte kan ladda ner klienten (ett företag). Jag kämpade länge med att komma med billigare och sen köpte in mig. Det slutar med att jag inte kan spela pga alla skitproblem med pga taskig klient mm och inte har jag blivit ersatt för detta!!! Dvs sateliter och annat tjafs. Tar tid att maila och inte ha tillgång till telefon eller chatsupport som Royal Vegas mfl har. :evil:

 

Djxxxligt kul för oss som hade annat inbokat 2006.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"SM" 2005 i februari 2006... Nej, jag kommer iinte att spela.

 

Tja, lite OT men men...

 

Vem är det som har bestämmt att Expekt ska köra SM? Har ni inget att säga till om? Poker är ju "olaglig" i Sverige, hur kan man då ha poker SM med riktiga pengar i buy-in?

 

Expekt har själva bestämt att det är de som arrangerar online SM. från och med i år, dvs SM 2006, lär det dock bli en annan arrangör om det ska få kallas "officiellt SM".

 

Poker är för övrigt inte olagligt i Sverige, inte ens för riktiga pengar, bara man ser till att sajten är reggad i EU, men utanför Sverige. (Det finns massvis med trådar kring detta och annat relaterat.)

 

Till Pokerförbundet: Har det kommit in några anmälningar från några onlinebolag som vill arrangera det officiella online SM?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till Pokerförbundet: Har det kommit in några anmälningar från några onlinebolag som vill arrangera det officiella online SM?

 

Ja, flera. Jag tänker dock inte kommentera det förrän tidigast söndag (styrelsemöte på lördag). På söndag kommer jag att presentera hur urvalsprocessen kommer att fortlöpa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...