Gå till innehåll

Sportingbet.com - Signup, 100% max $200+kortlek


deadfish

Recommended Posts

Tja

 

Jag har en polare som jag lurat ner i pokerträsket och som börjat lira via Pokerforums sign up på Sportingbet.

 

Han signade via forumet men har ingen pending bonus säger han, det står 0 där. Han har spelat 250 raked hands enligt supporten.

 

Fråga: Gäller inte Sportingbets $100 bonus längre? Han är lite småsur på mig för att jag lovade honom det och $200 efter 1000 raked hands :oops:

 

De $200 är ju safe, men hur är det med Sportingbets egna $100 bonus med 10x omsättningskrav?

 

GÖR OM , GÖR RÄTT!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 329
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

De bonusar man får via PF.nu kom inte upp på pending för mig men clearas ändå.

Eftersom att ingen bonuskod används så tror jag det är svårt för systemet att se att man ska ha en viss bonus, det är troligtvis därför man måste emaila så de sätter in bonusen manuellt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Fråga: Gäller inte Sportingbets $100 bonus längre? Han är lite småsur på mig för att jag lovade honom det och $200 efter 1000 raked hands :oops:

 

Tyvärr - denna bonus utgick den 28 februari. Men sign-up bonusen här på forumet gäller givetvis fortfarande.

 

Mvh Sportingbet

 

 

Jag är inte heller säker på att jag hänger med...

Jag pushade min polare att göra PF.nu sign up:en (och deposit) innan den 15: Februari.

 

När han spelat ut sina 500 "rakade" händer löste $100 bonusen ut, han mailade till er och fick $100 till. Jag var rätt säker på, och hade sagt till honom att det var $100+$200...

 

Vad gäller?

 

EDIT:

Kanske för att han bara satte in $100...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Fråga: Gäller inte Sportingbets $100 bonus längre? Han är lite småsur på mig för att jag lovade honom det och $200 efter 1000 raked hands :oops:

 

Tyvärr - denna bonus utgick den 28 februari. Men sign-up bonusen här på forumet gäller givetvis fortfarande.

 

Mvh Sportingbet

 

 

Jag är inte heller säker på att jag hänger med...

Jag pushade min polare att göra PF.nu sign up:en (och deposit) innan den 15: Februari.

 

När han spelat ut sina 500 "rakade" händer löste $100 bonusen ut, han mailade till er och fick $100 till. Jag var rätt säker på, och hade sagt till honom att det var $100+$200...

 

Vad gäller?

 

EDIT:

Kanske för att han bara satte in $100...

 

 

Japp, det är 100%, MAX $200.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man inte ta ut övriga pengar förutom bonusen innan man har omsatt de $200*10 man fick?

 

Jag satte in mer än de $200 som var minimikravet och de vill jag inte ha låsta här, bonusen förstår jag om den skall vara låst, men inte de övriga pengarna...

 

Hej!

 

Allt utöver bonusbeloppet kan du ta ut.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man inte ta ut övriga pengar förutom bonusen innan man har omsatt de $200*10 man fick?

 

Jag satte in mer än de $200 som var minimikravet och de vill jag inte ha låsta här, bonusen förstår jag om den skall vara låst, men inte de övriga pengarna...

 

Hej!

 

Allt utöver bonusbeloppet kan du ta ut.

 

Mvh Sportingbet

 

Är ju strålande. Jag har försökt i 2 dygn nu att ta ut med Neteller men när jag pratade mer er support fick jag ett kort "fel på systemet". Vet du när det kan bli att man får sin utbetalning gjord?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Är ju strålande. Jag har försökt i 2 dygn nu att ta ut med Neteller men när jag pratade mer er support fick jag ett kort "fel på systemet". Vet du när det kan bli att man får sin utbetalning gjord?

 

 

Har precis fått in mina stålar till Neteller som jag begärde ut den 8:e. Tog lite tid...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Återigen. Hur vet man hur man ligger till när det gäller omsättningen av bonusen och hur lång tid tar det på en höft?

 

När kommer livesupporten i pokerklienten att funka igen?

 

Sist men inte minst: Hur kommer det sig att man kan få reda på antalet raked hands från livesupporten på den engelska hemsidan ibland och ibland inte?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, verkar som Sportingbet är här och kanske kan svara på frågor?

Jag clearade bonusen innan helgen och har fått mina 200 dollars till kontot på Sportingbet men när jag försöker ta ut pengarna får jag inte, för jag måste som sagts ovan omsätta de 10 gånger först. Men om jag fattat det rätt gäller den regeln bara för de som satte in pengar innan nån gång i februari? Jag satte in mina pengar den 8:e februari, betyder inte det att jag borde kunna få ut pengarna nu?

Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag må vara dum i huvudet men det är så många vändor i den här tråden.

 

Jag registrerade mig precis på Sportingbet för $200 bonusen, är det så att när jag väl fått den efter 10x raked, måste jag spela 10x igen för att kunna ta ut?

 

Det var ju tydligen en annan bonus för nån månad sen man behövde göra detta med men jag hoppas att det inte gäller denna..

 

EDIT: självklart var det nåt jävla krux att man behövde omsätta bonusen 10x .. spelar man låga stakes är det ju den pissigaste bonusen, och självklart mitt eget fel som inte kunde läsa ordentligt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt ofattbart att man är tvungen att omsätta bonusen 10x innan man kan ta ut den. Varför ökar man inte på kraven att få bonusen från början istället och låter folk ta ut sina pengar på kontot. I mina ögon är det bara ett sätt att lura folk att börja spela på deras site, med krav som inte de flesta är införstådda med från början.

Vore det inte bättre att t.ex. dubbla antalet rejkade händer för att få bonusen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det nån som lyckats få svar på ett mail från sportingbet? i så fall vilken address rekommenderas? Eftersom man måste omsätta bonusen 10x (vilket stod i villkoren så ingen skugga över sportingbet) så borde det finnas ett smidigt sätt att kolla hur man ligger till. Livesupporten fattar inte vad man snackar om när man yrar om "turning my bonus over" så där finns inget att hämta. Och som sagt de svarar inte på mail. man misstänker nästan att de inte har system för att kolla hur många ggr man omsatt sin bonus. Om så är fallaet så kan det bli svårt att få sin bonus "upplåst" överhuvudtaget. Känns som om det finns en hel del frågor kring detta som kräver svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt ofattbart att man är tvungen att omsätta bonusen 10x innan man kan ta ut den. Varför ökar man inte på kraven att få bonusen från början istället och låter folk ta ut sina pengar på kontot. I mina ögon är det bara ett sätt att lura folk att börja spela på deras site, med krav som inte de flesta är införstådda med från början.

Vore det inte bättre att t.ex. dubbla antalet rejkade händer för att få bonusen?

precis, fyfan asså

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har mailat sportingbet både igår och idag. Samt pm:at sportingbet på forumet för att få min bonus. Ingen har svarat och snart har det gått 30 dagar sedan insättningen. Helt klart är att deras support är under all kritik.

 

 

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=24731

 

Jag håller på i detta nu ;)

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, verkar som Sportingbet är här och kanske kan svara på frågor?

Jag clearade bonusen innan helgen och har fått mina 200 dollars till kontot på Sportingbet men när jag försöker ta ut pengarna får jag inte, för jag måste som sagts ovan omsätta de 10 gånger först. Men om jag fattat det rätt gäller den regeln bara för de som satte in pengar innan nån gång i februari? Jag satte in mina pengar den 8:e februari, betyder inte det att jag borde kunna få ut pengarna nu?

Tack på förhand.

 

Hej!

 

Skicka mig ett PM med dina uppgifter så ska jag kolla på det.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...