Gå till innehåll

Frågor kring POKERFORUM.nus erbjudanden!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 210
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag signade upp på 100% $750 som forumet erbjuder på Ultimate Bet för ett tag sedan men bonusen blev bara på $650. Enligt bonussida så skulle det visas felaktigt information från UBs sida

Bonus på 100% upp till $750 är unik för Poker.se/Pokerforum.nu. I dagsläget visar UBs sida felaktig information. Detta kommer snart vara återgärdat med en landningssida.

När jag skapade kontot kunde man välja mellan vilken bonus man ville ha, den största som då fanns var "100 First Time Bonus 100% or $650 Bonus Dollars (maximum)". Jag har gjort precis enligt instruktionerna och satt in $750. Det står även på account-sidan Pending Bonus Dollars $650.

 

Någon mer än jag som har problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ang. forumets GNUF-bonus

 

"Gnuf - Få upp till $70 i bonus och usb-minne!

Få en insättningsbonus upp till $70 + ett fin-fint usb-minne (256mb).

Kravet för bonusen är 100 player points för $70."

 

Jag spelade in 100 gnufpoints för 2 dagar sen, enl. sajten ska det trilla in per automatik på kontot men inget har hänt än. Det står att jag har 388 poäng kvar att spela in, men det gäller om man vill ha USB-minnet som bonus enl. erbjudandet ovan.

 

Nån som spelat och vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ang. forumets GNUF-bonus

 

"Gnuf - Få upp till $70 i bonus och usb-minne!

Få en insättningsbonus upp till $70 + ett fin-fint usb-minne (256mb).

Kravet för bonusen är 100 player points för $70."

 

Jag spelade in 100 gnufpoints för 2 dagar sen, enl. sajten ska det trilla in per automatik på kontot men inget har hänt än. Det står att jag har 388 poäng kvar att spela in, men det gäller om man vill ha USB-minnet som bonus enl. erbjudandet ovan.

 

Nån som spelat och vet?

 

 

Tjena Grand Bark mfl,

 

det blev en liten kommunikationsmiss gällande bonusen och antal poäng. Det har korrigerats nu på "bonus-sidan" till det som gäller. För de som har missförstått och "gjort fel" kan pm:a mig så löser vi det med en kompensation. Jag kommer tills vidare svara på frågor ang. Gnuf.com tills vi skaffar en egen del på PF...

 

 

Mvh, Daniel Klangefeldt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla din brevlåda.

 

 

 

 

Till de spelarna som signade upp och fick fel information angående vår sign-up kod på Pokerforum.nu/Poker.se. Vi ber om ursäkt för den missen och vi höjer upp deras "Gnuf-points" till rätt antal så att bonusen trillar ut automatiskt. Har du några frågor kring detta är du välkommen att höra av dig. Vi önskar er en fortsatt trevlig tid hos oss på Gnuf! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag signade upp på 100% $750 som forumet erbjuder på Ultimate Bet för ett tag sedan men bonusen blev bara på $650. Enligt bonussida så skulle det visas felaktigt information från UBs sida

 

När jag skapade kontot kunde man välja mellan vilken bonus man ville ha, den största som då fanns var "100 First Time Bonus 100% or $650 Bonus Dollars (maximum)". Jag har gjort precis enligt instruktionerna och satt in $750. Det står även på account-sidan Pending Bonus Dollars $650.

 

Någon mer än jag som har problem?

Jag tog saken i mina egna händer och mailade till UB och frågade, de svarade då

 

We review the information on the affiliate's webpage http://www.poker.se and it actually says 100%/up to 750.00 Bonus Dollars, even thought that information is incorrect because as you can read on our webpage is 100%/up to 650.00 bonus dollars, we have credited your account with the difference.

Allt har alltså löst sig för mig, men det finns ju säkert fler som har råkat ut för samma sak som mig. Kommentar från Moderator?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det räcker om du anger Firststep2006 som insättningskod. Hade själv några dagar innan jag gjorde min första real money deposit laddat ned programvaran och gjorde det inte via Poker.se länken.

 

Det var dock inga problem att ange koden och få bonusen upplagd. Har clearat den så det var inga problem.

 

Firststep2006 bonuskoden fungerar alltså ännu fastän vi inne på år 2007 eller har koden inget att göra med det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej. Jag registrerade hos 24hPoker genom pokerforum.nu bonus kod pokerf400, har gatt 1,5 manad men ingen keps. Har försökt kontakta supporten men dem skiter i att svara, eller svarar pa helt andra fragor som inte ens har med min fraga att göra. So.. Hur lang tid tar det igentligen att fa kepsen? (Jag är i Ungern, ungersk adress men jag är svensk).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej. Jag registrerade hos 24hPoker genom pokerforum.nu bonus kod pokerf400, har gatt 1,5 manad men ingen keps. Har försökt kontakta supporten men dem skiter i att svara, eller svarar pa helt andra fragor som inte ens har med min fraga att göra. So.. Hur lang tid tar det igentligen att fa kepsen? (Jag är i Ungern, ungersk adress men jag är svensk).

 

Jag kom på nu att jag inte heller fått min keps. Hade helt glömt bort det. Måste varit 2-3 månader sen jag öppnade kontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Hej!

 

Jag satte nyss in 60 dollar på Titanpoker och laddade ner klienten via titanloggan i tråden samt använde mig av koden. Nu till frågan, 50 dollar kommer till mitt konto inom 72 timmar utan att jag spelar? Efter det, kan jag även samla på mig titanpoäng så jag till exempel får 60 dollar i bonus. Alltså 110 dollar i bonus sammalagt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Jag kom på nu att jag inte heller fått min keps. Hade helt glömt bort det. Måste varit 2-3 månader sen jag öppnade kontot.

 

Vore trevligt om jag också kunde få min keps.

Fick in bonusen idag klarade dock inte hela beloppet men jag kan inte spela in resterande belopp denna månaden väl? gäller 24h bonusen.

 

Kollade runt lite såg att det i b2b bonustråden stod att det var 30 dagar som gällde

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=27708 <- bonusen där. Betalas den ut i klumpsumma, eller 10 euro åt gången? Står ju att "det krävs 100VIP per €10", men betyder det att jag måste tjäna 4000 vip-poäng om jag sätter in 400 euro? Eller räcker det med att jag tjänar, låt säga, 3200 vip-poäng, och på så sätt får ut 320 euro, även om jag sätter in 400 euro? :shock:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer swecash150 gälla långt i framtiden? (dvs 1 mars gäller ej?)

 

Vet ej, antar det. Kolla upp med Everestrepresentanten direkt är du hygglig.

 

http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=27708 <- bonusen där. Betalas den ut i klumpsumma, eller 10 euro åt gången? Står ju att "det krävs 100VIP per €10", men betyder det att jag måste tjäna 4000 vip-poäng om jag sätter in 400 euro? Eller räcker det med att jag tjänar, låt säga, 3200 vip-poäng, och på så sätt får ut 320 euro, även om jag sätter in 400 euro?

 

Dito, måste hänvisa till 24h-snubben direkt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=27708 <- bonusen där. Betalas den ut i klumpsumma, eller 10 euro åt gången? Står ju att "det krävs 100VIP per €10", men betyder det att jag måste tjäna 4000 vip-poäng om jag sätter in 400 euro? Eller räcker det med att jag tjänar, låt säga, 3200 vip-poäng, och på så sätt får ut 320 euro, även om jag sätter in 400 euro? :shock:

 

 

Det står förresten i erbjudandetråden att det gäller till första juni...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det står förresten i erbjudandetråden att det gäller till första juni...

 

Vart står det? :oops:

 

Hur funkar Redbets bonus förresten? Får man lov att "köpa" ut pengarna i Vip-shopen. Sen då? Går det att köpa 50 euro för 1000 vip-poäng hela tiden efter det? Eller hur funkar det? Fattade inte riktigt... Borde nog sova... :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...