Gå till innehåll

Allt om BB 2006!


Machista

Recommended Posts

Jisses, pojkar. Det blir nog inte mycket poker ikväll.

 

Har ni sett pumorna som kommit in i Big Brotherhuset?

Det är ju bara plastbrudar med sågspån i skallen. Jag får bara huvudvärk då jag tänker på dessa bimbos. Vem kommer bli den nya Linda Rosing eller Natascha i media?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka är dummast? Människorna i huset eller människorna som ägnar tid av sitt liv att titta på människorna i huset?

Jag gissar på människorna som ägnar sin tid åt att aktivt söka upp trådar som handlar om människorna i huset för att när han väl nått fram ägna ytterligare delar av sin tid åt att klanka ner på människorna som ägnar sin tid åt att titta på människora i huset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jisses, pojkar. Det blir nog inte mycket poker ikväll.

 

Har ni sett pumorna som kommit in i Big Brotherhuset?

Det är ju bara plastbrudar med sågspån i skallen. Jag får bara huvudvärk då jag tänker på dessa bimbos. Vem kommer bli den nya Linda Rosing eller Natascha i media?

 

De är väl klart att vissa av damerna i BB ser bra ut. Dock inga i min smak riktigt. Tacka vet jag Kirsten Dunst eller hon som spelar Kate i LOST... Det är kvinns det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och så den självklara frågan nu efetr 2 dar; vilken brud skulle ni välja av de i huset? (OCH SVARA FÖR FAN INTE "INGEN ALLA E DUMMA I HUVVET" osv osv.) Bara svara och gärna med en kort liten motivering.

Har inte riktigt bestämt mig själv än, men lutar nog åt den söt-snygga norskan atm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste bikta mig först.

Om jag skall vara helt ärlig så har jag följt BB tidigare. I alla fall två säsonger. Men efter att ha slö tittat igenom gårdagens program så insåg jag varför jag har glidit ifrån detta finfina program. Jag får inget som helst utbyte av detta program då det är samma sak varje år. Med undantag för vissa uppdrag då.

 

Efter gårdagens program så har jag bara en fråga.

Är det okej att ha en kontroll vid 18 års ålder där man hjälper det naturliga urvalet på traven? Vissa människor är så socialt osmidiga att dom förtjänar inte att umgås med sig själv ens!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...