Gå till innehåll

SAJT: PokerTime.com


Daxxar

Recommended Posts

Halloj!

 

Blev medlem på pokertime.com och fick 10$ gratis. Dessa pengar har nu blivit en ansenlig summa som jag vill ta ut.

 

Jag har endast ett konto hos dom och alla uppgifter stämmer men något säger mig att jag kommer få ett jävla mycket att göra ifall jag vill ta ut pengarna, faxa och skit... :-(

 

Så jag undrar om någon har någon erfarenhet från den sajten eller om jag ska göra en chipdumpning till ett annat konto på ett annat skin inom prima?

 

* Ny SAJT-tråd, flytt till Övriga Pokersajter - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför skulle du chipdumpa till ett annat konto?

Chipdumpa är det dummaste du kan göra, det finns gamla trådar här som handlar om folk som "bara ville chipdumpa" och fick kontot och alla sina pengar låsta.

 

Varför? Jo, för att chipdumpning är förbjudet.

 

Det är väl bara att faxa en kopia på legitimation om de nu kräver det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sajter där man får pengar då man reggar sig, helt gratis så att säga.

 

Sen när man ska plocka ut pengarna så ska skicka det hit och det hit sen tar de tid som fan och sen har ngt blivit och man måste skicka igen. Höll på i 2veckor för att ta ut mina pengar på royalvegaspoker...

 

om jag chipdumpar till en annan sajt kan jag bara ta ut pengarna direkt utan några problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
nån som har testat deras deposit bonus? buy $20 get $1000

 

hur lätt är det att få raked hands på 0,25-0,50

 

man får $20 för varje 500 Bonus Redemption Points

 

Det är en sida i prima-nätverket, så jag skulle tro att samma regler gäller här, alltså 0.25 $ i rake för att det ska räknas som en raked hand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
  • 1 year later...
  • 6 months later...

Jag vet inte om det är någon som spelar på PT här, men om så är fallet så kanske ni har märkt detta:

 

EDIT: Jag fick inte posta länken, så jag gör såhär istället..

 

PokerTime Bryter Sig Loss från Microgaming

By Dan

Published: Friday, May 16, 2008

 

 

Email Print

 

Det är inte ovanligt att se onlinepokerrum lämna sina nätverk för att ta täten mot grönare gräs. Vad som däremot är ovanligt är när ett pokerrum lämnar med egentligen inte går... någonstans. Så är fallet med PokerTime.

 

I torsdags tog PokerTime dess första steg till att bli ett privat pokerrum genom att flytta alla dess hold'em bord med insatsgränser $1/$2 och lägre bort ifrån Microgaming nätverket och till deras egna självstyrda nätverk. För tillfället kommer alla andra spel vara kvar på Microgamings nätverk. PokerTime kommer också att fortsätta använda Microgaming's mjukvara även efter att det blivit fullständigt privat.

 

PokerTime's mål är att kunna erbjuda "större och bättre exklusiva promotioner" till dess kunder, inklusive hälsosamma bonusar och privata turneringar. Vanligtvis erbjuder onlinepokerrum standardpromotioner som ges till dem av deras nätverk, med utrymme för anpassning. Genom att kunna göra deras egna promotioner medan de fortfarande låter spelare delta i Microgaming nätverkets turneringar tror PokerTime att dess kunder kommer att få det bästa av båda världarna.

 

Bra eller anus? Just nu verkar det anus. Inte en spelare är aktiv på 0.5/1-borden.. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testade spela där idag, tyckte poängen rullade in sakta. Läste sedan på hemsidan att poängsystemet inte är likadant som på andra microgamingsidor. Man måste lira så högt som 5-10FL för att få ett helt poäng i en rejkad pott tex. :roll:

 

Cashade ut direkt.

 

Nej det är exakt samma som alla Prima sidor med den enda skillnaden att det räknar 1:100 dollar/poäng istället för 1:300 dollar/poäng som andra prima-sidor. Du får 1/3 mindre poäng på PokerTime än de flesta prima-sidor men de är alltså värde 3 ggr mer, så det är exakt samma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte om det är någon som spelar på PT här, men om så är fallet så kanske ni har märkt detta:

 

EDIT: Jag fick inte posta länken, så jag gör såhär istället..

 

 

 

Bra eller anus? Just nu verkar det anus. Inte en spelare är aktiv på 0.5/1-borden.. :roll:

 

Anus... det förklarar vad som hänt, har knappt hittat några spel alls den senaste veckan, undrade vad som hänt på Prima...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...