Gå till innehåll

SAJT: BestPoker.com


Nusseman

Recommended Posts

  • Svars 236
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Antar att detta inlägg ska vara i bonustråden men har inte fått något svar så jag försöker här.

När man klarade den tidigare sign-up bonusen 100% max €140 skulle man skicka iväg ett mejl, vart skulle detta skickas???

Sen blev man lovad en t-shirt men den har jag inte sett!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej jag tog bonusen som erbjöds här på hemsidan, och jag undra när man för T-shirten eller om jag ska göra något mer--

 

Hej!

 

När signade du upp? Det ska inte behövas något mer än att signa ett konto. Du får gärna skicka mig ett PM med användar namn så ska jag kolla saken.

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

 

Jag tänkte ta eran deposit bonus på sportsbetting och försökte sätta in 200 € men det står när jag försöker sätta in med koden bet100: unable to transfer to betting module.

 

Vet du vad som är problemet?

 

Det ska inte vara något problem men lyckas du fortfarande inte så skicka mig ett PM så ska jag kolla in i saken.

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det några planer på att erbjuda oss pokerforumare billigare saker i shopen? Tänkte först och främst Ipoden på 10 000 VIP. Jag kanske har missat ifall ni har haft erbjudanden men har inte sett något iaf!

 

Hej!

 

Nej det har inte funnits några sådan planer men nu när frågan kommer så ska vi se efter om detta kan bli aktuellt inom en nära framtid.

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga: Vad finns det för fördelar att vara med i Team Bestpoker? Eller att ha en av era killar som agent?

 

PM:a mig så kan du få svar angående agent-biten.

 

mvh

 

BestPoker

 

Hej HasseA!

 

De som är med i Team BestPoker är sponsrade spelare och har fördelen att vi fixar med turneringar och allt runt omkring för dem.

 

Som du såg så kan du skicka ett PM till BestPokerDanne angående agent biten då det är han som har hand om den biten.

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena

 

Jag tänkte bara höra om någon har köpt någon av de nya t-shirtarna i Vip-shopen hos Bestpoker.

 

De ser ju riktigt sjyssta ut, sen vet man ju aldrig med kvalitet och så, men helt klart de sjysstaste Pokert-shirts jag sett!

 

Någon som vet vart man kan köpa dem irl?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...