Gå till innehåll

SAJT: BestPoker.com


Nusseman

Recommended Posts

  • Svars 236
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur får jag tillväga om jag vill ta ut mer än €140 till mitt kontokort? Det står max 140 men kan jag göra flera uttag direkt efter varandra?

 

Nej, du kan endast ta ut den summa som du satt in med hjälp av ditt kort. Vill du ta ut mer pengar så får du göra det via Neteller eller genom att anmäla ditt bankkonto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla,

 

Någon mer än mig som fått erbjudande via mail att testa Bestpokers nya skin?

 

Lite tveksam till att installera en rekommenderad programvara från ett mail! :-)

 

//a1ias

 

Hej!

Vi på BestPoker har skickat ut ett mail till 50 st spelare som har fått chansen att testa detta åt oss. Det är helt upp till er som har fått det att testa det men vi hade uppskattat lite feedback på det hela.

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla,

 

Någon mer än mig som fått erbjudande via mail att testa Bestpokers nya skin?

 

Lite tveksam till att installera en rekommenderad programvara från ett mail! :-)

 

//a1ias

 

Hej!

Vi på BestPoker har skickat ut ett mail till 50 st spelare som har fått chansen att testa detta åt oss. Det är helt upp till er som har fått det att testa det men vi hade uppskattat lite feedback på det hela.

 

MVH

 

BestPoker

 

Ok, tack för svaret! Ska testa programvaran och ge er mina synpunkter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla,

 

Någon mer än mig som fått erbjudande via mail att testa Bestpokers nya skin?

 

Lite tveksam till att installera en rekommenderad programvara från ett mail! :-)

 

//a1ias

 

Hej!

Vi på BestPoker har skickat ut ett mail till 50 st spelare som har fått chansen att testa detta åt oss. Det är helt upp till er som har fått det att testa det men vi hade uppskattat lite feedback på det hela.

 

MVH

 

BestPoker

 

Utmärkt initiativ!

Personligen gillar jag inte riktigt BestPokers vanliga utseende. Är lite för mycket grönt för min smak med både grön duk och gröna kort. Någon gång har jag t.o.m lyckats missa att spelare haft sina hålkort kvar.

 

Med dessa nya skin är dessa problem borta. Mycket behagligare färgsammansättning. Jag lirar på det mörkröda skinnet. Har inte provat de andra då jag är nöjd med detta! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow, nu börjar det hända saker med Bestpoker, idag lades nya shoppen upp, och den verkar ju riktigt lovande.

Turneringsinköp finns, faktiskt även en bil 8-)

 

kolla in; http://shop.bestpoker.com/

 

Folk med 1-20 inlägg som tycker bra om nån sajt börjar bli LITE tröttsamt. Bort med spammandet :(

 

Det var ju bra att någon kunde länka i varje fall, bestpoker verkar inte kunna det (eller så är det jag som är blind ) för jag kunde absolut inte hitta någon VIP-shop på deras hemsida.

 

Edit: Jaja, såg nu att man fått mail om det där med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Visst är det ingen tidsbegränsning på pokerforumbonusen?

 

Jo tydligen har dom ändrat det nu. Dom blåste mig på min sign up bonus då jag signade för över en månad sen och nu har samlat alla VIP. När jag signade var det ingen begränsning, men det ändrades för några dagar sedan. Och nu vill dom inte betala ut min bonus. Har kontaktat "bestpoker" här på pf.nu och hoppas att dom löser det. Inte speciellt bra av bestpoker annars.

 

Nån mer som fått den här behandlingen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare alla pokerfantaster!

Någon som hade tänkt å regga sig på bestpoker isåfall så kan ni väl skriva in att det var *EDIT* som tipsade er om det för jag är en nybörjare inom poker som inte vill sätta in pengar på poker så jag kom på den ideén att ni kan göra det åt mig genom att skriva in att *EDIT* tipsade er så får ni 25€ efter att ha spelat 100 VIP å jag får 50€ efter att du har spelat 200 VIP så båda går ju "plus" på det :lol:

 

Vad smart! Att ingen annan tänkt på det tidigare ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare alla pokerfantaster!

Någon som hade tänkt å regga sig på bestpoker isåfall så kan ni väl skriva in att det var *EDIT* som tipsade er om det för jag är en nybörjare inom poker som inte vill sätta in pengar på poker så jag kom på den ideén att ni kan göra det åt mig genom att skriva in att *EDIT* tipsade er så får ni 25€ efter att ha spelat 100 VIP å jag får 50€ efter att du har spelat 200 VIP så båda går ju "plus" på det :lol:

 

Vad smart! Att ingen annan tänkt på det tidigare ;)

Ja mina 2 hjärn celler fick jobba hårt för å komma på d :roll:

Som ni kanske märker så e ju inte mitt Nickname "Kriillee" och detta beror på att jag glömde bort lösenordet mitt så dum som man e så jag skapade en ny 8-)

:heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...