Gå till innehåll

SAJT: BestPoker.com


Nusseman

Recommended Posts

Bestpoker.com är en pokersajt inom nätverket B2B med en generös bonus på din första insättning och regelbundet återkommande CashBackBonus som baseras på antalet rakeade händer du spelat under månaden (VIP-poäng). Har också en Bad Beat Jackpot som ger en extra dimension till spelet.

 

Turneringar

Bestpoker.com har stor variation på de många turneringar som körs - Holdem, Omaha(H/L), 5-Card draw och Sökö - med inköp från 1 VIP och uppåt. Dessutom finns en mängd olika Sit&Go's att välja bland.

 

Cash-games

Erbjuder förutom Texas Holdem, Omaha(H/L) och 7-Stud(H/L) även 5-Card draw (mörkpoker), Sökö och 2-7 3-Draw. Spel för alla plånböcker med stakes från microlimit (€0.1/€0.2) upp till €50/€100. No Limit, Pot Limit, Spread Limit och Fixed Limit gör att alla kan spela sin egen favorit.

 

Sajt och support

Bestpoker.com's webbsida finns på en mängd olika språk - däribland svenska. Pokerskola, FAQ, turneringsschema och support är några av de saker du finner på webbsidan. Supporten är tillgänglig dygnet runt alla dagar i veckan via engelsk mail. Du kan också logga in för att se ditt saldo, dina VIP-poäng etc.

 

BestPoker kommer framöver även finnas tillgängliga här i forumet för att besvara de frågor som dyker upp i denna tråd.

 

Exklusivt för spelare registrerade via POKERFORUM.nu erbjuder Bestpoker e-mailsupport via pokerforum@bestpoker.com

 

Det innebär inga problem att ha konto på flera klienter inom B2B-nätverket, och man kan alltså få bonus från flera sajter (du kan förstås inte tillgodoräkna händer spelade på Bestpoker mot 24hPokers bonus eller tvärtom). Det enda du behöver tänka på är att inte spela på mer än en klient samtidigt.

 

 

Fakta

Mjukvara: 9,07 Mb

Startår: 2005

Land: cypern

Nätverk: B2B

Instättning och Utbetalningar: Kreditkort, NETeller och banköverföring

Uttag: Kreditkort, NETeller, banköverföring och check.

Account Transfer: Man kan föra över pengar mellan användare.

 

Klicka på logon för att börja spela hos Bestpoker.com

bestpoker-logo.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 236
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej Magnum!

 

Jag jobbar för Bestpoker.com och kommer från och med nu försöka besvara de flesta frågorna på forumet.

 

Om du inte har fått en aktiverings länk till ditt konto så är det där felet är. Om redan har fått detta och kontot är aktiverat så får du gärna skicka ett privat meddelande till mig med ditt nick så ska jag se vad jag kan göra.

 

MVH

 

Bestpoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick meddelandet om att jag redan använt mitt kort....

Har mejlat supporten och sagt att jag har konto på martinspoker och att då får fixa till det så jag kan spela på bestpoker men de svarar ju aldrig!!

 

Skulle gärna vilja höja min cc-limit oxå men det verkar inte funka eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena alla pokerfantaster!

 

Idag åker några utvalda spelare från Team Bestpoker till Uddevalla för att stångas med de lokala förmågorna i 4Klövern Open. Vi ser fram emot grymt spel och bra result. Spelarna själva kommer redovisa sina resultat och spel på deras individuella bloggar på Bestpoker. Men om ni inte kan hålla er så kanske ni kan läsa lite om kvällen på 4klöverns hemsida.

 

MVH

 

Bestpoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte ta ut pengar från bestpoker, men jag har mer pengar på kontot än vad jag satte in med mitt CC-kort vilket innebär att jag måste göra två uttag. Men får man betala avgiften då eftersom man bara har ett kostnadsfritt uttag per månad?

Det är väl samma som för 24h, Heypoker etc.

Gör uttagen på samma sida samtidigt så slipper du avgift.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Bestpoker

 

Jag signade upp mig för ett tag via pokerforum på bestpoker då koden pokerforum120 var aktuell dock satte jag aldrig in några pengar då jag hade svårt att komma in på bestpoker sidan dvs jag har inte gjort någon initial deposit. Nu vill spela där igen och satte in 140 EURO med koden Pokerforum140 istället då pokerforum120 inte gäller längre. Det hela fungerade bra och verkar vara i sin ordning.

 

Tacksam om bestpoker bekräftar att det är fungerar bra att göra så och att jag kan förvänta mig signup bonusen enligt pokerforum140 koden fast jag klickade på länken från pokerforum då pokerforum120 var aktuell.

 

Mitt bestpoker är Goset.

 

//

 

Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...