Gå till innehåll

SAJT: BestPoker.com


Nusseman

Recommended Posts

  • Svars 236
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur lång tidd från man tagit ut finns pengaran på kontot, via cc?

 

Tog ut i början på veckan men har inte fått nåt än.

 

När jag tog ut pengar samtidigt till både kort och bankkonto så gick det sistnämnde fortare. Tror det tog 5 dagar för mig.

 

Hej!

 

Det ska i regel ta mellan 1-3 dygn att få ut pengarna, lite beroende på om man tar ut till kredit kort eller bank konto.

 

MVH

 

BestPoker

Jag tog ut till cc i onsdags så jag kanske får ge mig till tåls nån dag till. Bekräftelsemail att pengarna var påväg kom onsdag kväll eller torsdag natt därför undrade jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Signa via POKERFORUM.nu och vinn en Porsche!

 

Har precis fått meddelande av folket på Bestpoker dom som från den 1 februari signat under koden pokerforum140 deltar i deras Porsche-tävling! :)

 

bestpoker-feb-car.gif

 

I korthet så gäller att man ska ha signa via forumet hos Bestpoker efter den 1 februari och spelat 500VIP. När 1000 spelare som ingår i denna kampanj (Bestpoker kör även en egen kod för denna kampanj, men med en avsevärt lägre bonus) nått 500VIP så genomförs Porsche-tävlingen.

 

Frågor kan ställas i denna grupp så svara Bestpoker på ev. funderingar.

 

Enjoy! :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hallå bestpoker,

 

jag fick ett fyrtal en gång och blev slaget av ett annat fyrtal. Varför i hela fridens namn fick jag inte ta del av bad beat jackpot? Jag blev ju sjuuuukt bad beatad. Kan någon svara på detta?

 

1. Hade båda spelarna ett varsit par för att bilda 4-talet?

2. Hur höga var 4-talen?

 

Vet inte riktigt hur BestPoker har det upplagt med på vissa sidor måste du ha 8-or eller högre i 4-tal för att det ska räknas samt att båda ska använda båda sina hålkort.

 

MVH

//KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hallå bestpoker,

 

jag fick ett fyrtal en gång och blev slaget av ett annat fyrtal. Varför i hela fridens namn fick jag inte ta del av bad beat jackpot? Jag blev ju sjuuuukt bad beatad. Kan någon svara på detta?

 

Du måste ha minst TTTT...

 

T eller högre viskar någon i mitt öra nu i efterhand ... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Porschen kommer lottas ut.

 

MVH

 

BestPoker

 

Hur kommer lottdragningen gå till? Kommer det vara några av Bestpoker oberoende personer som övervakar att det går rätt till?

 

Eller är det redan bestämt vem som ska vinna? :roll:

 

Hej!

 

Vi hänvisar till Terms and Conditions av tävlingen som lyder:

 

The winner will be drawn at random under the supervision of Lawhouse-Juristhuset Advokatfirman Sjöström AB, and the winner will be annonuced at BestPoker.com

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

B2b snackar om sin jävla slumpgenerator som ska vara så jävla säker!!!! tror inte inte ett skit på dessa 95procent som dom snackar.........vill klassa poker som turspel så är b2b det bästa sättet att upptäcka det....kan tammefan gå allin innan floppen på 2 3 a och möta aa du vinner åtminstone 5/10 på 23 a mot aa det kallar jag bra slumpgenerator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

B2b snackar om sin jävla slumpgenerator som ska vara så jävla säker!!!! tror inte inte ett skit på dessa 95procent som dom snackar.........vill klassa poker som turspel så är b2b det bästa sättet att upptäcka det....kan tammefan gå allin innan floppen på 2 3 a och möta aa du vinner åtminstone 5/10 på 23 a mot aa det kallar jag bra slumpgenerator

 

Du låter bitter!!! Har du förlorat mycket pengar eller???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man får väll ta ut summan man satte in gratis till kortet?

Jag satte in €140.

Tog först ut €20 för att kolla så att det fungerade.

Skulle sedan ta ut mina resterande pengar och då fanns det inte kvar som alternativ.

 

Är det bara gratis, en utbetalning?

Dåligt av er

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...