Gå till innehåll

Mystiska "spökspelare" på Tain?


vivi

Recommended Posts

Jag lirade just en freeroll på parbet och hittade en del mystiska alias bland borden. Gemensamt för dessa är att ingen verkar spela och alla verkar ha en fäbless för begynnelsebokstaven m.

 

momzzz

momzzzz

momzzzzz

momzzzzzz

momzzzzzzz

 

mma6

mma7 från haxxorn

mma8

mma9

mma10 från adgadg

mma11 från kadjsbn

mma12

mma13

mma14

mma15n00b

mma16

mma17

mma18

mma19

mma20

mma21

 

mtrookiea

mtrookieb

mtrookiec från jkl

...

...

...

mtrookiew från jkl

mtrookiez

mtrookiezi

 

Dessa var endast ett par exempel på de namn jag träffade på.

 

Vad i hela världen är det frågan om? Har botarna anfallit i stor skala eller är det bara Tain som på sitt eget lilla sätt försöker fintrimma sin klient till månadsskiftet, och i sådanna fall, vill man ha en massa spökspelare med i sitt, förmodade, renhåriga pokerparti?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för att jag spelar på Expekt själv, men det är ju mkt troligt att de behöver fylla ut borden med robotar för att de spelarna som fortfarande spelar på Expekt inte ska lämna nätverket helt o hållet. Tycker iof att de kunde lagt lite mer tid på att välja alias på "bottarna".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till Tains freerolls (+ alla andra turneringar) kan samma person regga sig till samma turnering från olika siter på nätverket.

Det är därför du ser spelare "XZP1, XZP2, XZP3" alla från samma stad (dvs att det är samma spelare).

 

Jag skulle gissa att det är därför man ser ett "toklöst" spel av många i början på Tains freerolls. Om de åker ut så går de bara in på nästa site på nätverket...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, man kan inte vara inloggad på flera clienter samtidigt. Däremot kan samma spelare anmäla sig till samma freeroll från fler skins och då ha en "andra chans" ... ie det blir en del idle spelare, men det är freerolls så vet inte om det är så himla mycket att oja sig över...

 

 

Man kan inte vara inloggad nej, men jag brukar lira B2B söndags 20k garanterad från både heypoker, 24h och martinspoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till Tains freerolls (+ alla andra turneringar) kan samma person regga sig till samma turnering från olika siter på nätverket.

Det är därför du ser spelare "XZP1, XZP2, XZP3" alla från samma stad (dvs att det är samma spelare).

 

 

Vilket du också kan göra från B2B, Prima, och diverse andra.

 

Går ju dock inte på prima iaf eftersom du endast får ha ett alias där. Då måste du ha konton för två olika personer vilket är aningen mer avancerat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu verkar det inte funka dock. Expekt hängde sig iaf och nu kommer jag inte in. Självklart var man inne i 3 stycken större potter där man förmodligen ledde i åtminstone 2. Känner jag Expekt rätt så är dom pengarna man hade inne i potten borta när man väl kommer in igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...