Gå till innehåll

PF-onlinefadäsen 22/1 - Wazzup?


TotalFarsa

Recommended Posts

Tjenixen HeyJohan och ni andra 36 som fick se turneringen haverera efter 2 händer *shit happens*

 

Vad säger du HeyJohan? Har du funderat klart kring hur du vill lösa efterspelet?

 

/TF :heart:

 

Vadå, jag har redan fått min telefon då alla inklusive HeyJohan fattade att jag skulle ha vunnit..... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seriöst, jag har duckat för er fråga hela dagen ;)

 

Mitt förslag är att vi kör en freeroll som bara ni som var med i den förra turneringen har tillträde till. Vinnaren får telefonen. Vi lägger den kl 19.00 söndag 5 februari.

Vad tror ni om det?

 

Mvh Johan

 

Som jag skrev i den andra tråden tycker jag det är ett dåligt förslag.

Om ni nu inte vill ge nåt extra för "sveda&värk", kan ni väl åtminstone köra om turneringen med samma buy-in. Att spela i några timmar med bara ett pris känns måttligt intressant, tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seriöst, jag har duckat för er fråga hela dagen ;)

 

Mitt förslag är att vi kör en freeroll som bara ni som var med i den förra turneringen har tillträde till. Vinnaren får telefonen. Vi lägger den kl 19.00 söndag 5 februari.

Vad tror ni om det?

 

Mvh Johan

 

Även jag är med på den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har vi söndag och det finns ingen turnering upplagd till kl 19, ingen info har kommit under veckan från johan... Vad händer? Visst, det kanske inte spelar så stor roll i det stora hela men jag hade sett fram emot att få slaska lite :?

 

/TF

 

Är väl nästa söndag det skall spelas ?? :roll:

 

Seriöst, jag har duckat för er fråga hela dagen

 

Mitt förslag är att vi kör en freeroll som bara ni som var med i den förra turneringen har tillträde till. Vinnaren får telefonen. Vi lägger den kl 19.00 söndag 5 februari.

Vad tror ni om det?

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Alltså, vi syftade på att den skulle gå nästa söndag.

Vår tanke är följande:

Texas, Freezeout, buy-in €10.

Nokian som extrapris och endast öppen för er som var med i den tidigare turneringen.

 

Tycker alla att det låter ok? :D

 

Mvh Johan

 

Låter ok!

 

Även om jag liksom TotalFarker skulle föredra 7 CS hi/lo. Men då kanske det låser sig igen. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...