Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 4 postas här!


lfx

Recommended Posts

Såg detta ang uttag

 

Jag frågade även om varför folk hade problem med att casha ut efter att de hade fått sin bonus och hon svarade med att dom tror att det är ett tekniskt fel och dom vet inte när felet är åtgärdat.

 

Det där lät faktiskt som bullshit om jag ska vara ärlig. Tror knappast det är ett tekniskt fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 524
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Såg detta ang uttag

 

Jag frågade även om varför folk hade problem med att casha ut efter att de hade fått sin bonus och hon svarade med att dom tror att det är ett tekniskt fel och dom vet inte när felet är åtgärdat.

 

Det där lät faktiskt som bullshit om jag ska vara ärlig. Tror knappast det är ett tekniskt fel.

 

Även om det är ett tekniskt fel så säger det ju egentligen ingenting, dom vägrar ju svara på om det är ok att casha ut eller inte!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg detta ang uttag

 

Jag frågade även om varför folk hade problem med att casha ut efter att de hade fått sin bonus och hon svarade med att dom tror att det är ett tekniskt fel och dom vet inte när felet är åtgärdat.

 

Det där lät faktiskt som bullshit om jag ska vara ärlig. Tror knappast det är ett tekniskt fel.

 

Även om det är ett tekniskt fel så säger det ju egentligen ingenting, dom vägrar ju svara på om det är ok att casha ut eller inte!!

Ok, men har ni fått mail ang bonus eller har den bara sittit på kontot?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför skall Metropolitan svartlistas?

 

Några orsaker jag anser berättigar en svartlistning an Metropolitan..

 

Dom går ut med en bra signup bonus, detta ändrar dom sedan 3-4 ggr inom loppet av en veckan. Nu suger signup bonusen åsnek*k

 

När du fått din bonus o försöker ta ut den får du upp en varning om att den troligen kommer låsas om du genomför transaktionen.

 

När du försöker ta ut pengarna du satte in och behålla bonusen på siten får du upp en varning om att bonusen kommer att reseveras, mao osäkert om du får behålla den om du inte har alla pengarna kvar på ditt poker konto.

 

Du blir lack på situationen och mailar och frågar supporten, inget svar. Du mailar igen och igen, fortfarande inget svar om du kan ta ut dina pengar eller inte??

 

Dom är inte seriösa och vägrar svara på frågor..

 

ett par exempel som enligt mig berättigar till en svart listning, allr för att inte fler ska råka illa ut. Det finns så många bra pokersiter på nätet, välj någon av de andra 2-300 som finns !!!

 

Mvh // mike

 

En fråga bara:

-ska alla spelare i detta forum som är bonus-H*s svartlistas oxo då?

-ska alla spelare som skrivar samma fråga om och om igen svartlists?

-ska alla spelare som inte orka läsa bonus regler svartlistas?

-ska alla spelare från detta forum som spelar vid samma bord och bytter pengar svartlistas?

 

jag har varit aktiv på metropolitanpoker ett bra tag nu, och har inte haft problem, okey dom har haft problem med svarstider på support (helt enig) - men jag har fått min bonus (ett par dagar senare än väntat) och har tagit ut pengar även.

 

Kom igen .... :-)

 

I år kom trollen tidigt. :shock::shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trodde ...fpp var lätt clearat...verkar inte få många på 0.25/0.50 nl borden.

 

Bygger ny rulle, så jag vill helst inte gå upp för högt i nivå just nu. Därför tänkte jag mer dessa nivåer...

 

Är väl inte så svårt clearat?

1 FPP tror jag är 2 rakade händer!

 

Alltså 400 rakade händer borde inte ta överdrivet lång tid på NL50. Lirar själv den bonusen och har 150 i "Bonus-FPPs" efter ett par timmar ..

 

Men ibland känns det som att dom går riktigt segt =/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo vad hände...spelar supertajt får aa...går all in med 40 dollar..på sb emot bb alla andra har foldat...för att lura tomten...han callar...med qq...floppar set...40 dollar åt helvete..redan..blir nog o spela av skiten...

 

precis när jag skriver detta...får jag aa..går all in med 40 dollar igen..snubben callar med kk..pengarna vunna tillbaks..

 

spelar dock..bara 025/50 nl..o det tar tid med fpp..spelar 2 bord nu

 

Hur räknas ..händerna som rakeade..måste man varit med i potten eller räcker det dealt cards...verkar inte gå snabbt med fpp...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla expekt bonus spelare

 

fick det här på mailen nu

 

Hur fungerar FPPs?

 

För Sit and Go och Mult Tables kommer du delges en fast FPP på 5% på alla avgifter. Detta innebär i praktiken att du kommer att bli tilldelad 1 FPP för varje 20 cent du betalar, eller 5 poäng för varje dollar. För ring games belönas du enligt följande tabell:

Rake = FPP/Spelare

$0.25 0.25

$0.50 0.5

$1 +1

 

Alltså måste rake i en pott uppgå i minst $0.25 för att det ska resultera i FPP. Denna rake uppnås när potten i en hand når $10. Om du varit med och fått kort i en hand, där potten sedan uppnått denna summa, kommer du att tilldelas FPPs.

 

Verkar alltså svårt att få bonusen på låga bord eller vad säger ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok bra att höra att ni clearat den, spelade lite idag men det gick väldigt trögt med fpp poäng. dock var det vilt med satsandet på den nivån....men potterna måste alltså upp i 10 dollar...vilket inte händer varje pott precis.

 

funderar om man ända inte ska köra den på 1/2 fl...spela tajt bara...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade under förra veckan ett mailutbyte med Expect ang FFP. Fick 6-7 olika svar vad som gällde.

 

På Expekts hemsida finns följande info:

 

FPP

-Ring games: Alla spelare vid bordet som har tilldelats hålkort erhåller FPP så länge som raken för bordet överstiger $0.25:

För ring games gäller följande:

Rake FPP per Spelare

$0.25 0.25

$0.50 0.5

$1+ 1

 

Fixed Limit Rake

Lägre än $0.50/$1.00 $0.01 vid varje $0.15 Max rake: $0.30

 

Detta borde då innebära att du skall bli tilldelad 0.25FPP när raken överstiger 0.25, vilket inträffar när potten överstiger $3.75.

 

Fick ett sista svar från Expekt där de bekräftar att uppgifterna på hemsidan skall stämma.

 

Hej igen

 

Tack för ditt e-mail!

 

Jag måste återigen beklaga alla missförstånd, feltolkningar samt felaktig felaktig information du har fått i detta ärende. Jag kan nu bekräfta att FPPs krediteras i enlighet med vad som står skrivet på Expekt.com

 

Alltså måste rake i en pott uppgå i minst $0.25 Om du varit med i en hand och har lagt in pengar så att potten uppnått denna summa, kommer du att tilldelas FPPs. Detta innebär alltså att tidigare korrespondans i denna fråga gällande vinnare av handen samt showdown är felaktiga.

 

 

Spelade under gårdagen ca:300 händer på FL $0.25/$0.50, uppskattar att ca:30-40 händer varit FPP-kvalificerande dvs. raken översteg $0.25. Problemet är att FPP ligger lika fast som det Svenska urberget.

Övriga pokerrum inom Tain-nätverket har en min.rake på $0.5 för att bli tilldelad FPP. Troligtvis är det samma på Expekt, även om de hävdar ngt. annat. Vill ni ha FPP i FL Ring Games så är lägsta limiten $0.5/$1.0.

 

Credit till Expekt-supporten för snabba svar, även om de var felaktiga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat in 3000 VIP på Martinspoker för sign-up bonusen. Tänkte köra Sit n Go.s för mina VIP-poäng. Det påverkar väl inte bonusen va?

Hur lång tid spelade du?

Hur många bord?

Vilken nivå?

Var det enkelt?

 

(tänkte ev signa där själv så jag undrar bara:))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat in 3000 VIP på Martinspoker för sign-up bonusen. Tänkte köra Sit n Go.s för mina VIP-poäng. Det påverkar väl inte bonusen va?

Hur lång tid spelade du?

Hur många bord?

Vilken nivå?

Var det enkelt?

 

(tänkte ev signa där själv så jag undrar bara:))

 

har snart klarat martin, tycker att den går jäkligt segt om man spelar .25/.5 destå bättre på .5/1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På FL 1/2 går det snabbt om du spelar flera fönster samtidigt. Du får en VIP-poäng för varje pott som når upp till minst €10. Om du lirar FL 0,5/1 får du en VIP-poäng för varje pott som når upp till €7 men det går ganska långsamt så det lönar sig att lira 1/2 om det är VIP du vill ha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat in 3000 VIP på Martinspoker för sign-up bonusen. Tänkte köra Sit n Go.s för mina VIP-poäng. Det påverkar väl inte bonusen va?

Hur lång tid spelade du?

Hur många bord?

Vilken nivå?

Var det enkelt?

 

(tänkte ev signa där själv så jag undrar bara:))

 

Är också intresserad av den bonusen (och av VIP-poängen på B2B i allmänhet)

 

Hur många vip poäng kan man samla per 100 händer om man lirar t.ex. €0.25/€0.50?

 

(jag vet att detta har avhandlats tidigare, men jag pallar inte söka igenom 42 styckna "bonussnack för vecka 63"-trådar, dessutom är det ju flera som verkar vara intresserade så det är ju bara lämpligt om det tas upp igen)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det varierar från sida till sida. På vissa går det att bara tuta och köra om det är en ny användare och nytt visa-kort. På andra har de en gräns som gör att bara ett konto/hushåll kan få ut bonusar, och på ytterligare andra går det bara att ha ett konto/hushåll, punkt. Sedan hur väl kontrollerna av detta sköts är en annan fråga... Så du får testa dig fram.

 

Kontrollerna av det där sköts inte för fem öre. Iaf inte på prima/party.

 

På Party hittar jag inget i deras T&C om antal konto/bonusar per hushåll, det enda jag hittar är att samma person inte får ha flera konton.

 

Någon som har koll på detta fallet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat in 3000 VIP på Martinspoker för sign-up bonusen. Tänkte köra Sit n Go.s för mina VIP-poäng. Det påverkar väl inte bonusen va?

Hur lång tid spelade du?

Hur många bord?

Vilken nivå?

Var det enkelt?

 

(tänkte ev signa där själv så jag undrar bara:))

 

Är också intresserad av den bonusen (och av VIP-poängen på B2B i allmänhet)

 

Hur många vip poäng kan man samla per 100 händer om man lirar t.ex. €0.25/€0.50?

 

(jag vet att detta har avhandlats tidigare, men jag pallar inte söka igenom 42 styckna "bonussnack för vecka 63"-trådar, dessutom är det ju flera som verkar vara intresserade så det är ju bara lämpligt om det tas upp igen)

 

20-25 VIP i timmen per bord ungefär på 0.25/0.5 brukar det vara. 8 pers bord då.-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...