Gå till innehåll

Finns det några som spelar 5 Card Draw?


chievo85

Recommended Posts

Gött det! :D har kollat i din dagbok men du har inte skrivit nått? jag spelar på 0,25-0,50 fixed har ingen rulle för något annat! :cry: men spelar en del sng på betandgame med 1+0,10€ instats men hoppas snart på att ta klivet till 5€ eftersom det känns som att det är samma nivå på spelarna? spelar du bara cash games?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Måste tyvärr erkänna att jag gått över till den mörka sidan, spelar enbart Texas NL nu.... :oops:

 

Testade dock 5CD på svenska spel förra veckan.

Stege på given är slagen av fis 3333 på given. Händer som dessa som är så hemska i 5CD.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WildTilt nu, Aces123 innan. Men man fick en bonus om man registrerade sig på den svenska delen av sidan. Så det fick det vara värt :D

 

Kan ju passa på och be om ursäkt också om någon läser det här tycker att jag varit ful i mun. Tyvärr blir jag det så lätt om jag råkar torska någon dag ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WildTilt nu, Aces123 innan. Men man fick en bonus om man registrerade sig på den svenska delen av sidan. Så det fick det vara värt :D

 

Kan ju passa på och be om ursäkt också om någon läser det här tycker att jag varit ful i mun. Tyvärr blir jag det så lätt om jag råkar torska någon dag ;)

 

Que ?? Wildtilt? Aces123 nu?? hajar nada av ditt inlägg.

 

Ful i mun? Du har postat 1 inlägg i denna tråd där du säger

Jag lirar också, helt klart mitt favoritspel. Spelar mest på sportingbet just för tillfället.

 

Kanske Sportingebet som räknas som ful i mun? 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo alltså inte här. Men om jag sitter och torskar kan det ibland bli att jag blir tramsig i chatten. Speciellt farligt på sportingbet, eftersom de inte har någon som helst censur på den. Senast så fick en italienare höra vad han skulle göra med sin mamma och såna där inteligenta grejer.

 

Kändes lite fånigt efter stridens hetta, och att jag dessutom blackade honom kändes kanske väl elakt. Kan tänkas att jag även varit otrevlig när någon svensk varit vid bordet och i så fall kunde det ju vara passande att be om ursäkt för sånt beteende. Italienaren lär jag väl dock inte kunna nå på det här forumet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...