Gå till innehåll

Modig kille eller idiot?


Avsaknad

Recommended Posts

Någon som är bra på det här med EV kan säkert räkna ut det bättre, men han har ju klart ett negativt EV då han vinner en 48% av gångerna :)

 

Det jag vill veta är om han har självdisciplin nog att, ifall han vinner, ta pengarna och sticka från Vegas fort som ögat, gör han inte det finns det ju risk att han vill vinna lite mer, och den som gapar över mycket...

 

Jag menar, har man fått en miljon på en sekund, varför inte få fyra miljoner? Varför inte åtta? :)

 

Men, jag tycker att det han gör är helt idiotiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antagligen så har han något i stil med en bok eller tv-show i bakfickan. Tillräckligt mycket för att komma upp i +EV eller för att han ska tro att han gör det. Eller så kanske han har lätt att bli stakad. Fast det känns ju lite skumt om den här liraren skulle gå på a-kassa eller soss sen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hero or Zero?

 

Mitt svar är Hero! Visserligen en rätt korkad hero, man måste ju ge honom lite cred för att det är en rätt kul idé... :D

 

Nu ska jag sälja allt jag äger och köpa triss, det är en extra rad med skrap den här månaden. ;)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...