Gå till innehåll

Lämnar Parbet (Tain), byta till vilket nätverk/sida?


henke1984

Recommended Posts

Har tröttnat på tainnätverket nu. bara krånglar..

 

nån som har några tips på vad jag ska byta till som har relativt lätt motstånd, har funderat på b2b eller interpoker

 

jag spelar på microlimit, för det mesta 0.25/0.50 NL SH

multitablar

använder inte neteller så jag vill ha avgiftsfritt uttag till bankkonto.

 

/MVH Henke

 

* RP, lite kortare - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testa Sportingbet!

 

Har det du söker och dessutom 100 SEK i sign up bonus just nu! Kolla Bonussnacket här på forumet.

Seriöst, det där var inget bra råd! Det finns så grymt mycket bättre bonusar än 12$ :D

 

Om du har något principiellt mot Neteller så är nog b2b ditt bästa val, börja beta av signupbonusar där, och starta med martinspoker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

henke,

 

jag har spelat på party länge och på fixed borden (upp till 2/4 iaf) är det hög floprocent, 40-60%. Nu har jag kört Noble ett par dagar och upplever ofta att det är tight spel med runt 30% flopsyn.

 

Problemet med Party är att folk synar med vadsomhelst så det är lätt att bli utdragen fixed, gäller att själv vara lika jävligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

henke,

 

jag har spelat på party länge och på fixed borden (upp till 2/4 iaf) är det hög floprocent, 40-60%. Nu har jag kört Noble ett par dagar och upplever ofta att det är tight spel med runt 30% flopsyn.

 

Problemet med Party är att folk synar med vadsomhelst så det är lätt att bli utdragen fixed, gäller att själv vara lika jävligt.

 

Äntligen nån som förstår, slipper man bli stämplad varenda jävla gång jag utallar mig om utdragningar på fl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...