Gå till innehåll

Hur skulle ni värdera Primas sajter?


david78

Recommended Posts

Hej!

 

Min egen erfarenhet av Prima är Bet365, Nordicbet, (expekt och parbet).

Dessa sajter tycker jag har fungerat mkt bra..

Nu är jag intresserad av att höra om någon har erfarenhet bra/dåliga från andra prima sajter som kan vara värda att dela med sig..

 

mvh

 

* Flytt till Onlinepoker - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Royalvegas låser ditt konto när dom känner för det utan att säga varför.

 

Royal vegas låste mitt konto för att jag spelade på ett internet cafe, efter att ha förklarat o skickat in allt...alla dokument- låste dem inte upp kontot, utan jag fick massor med email om mera handlingar dem ville ha.

 

Kontot har varit låst i över 1 år där..så jag slutade spela där. Bet365 hart bäst support och är den bästa sidan enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Crazy poker har en ganska rutten support som bara skickar standardsvar hela tiden. Dessutom är jag helt övertygad om att de "snor" en ganska stor del av de 33% i automatiskt rakeback de utlovar.

 

Skickade ett mail och klagade på just detta. (Där jag inkluderade en överslagsberäkning av hur mkt jag borde ha fått). Här följer en del av svaret:

"... your gross rake less bonuses received, and processing costs is taken as your Net Rake and on that you earned the insane 33% Payment.

 

There is however several ways that you can ensure to earn higher rake

back next month:

- You can switch over to a different deposit method such as

NETeller (lower processing costs) or Bank Wire Transfer (no processing

costs)"

 

De har alltså "gömt" undan en massa avgifter i "rake back" delen, vilket känns en aning oärligt. Särskilt med tanke på att de inte redogör för de kostnader som minskat "rake backen".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det svar du fick gör även att mitt prat om att de skickar standardsvar visar sig stämma. För det var precis samma svar som jag fick.

 

Och hela deras svar andas bara skitsnack. Skrev tillbaka 3 ggr och undrade vilka avgifter de menar. För jag har bara gjort EN insättning där och det var när jag började spela där för 3 månader sedan. Så finns ju inte mycket avdrag för dem att göra på den punkten. Fick då samma standarsvar ytterligare 2 gånger innan de avslutade med att de skulle kontakta sin "financial department" eller nåt i den stilen. De hörde aldrig av sig igen. Kontakta dem igen i slutet på december, då jag återigen blev irriterad för att det saknades mer än 100 dollar för december. Det mailet har de inte ens bekymrat sig om att svara på.

Crazy använder sig ju av att beräkna raken ifrån 27-26 i respektive månad. I de efteräkningar jag har gjort så verkar det vara så att de ofta helt enkelt "snor" raken för 27-30 i månaden. Har stämt nästan på öret på de två månader det fattats "mycket" pengar för mig. Men eftersom de inte bekymrar sig att svara så åker degen ut därifrån nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Royalvegas låser ditt konto när dom känner för det utan att säga varför.
Det gör Gaming Club också.

Men jag tror faktiskt det inte alltid är RV/GC som låser, utan de som sköter driften på nätverket och som är gemensamt för alla. Det hade alltså inte varit någon skillnad om ni spelat på något annat skin... men andra sajter såsom Bet365 har egen svensk support som kan hjälpa dig bättre. Support från andra "suspekta" skins har lagt ut sin support hos Primas egna supportavdelning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu gillar jag Golden Tiger Poker. Dom har ett bonussystem så man får tillbaks lite av sin rake. Har ingen egentligen koll på hur mycket man får tillbaks, men lite är bättre än inget. Men framförallt tar det inte mer än 2 timmar innan de skickar en utbetalning, och dom har utbetalningar till PaySpark vilket jag föredrar.

 

När det gäller den sämsta så var det utan tvekan City Poker (inte Virtual City Poker). Dom tog 2% i avgift för att ta ut pengar. Verkar iofs som om dom lämnat Prima och det var ingen förlust.

 

Ställen som jag "bråkat" lite med är Aztech Riches och 7Sultans. Inga allvarliga bråk, mest att dom är dumma i huvudet och inte gör sitt jobb.

 

Men just nu Golden Tiger alltså, för övrigt exakt samma som Virtual City Poker. Alltså det verkar samma personer bakom, så jag förstår inte att dom har två skin. Men det kvittar. Dom funkar bra. Även om jag tycker det kan vara trevligt med Live chat support som en del har. T.ex. Royal Vegas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Royalvegas låser ditt konto när dom känner för det utan att säga varför.
Det gör Gaming Club också.

Men jag tror faktiskt det inte alltid är RV/GC som låser, utan de som sköter driften på nätverket och som är gemensamt för alla. Det hade alltså inte varit någon skillnad om ni spelat på något annat skin... men andra sajter såsom Bet365 har egen svensk support som kan hjälpa dig bättre. Support från andra "suspekta" skins har lagt ut sin support hos Primas egna supportavdelning.

 

Har precis fått mitt konto på Gaming Club låst med men det verkar som om detta berodde på prima och inte Gaming Club i sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...