Gå till innehåll

SAJT: PokerNow.com


Johan Axelsson

Recommended Posts

  • Svars 85
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag har konto hos Multi, Party, Empire och Eurobet och det har aldrig varit några problem - då jag signade upp hos PokerNow tog det fem minuter innan ett mail från Indien damp ner i brevlådan.

 

Var det före eller efter du hade gjort en deposit?

 

Jag funderar på att använda både en ren dator och ett rent ip för att signa upp. Men frågan återstår fortfarande om jag orkar med att krabba med deras support igen -.-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uuuuh, det minns jag inte.

 

Tror inte det hjälper med ren dator och rent IP. Hade sajten känt igen dig på uppgifter i datorns register eller liknande så borde det inte ha gått att signa upp, man borde fått standardmeddelandet om att sajten delar bord med andra sajter i ett nätverk blablabla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska registrera mig där idag i alla fall. Jag kommer meddela hur det går.

 

Jag har tänkt att om man använder en ren dator + rent ip, och stavar allt lite fel så kommer de förmodligen inte märka något. jag kan stava Kantomäki "Kantomeki", aprilvägen "äprilvägen" o.s.v. Tror ni att det funkar? Men om de upptäcker det så blir de nog extra sura :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Reggade mig på Pokernow igår och slapp både frysta konton och indier trots att jag har ett partykonto. Har både satt in och fått ut pengar samt lirat lite så jag tror jag är säker.

 

Efter ditt inlägg så försökte jag göra likadant. Jag fick upp det vanliga felmeddelandet när man försöker regga ett nytt konto. Jag får försöka på en annan dator sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Reggade mig på Pokernow igår och slapp både frysta konton och indier trots att jag har ett partykonto. Har både satt in och fått ut pengar samt lirat lite så jag tror jag är säker.

 

Efter ditt inlägg så försökte jag göra likadant. Jag fick upp det vanliga felmeddelandet när man försöker regga ett nytt konto. Jag får försöka på en annan dator sen.

 

Jag följde alltså standardproceduren och reggade mig från en "ren" dator men att döma av tidigare inlägg så var det ju risk för problem trots detta. Ville bara berätta att det var problemfritt för mig iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick den här idag efter att ha reggat konto och satt in pengar

 

"We have been unable to contact you at the phone number you provided when signing up and need to speak to you in order to validate your account.

 

[...]

 

If we do not hear from you, your poker account will be temporarily put on hold to ensure your online safety until we are able to speak to you."

 

Det har hänt en gång tidigare när jag skulle ta ut pengar från multipoker och inte heller då lyckades de ringa mig. När jag väl ringde upp bröts samtalen varje gång efter några minuter då de precis lyckats uppfatta mitt användarnamn. Då sket jag helt enkelt i det och ingenting hände.

 

Någon som fått samma mail?

 

Känns lite drygt att ringa och tråckla med den där supporten om det ändå inte spelar någon roll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick den här idag efter att ha reggat konto och satt in pengar

 

"We have been unable to contact you at the phone number you provided when signing up and need to speak to you in order to validate your account.

 

[...]

 

If we do not hear from you, your poker account will be temporarily put on hold to ensure your online safety until we are able to speak to you."

 

Det har hänt en gång tidigare när jag skulle ta ut pengar från multipoker och inte heller då lyckades de ringa mig. När jag väl ringde upp bröts samtalen varje gång efter några minuter då de precis lyckats uppfatta mitt användarnamn. Då sket jag helt enkelt i det och ingenting hände.

 

Någon som fått samma mail?

 

Känns lite drygt att ringa och tråckla med den där supporten om det ändå inte spelar någon roll.

 

Går väl alltid att maila dem och be dom ringa upp dig. Om du har ett 08 nummer som riktnummer och ditt telfonnummer är x, be dom ringa dig på 00468x, anger man telefonnumret på ett annat sätt brukar dom inte fatta.

 

Det enda dom vill är att du ska bekräfta dina uppgifter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick den här idag efter att ha reggat konto och satt in pengar

 

"We have been unable to contact you at the phone number you provided when signing up and need to speak to you in order to validate your account.

 

[...]

 

If we do not hear from you, your poker account will be temporarily put on hold to ensure your online safety until we are able to speak to you."

 

Det har hänt en gång tidigare när jag skulle ta ut pengar från multipoker och inte heller då lyckades de ringa mig. När jag väl ringde upp bröts samtalen varje gång efter några minuter då de precis lyckats uppfatta mitt användarnamn. Då sket jag helt enkelt i det och ingenting hände.

 

Någon som fått samma mail?

 

Känns lite drygt att ringa och tråckla med den där supporten om det ändå inte spelar någon roll.

 

Jag fick det på party. Min mobil har ingen täckning på min hnemort, så de lyckades inte ringa den. Jag gav dem mitt hemnummer istället och det gick bra. Det är inget att vara orolig över, de vill bara kolla så att du finns, men det låter som om de inte tror på dig när de svarar "uhm, ookeeeey" :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis laddat ner och installerat pokernow. Men vågar man sätta in pengar, har ju party installerat. Dock så kommer jag in på båda klienterna utan probs.. Vill inte riksera att bli avstängd, nån som har problem med detta- att spela på båda?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Startade ett konto på pokernow idag för att få den trevliga reloaden på $200. Till problemet; jag försökte sätta in $700 för att få hela bonusen, men då kom ett meddelande om att $500 var den största tillåtna insättningen. Jag har aldrig stött på det här problemet tidigare med några partyskins, vad göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...