Gå till innehåll

SAJT: PokerNow.com


Johan Axelsson

Recommended Posts

  • Svars 85
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

På partynätverket räcker det väl (alltid?) med att ha fått kort och potten blir rakad, sen spelar det ingen roll om du foldar preflop eller går med till showdown. Läs guiden hur man signar från samma dator på olika partysiter (den finns här inne i onlinepoker någonstans).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg följande inlägg på BW.com:

 

"Well, after getting rejected the first time, I cleared my computer and registry of all things Party and Intertops and was able to sign up for Pokernow. When I woke up this morning, I had an e-mail to my Party Poker e-mail address (I used separate e-mail addresses, but identical mailing address and Neteller account) saying my account had been frozen for security reasons. When I called the number, the nice PayPro woman from India said they froze my account because I had two Party Poker accounts. Playing dumb, I told her that I didn't think PokerNow was related to PartyPoker. She put me on hold and came back a minute later profusely apologizing, saying that I was right, my new account was at PokerNow, and that she would immediately unfreeze both accounts. She then went through some verification questions and finally told me that I was now a "Preferred Player" and would get faster cashouts at both sites! So to make a short story long, I guess they don't have a problem with having accounts at both Party and PokerNow. Still, it took me about 15 minutes to clear all this up."

 

Nu tycks samma sak ha hänt mig. Fan vad jobbigt. :|

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu får jag snart panik. :(

 

Ingen fara Kubo. Spela dum och prata dålig engelska bara.

Jag signade imorses och har tidigare konto på Party. När Paypro ringde frågade han om jag hade konto på Party, och jag svarade att jag hade det. Han sa att det inte var något problem, fast jag fick inte spela på bägge siterna samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om man nu har ett konto på party (empire också för den delen) och vill utnyttja denna bonus.. hur gör man? ska man radera allt som har med party att göra i registret osv och sen hoppas på att dom inte sperrar mitt konto? vilket konto är det dom spärrar isf? party eller det andra?

De låser partykontot, vilket betyder att du får ringa till Indien för att få det upplåst.

 

För övrigt kan jag efter lite mailande bekräfta att bonusboken är helt gratis, även om du bor i Sverige. Inga fraktavgifter så långt ögat kan nå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe. Ja, jag tror det. Efter att kvinnan slutligen uppfattat mitt användarnamn bad hon att få ringa tillbaka. Fem minuter senare ringde hon och ville ha namn, personnummer, e-mail, postadress och fyra sista siffrorna på Visakortet. Då jag gett henne allt detta bad hon mig vänta lite, sen kom hon tillbaka och önskade mig lycka till i mitt fortsatta spelandet. "The same to you" svarade jag. ;)

 

Lite senare fick jag tre identiska mail med rubriken "Confirmation of Account Validation". Alltså verkar allting ha ordnat sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är det med utbetalningar? Måste man ha Netteller eller kan man få utbetalat till Visa?

Funderar på att slänga in $500, men som student är det lite mycket att ha upplåst.

(det står säkert i nån tråd, men jag ligger i sängen med min bärbara, måste ner på stan och fixa fram nån billig optisk mus för det är ett helvete att surfa med den lilla knappen :))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Bara jag som just fick 50$ insatta på mitt PokerNow-konto?

Mysigt värre, antar jag.

 

Dear X,

 

PokerNowHelp has just transferred $50 into your PokerNow.com account.

 

Have a good time at the tables.

 

If you have any questions or concerns, please do not hesitate to contact us. Our Customer Care Department is open 24/7 and we look forward to serving you.

 

Sincerely Yours,

Customer Care Manager

PokerNow.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara jag som just fick 50$ insatta på mitt PokerNow-konto?

Mysigt värre, antar jag.

 

Dear X,

 

PokerNowHelp has just transferred $50 into your PokerNow.com account.

 

Have a good time at the tables.

 

If you have any questions or concerns, please do not hesitate to contact us. Our Customer Care Department is open 24/7 and we look forward to serving you.

 

Sincerely Yours,

Customer Care Manager

PokerNow.com

 

Nep, inte fått några $50... och inte boken jag väntar på heller :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara jag som just fick 50$ insatta på mitt PokerNow-konto?

Mysigt värre, antar jag.

 

Jag fick $125. Antar att det har att göra med att man signat upp med shark-koden och då får en extra bonus varje månad beroende på hur många händer du spelat. Kommer inte ihåg detaljerna, men de finns nånstans på bonuswhores forum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...