Gå till innehåll

SAJT: Pokerium.com


nikolaus

Recommended Posts

Hey, jag har tänkt att börja lira på pokerium efter som jag tycker deras bonus lockar lite, någon som har erfarenhet av detta pokerrum?

 

"300 € Deposit Bonus

 

Use bonus code "pokeriumbonus" while making your first deposit. You will get 100 % deposit bonus, max 300 €. Bonus will be paid after 30 days VIP100/15€.

 

There is no need to save VIP-points. You can use them e.g. in tournaments."

 

 

Länk: http://www.pokerium.com/

 

/nikolaus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle precis sätta in €1000 och efter att jag lackat på deras, för tillfället, sega sida lyckades jag, men här kommer haken. Pengarna drogs från Neteller men mitt Pokerium-konto är fortfarande nollställt, och ingen telefonsupport finns. Skickade ett mail och är måttligt steaming just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Skulle precis sätta in €1000 och efter att jag lackat på deras, för tillfället, sega sida lyckades jag, men här kommer haken. Pengarna drogs från Neteller men mitt Pokerium-konto är fortfarande nollställt, och ingen telefonsupport finns. Skickade ett mail och är måttligt steaming just nu.

 

Samma sak hände för mig men jag tog kontakt med Neteller och fick ngra transaktionsnummer. Skickade sedan iväg ett mail till pokerium och uppgav transaktiosnummret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle häromdagen sätta in €300 för att testa av dem samt lira deras fulla bonus. Fick felmeddelande då jag skulle sätta in via Neteller men fick hela tiden ett felmeddelande. Hamnade på en sida som visade felmeddelandet samt den info jag fyllt i tidigare samt en confirm-knapp.

Testade flera gånger men samma problem. Visste att jag hade pengar på Neteller-kontot men testade sedan med deras minimibelopp €20 eftersom jag trodde att man skulle hamna på en sida med samma typ av confirm-knapp igen. Denna gång funkade det. Gjorde snabbt ett nytt försök med €280 och det funkade också, MEN jag kunde inte ange signupbonusen.

 

Nåväl, kontaktade deras support och förklarade vad som inträffat och frågade om det var möjligt för dem att justera så att jag kunde få bonus på mina €300 istället för de första €20, innan jag började lira.

 

Fick snabbt svar från supporten att det var för sent.

 

Blev skitsur och skickade dem ett svar att jag i så fall skulle plocka ut mina pengar, gå tillbaka till Heypoker (där supporten minsann är kanon), samt informera mina vänner på PF.NU om deras eminenta support.

 

Fick då ett svar att deras manager skulle kontakta mig så snart han hinner. 2 dagar senare har jag ännu inte hört något. Jag ger dem en vecka sedan får det vara.

 

Eftersom ärendet fortfarande är öppet ger jag Pokerium en chans att visa god vilja. Annars... 8-)

 

 

Är det någon annan som råkat ut för detta? Löste supporten det i så fall?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick då ett svar att deras manager skulle kontakta mig så snart han hinner. 2 dagar senare har jag ännu inte hört något. Jag ger dem en vecka sedan får det vara.

 

Eftersom ärendet fortfarande är öppet ger jag Pokerium en chans att visa god vilja. Annars... 8-)

Det låter ju inte så bra. Jag hade också tänkt spela in deras bonus, men det verkar ju vara ett mindre seriöst skin. Men får man bara in pengarna funkar det väl antar jag.

 

Du kan väl skriva en reply här om du får något svar från deras "manager"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog ett tag innan jag fick min "deposit limit" höjd. När det väl var fixat och jag skulle sätta in cash så får jag meddelandet att jag har satt in pengar nyligen på ett annat konto(?). Var för en vecka sedan som jag satte in på heypoker men tycker själv att ett sådant meddelande är lite konstigt. I meddelandet så ombeds jag att sätta in pengar via ett annat CC. Ahurgh... Att det ska vara så krångligt att bli av med pengar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan väl skriva en reply här om du får något svar från deras "manager"?

 

Jag har ännu inte hört något från deras "manager" trots att jag mailat dem ytterligare ett par gånger och tryckt på. I senaste mailet ger jag dem till på tisdag att lösa bonusdelen eller så tar jag ut mina pengar igen.

 

Supporten har dock svarat snabbt på mina mail men det löser ju ingenting när de inte kan komma med några besked.

 

Nu är mina mail vidarebefordrade till både "payment department" och till "management" så vi får väl se. De verkar hur som helst inte ha samma kundvårdstänkande som Heypoker, men det är ju inte många som har iofs...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag äntligen fått svar från deras support där de meddelar att "We decided to make it possible for you to clear the full bonus" vilket var skönt att höra.

 

De hade ingen teknisk möjlighet att lösa det hela så de tar på sig att lösa detta genom att jag mailar dem då jag nått 2000 VIP.

 

Bra att de tog sitt förnuft till fånga även om det tog lite väl lång tid att fatta ett sådan självklart beslut. Hade det varit Heypoker hade jag fått min bonus i förskott! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog ett tag innan jag fick min "deposit limit" höjd. När det väl var fixat och jag skulle sätta in cash så får jag meddelandet att jag har satt in pengar nyligen på ett annat konto(?). Var för en vecka sedan som jag satte in på heypoker men tycker själv att ett sådant meddelande är lite konstigt. I meddelandet så ombeds jag att sätta in pengar via ett annat CC. Ahurgh... Att det ska vara så krångligt att bli av med pengar ;)

 

Hur lång tid tog det innan du fick limiten höjd? Skickade ett mejl tidigare idag som dom skickade vidare till deras poker managers. MÅSTE SPELA POKER IKVÄLL!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Jag fick ut min bonus efter 30 dagar.

 

Men när jag för nån vecka sen mailade o hade en fråga om min bonus blev svaret att jag inte hade någon bonus registrerad. Efter ett argt mail så fick jag till svar att min bonus skulle bli utbetalad efter 30 dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...
  • 2 months later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...