Gå till innehåll

Ditt nick på de olika siterna?


Mr Zero

Recommended Posts

Detta ska du skriva i din profil, det står: Alias på Pokersajter

 

Bara att fylla i.

Jo, men det fungerar ju bara åt ena hållet, om jag tex vill veta vem i herrans namn Qoos är blir det en jäkla massa profiler att läsa ;)

Tänkte främst på dom som spelar forumsturneringar och dyl, men även andra förstås.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör givetvis med Matteprof/Mattepro på alla jag spelar

 

Vad jag däremot undrar är Nusseman. Kom en spelare med det namnet och satte sig vid mitt bord när jag jobbat upp mig från $50 till $86 på Expekt på ett riktigt trevligt bord. Då var man ju tvungen att dra. Då var man ju inte ensam haj på bordet ;). Jaja plussade då totalt $120 så kan ju inte sura...

 

 

Vad som verkade konstigt var dock att det stod att Nusseman kom från Luleå??!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv är jag rätt obekväm med att spela under samma nick som här, särskilt för lite högre summor. Dels känns det mycket pinsammare att fulspela, och dels känns det lite som jag spelar med öppna kort.

 

 

Vad jag däremot undrar är Nusseman. Kom en spelare med det namnet och satte sig vid mitt bord när jag jobbat upp mig från $50 till $86 på Expekt på ett riktigt trevligt bord. Då var man ju tvungen att dra. Då var man ju inte ensam haj på bordet ;). Jaja plussade då totalt $120 så kan ju inte sura...

 

Det där var inte vår Nusse (han lirar inte på expekt), utan någon som av en slump valt samma namn. Tror han kallas Nisseman här på forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är Nusseman på alla siter förutom;

 

*Primanätverket, där jag inte har några konton. Kommer inte skaffa mig nåt heller om jag inte får en jäkligt bra anledning. (bonushoreri är ingen bra anledning) dessutom har Nisseman "lånat" mitt nick där ;)

 

*Multipoker, där heter jag Lillnusse, pga nickkrock med mitt empirekonto

 

*Pacific, där heter jag Nusse123

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pop att heta 123 i slutet på användarnamnet? Table image?

 

För att vi försöker härma kungen, Erik123.

 

Ramz/Ramz123/Aldudjaili/Khodaberg/Hazz85

 

Har rätt många olika nicks som ni ser, men om det är någon spelare som ser ut att håva in all cash så är det antagligen mig ni ser och då får ni säga hej i chatten :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...