Gå till innehåll

Händer per dag?


toyzar

Recommended Posts

Jag siktar på tio tusen händer i december, vilket jag tycker är mycket. Men då har jag mycket ledigt, det beror ju på hur mycket tid man lägger ned. Hur många händer som krävs för att vinna mycket beror naturligtvis på hur mycket pengar du tycker är mycket. ;)

 

Nån som spelar på heltid kanske spelar 6 timmar * 4 bord * 60 händer per timme? Det blir ca 1500 händer per dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lethe, spelar du NL?

Jag har svårt att fatta hur folk kan hinna med att spela 8 bord. Jag kan spela 4 fullring om jag spelar FL fullring, då FL beslut oftast är enklare och snabbare för mej. Har du 2 skärmar? Har du kaffeindropp?

 

Jag spelar FL. Iofs tycker jag att beslut som jag inte har en färdig lösning på faktiskt är svårare i FL, men jag har många fler färdiga lösningar och de tillfällen där jag måste klura har är det mellan två val med hyffsat lite skillnad i EV. Med vana skulle man säkert kunna spela nästan lika många bord NL.

 

Har faktiskt bara en skärm, men den klarar 2048*1536 i upplösning, så förut var det lite överlapp, nu med nya betan till Party så kan jag 9-borda utan överlapp.

 

Funderade i evigheter på att köpa två st 2001FP, men jag grät av prisskillnaden mellan USA och Sverige. ($500 vs. 7500kr. Känns som en orimlig kurs.) Oavsett hur mycket jag har tjänat har jag alltid kommit på något bättre att bränna 15000kr på. Och nu behövs det ju plötsligt inte längre eftersom Party skaffat miniviews.

 

Jag har inte kaffeindropp. Däremot äter jag Rosenrot dagligen, vilket numer faktiskt alla jag känner som livnär sig på poker (och många andra) också gör. Rekommenderades i den gamla 'pokerknarktråden'.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

seriöst har dm mini views nu :| lade in liote cash på pokerstars nyss troddde inte nån annan bra site hade mini views

 

Bara i betan, men det lär komma i release snart.

 

 

 

Vart hittar man betan då?

gjorde konto på pary nyss, tänkte sätta in lite pengar nästa vecka, men måste ha mini view fixat först!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...