Gå till innehåll

Knäckt av en 11-åring


dallas2000

Recommended Posts

Så har vi gjort som vanligt i vår familj. Delat ut ett par julklappar redan idag. Jag och mina 2 bröder fick tillsammans ett pokerbord. Hela familjen satte sig och skulle inviga det. Eftersom ingen i familjen knappt kan texas hold'em så gick det väl sådär. Men efter ett par givar höll jag på att svimma. Morsan och min 11-åriga brorsa var uppe i en relativt stor pott. Morsan hade triss och brorsan ROYAL STRAIGHT FLUSH! Sjukt!!!!! Han och min andra broder har spelat ett par gånger med marker på skoj hemma, och de kan ju reglerna iaf. Men hur roligt är det när jag sitter och nöter timme efter timme framför dumburken och hoppas på min första Royal nån gång. Så kommer han och knäcker mig. Sanslöst! :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om någon bryr sig så har jag fått fyra royal på pokerchamps sedan i juni :) Kunde varit 5 om jag spelat en rätt trälig omaha-hand (typ QTsXX) till rivern... Sen att jag spelar på så låg nivå att royalbonusen var på $5 per gång behöver vi inte prata högt om... Men kul o ha prickat ett par är det onekligen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om någon bryr sig så har jag fått fyra royal på pokerchamps sedan i juni :) Kunde varit 5 om jag spelat en rätt trälig omaha-hand (typ QTsXX) till rivern... Sen att jag spelar på så låg nivå att royalbonusen var på $5 per gång behöver vi inte prata högt om... Men kul o ha prickat ett par är det onekligen.

 

Här diskuterar vi småbröder som får royal straight flush innan man själv får det. Ta övrigt snack om royal straight flush i tråden Allt om Royal Flush!

 

* rp * - stahl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om någon bryr sig så har jag fått fyra royal på pokerchamps sedan i juni :) Kunde varit 5 om jag spelat en rätt trälig omaha-hand (typ QTsXX) till rivern... Sen att jag spelar på så låg nivå att royalbonusen var på $5 per gång behöver vi inte prata högt om... Men kul o ha prickat ett par är det onekligen.

 

Här diskuterar vi småbröder som får royal straight flush innan man själv får det. Ta övrigt snack om royal straight flush i tråden Allt om Royal Flush!

 

* rp * - stahl

 

:lol::P:lol::D:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...