Gå till innehåll

Vilken pokersajt erbjuder bäst freerolls?


psychokiller

Recommended Posts

Sajt? Jag röstar iaf. PrimaPoker och deras skins. Öppna konto i Bet365, The Gaming Club, NordicBet och kanske nåra till så har du freerolls så du klarar dig! (Börja inte spela på Prima om du har Norton i din dator)

Att öppna konton på flera Prima-siter hjälper inte mycket, eftersom de alla kör gemensamma freerolls.

 

Det är ytterst sällan som de kör egna. Iofs händer det, och de är ofta bättre med färre deltagare. Royal vegas o bet356 har kört några. Royal V har en del intressanta frerolls under avdelningen Special.

 

Skulle snarare tipsa om att öppna dels på Prima, dels på några andra nätverk. DÅ har du freerolls så du klarar dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att öppna konton på flera Prima-siter hjälper inte mycket, eftersom de alla kör gemensamma freerolls.

 

Det är ytterst sällan som de kör egna. Iofs händer det, och de är ofta bättre med färre deltagare. Royal vegas o bet356 har kört några. Royal V har en del intressanta frerolls under avdelningen Special.

 

Skulle snarare tipsa om att öppna dels på Prima, dels på några andra nätverk. DÅ har du freerolls så du klarar dig.

Nej då, dom kör inte alls alla freerolls tillsammans. Det varierar ganska mycket tycker jag. psychokiller: öppna några konton och sök dig fram.

Visst kör på flera nätverk, jag har konto i ca 10 olika.

 

Varför inte spela på Prima med Norton?
Om du gillar siiiiirap så?! Prima och Norton i kombination med varandra slukar all din processorkraft av någon märklig anledning.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla startsidan här på PF.nu, där har du en frirullekalender... genom att kolla i den vilka siter/nätverk som oftast har freerolls kan du logiskt dra egna slutsatser efter vad som passar dina preferenser...

 

Multipoker och Empirepoker hade trevliga freerolls förut vet jag. Prima nätverket har 2st dagliga...Sen kör Pokerchamps sina freerolls med $35 i potten flera gånger om dagen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...