Gå till innehåll

Svenska Mästerskapen på Expekt 15/12!


Skadast

Recommended Posts

  • Svars 317
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

I dessa dagar då ett pokernätverk till stort definieras av sina spelare och inte sin ägare, ta ut pengarna från expekt o sätt in dem i en bättre fungerande klient, ex.vis ladbrokes.

 

Aldrig tittat på expekt sedan de gick över till Tain, och blir bara nöjdare över mitt beslut för varje dag och krashad turnering som går.

 

/asterisk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste vara ett av världshistoriens sämsta drag att byta nätverk från ett Prima som äntligen fungerade i stort sett klanderfritt till Tain.

 

Praktexempel på dumsnålhet!

 

Vänligen avregistrera mitt konto hos er så fort ni överfört mitt senaste uttag. Mitt förtroende för er som pokersajt och bolag är fullständigt bortom all räddning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är faaan inte klokt, jag har varit och köpt en set-up för att visa hela familjen poker-sm på tv'n och nu är det inställt!!!???.OTROLIGT att servern slutade fungera exakt 19.03 när pokersm hade börjat. jag såg vissa kanonhänder jag fick men dom foldades!! Det suger!!!Både före och efter 1 timma så fungerar all turneringar och ring games perfekt, verkar skumt och oförklarigt. :P:twisted::shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde utbetalning hos er alldeles nyss, jag vill även ha tillbaka alla avgifter för mina insättningar till den sk tävlingen som kallades Poker SM!

 

Handlar om 100 kr kanske så jag hoppas att det inom en snar framtid kommer in på mitt konto!

 

Mvh xxxxxxxx

 

Hej,

 

Vi beklagar detta.

 

Jag har kompenserat ditt konto med 50 kr så att det täcker dina avgifter.

 

 

 

Mvh

xxxxxxxxxx

Support

Expekt.com Ltd.

 

Haha man fick iaf hälften av snåltarmarna....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja va ska man säga, haft tålamod med tidigare strul mest pga att man gått o väntat på SM sedan i augusti då man skaffade sig buyin via kval....meeen arghhh, nu fick det vara nog, kontot tömt, tack och adjö

 

Tänk alla dom som varit med på satelitturneringar vecka efter vecka och lagt 100-tals dollar på en turnering som aldrig spelas!! Det är lika med att lura folk på pengar!! Det verkar sjukt dåligt att dollarkursen världsligt ligger på 7.74 och expekt har växlingskurs till pokerkontot på 8.04. Räkna så förstår ni det skrattretande i situationen!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1300 spelare, det är 130 bord. Borde funka utan några som helst problem.

 

Nu plötsligt är det över 90 bord med cashgame igång bara en timme efter nedstängning av touren. Plus ett antal turneringar och sng's... över 3000 pers online. Antar att det är över 130 bord igång nu alltså... konstigt att servern klarar detta utan problem.....................

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja va ska man säga, haft tålamod med tidigare strul mest pga att man gått o väntat på SM sedan i augusti då man skaffade sig buyin via kval....meeen arghhh, nu fick det vara nog, kontot tömt, tack och adjö

 

Tänk alla dom som varit med på satelitturneringar vecka efter vecka och lagt 100-tals dollar på en turnering som aldrig spelas!! Det är lika med att lura folk på pengar!! Det verkar sjukt dåligt att dollarkursen världsligt ligger på 7.74 och expekt har växlingskurs till pokerkontot på 8.04. Räkna så förstår ni det skrattretande i situationen!!!

 

Sjukt, men i just det här fallet när man cashar ut så är det ju bara bra att de har fel kurs, tack för den :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1300 spelare, det är 130 bord. Borde funka utan några som helst problem.

 

Nu plötsligt är det över 90 bord med cashgame igång bara en timme efter nedstängning av touren. Plus ett antal turneringar och sng's... över 3000 pers online. Antar att det är över 130 bord igång nu alltså... konstigt att servern klarar detta utan problem.....................

 

Håller med till 100%Verkar otroligt konstigt!!!!!!??????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1300 spelare, det är 130 bord. Borde funka utan några som helst problem.

 

Nu plötsligt är det över 90 bord med cashgame igång bara en timme efter nedstängning av touren. Plus ett antal turneringar och sng's... över 3000 pers online. Antar att det är över 130 bord igång nu alltså... konstigt att servern klarar detta utan problem.....................

 

Håller med till 100%Verkar otroligt konstigt!!!!!!??????

 

Det är bara bot'arna som är inne och spelar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja va ska man säga, haft tålamod med tidigare strul mest pga att man gått o väntat på SM sedan i augusti då man skaffade sig buyin via kval....meeen arghhh, nu fick det vara nog, kontot tömt, tack och adjö

 

Tänk alla dom som varit med på satelitturneringar vecka efter vecka och lagt 100-tals dollar på en turnering som aldrig spelas!! Det är lika med att lura folk på pengar!! Det verkar sjukt dåligt att dollarkursen världsligt ligger på 7.74 och expekt har växlingskurs till pokerkontot på 8.04. Räkna så förstår ni det skrattretande i situationen!!!

 

Sant, man hade väl tur som inte slösade mer än 10$ på satelliter, och kan förstå frustrationen hos dom som kämpat igenom flera stycken(både tid o pengar) för att nå fram till nåt som inte blir av :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni får ju inte tro att Expekt tjänar på detta. Det vore ett konstigt antagande.

Eftersom alla avgifter som genererats under satelliter osv. är återbetalda

tjänade Expekt endas tpå att slippa betala ut övervärdet som iofs var rätt rejält. Hur det ligger till med TM och Pyramiderna har jag ingen koll på, men kan ju omöjligt kompensera för de tappade kunderna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja va ska man säga, haft tålamod med tidigare strul mest pga att man gått o väntat på SM sedan i augusti då man skaffade sig buyin via kval....meeen arghhh, nu fick det vara nog, kontot tömt, tack och adjö

 

Tänk alla dom som varit med på satelitturneringar vecka efter vecka och lagt 100-tals dollar på en turnering som aldrig spelas!! Det är lika med att lura folk på pengar!! Det verkar sjukt dåligt att dollarkursen världsligt ligger på 7.74 och expekt har växlingskurs till pokerkontot på 8.04. Räkna så förstår ni det skrattretande i situationen!!!

 

Sjukt, men i just det här fallet när man cashar ut så är det ju bara bra att de har fel kurs, tack för den :)

 

Precis, just nu handlas USD-SEK för 7,9069 så om man får 8,04 för sina pokerdollar på Expekt så är det lite tröst i eländet.

 

De som väljer att stanna kvar kan ju casha ut sina dollars till bettingkontot i SEK och sätta in dem i morgon igen om man vill tjäna några kronor...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Your withdrawal has been accepted

 

Nu cashar också jag ut!

 

Jag är trött på hur patetiskt dåligt expekt blivit och trött på deras ursäkter och dåliga försök till bortförklaringar, jag är färdig med expekt, för gott.

 

Tur att man lackade på att SM inte blev av och flög in på PLO och cashar ut mycket mer än man satte in iaf :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...