Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 50 postas här!


QoS

Recommended Posts

Ingen som diskuterar http://www.noblepoker.com ´s sign on bonus på $300$.

 

När jag tog den i oktober så var den på 600$ men såg att dom sänkt den till 300$. Så vida dom inte ändrat andra förutsättningar så rekomenderar jag er att ta denna bonus.

Jag fick dessutom en "first reload bonus" på 200$ med tämligen få rakedhands.

 

Noblepoker var då jag spelade på den fullt av fiskar. Har aldrig gått så mycket plus på själva spelandet som jag gjorde då.

 

Läs mer om noblepoker här:

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=8921&highlight=noblepoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 181
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kan jag ta ut som 200€ som jag satte in för reloaden när jag spelat 600 VIP eller förstörs då min rätt till sign up-bonusen?

Det undrar jag oxå. Ingen som vet nåt om detta?

 

Du kan ta ut pengar när du vill, det påverkar inte bonusarna.

Va??

Så man kan sätta sätta in 600€ för sign-up bonusen, sen 200€ för re-loaden och sen direkt plocka ut hur mycket av det man vill?

(Man lämnar så mycket man tror behövs för att klara av 3000 VIPs)

Och det påverkar inte bonusarna??

 

Nån som kan verifiera detta med att man kan sätta in pengar och sen ta ut i princip direkt och ändå få bonusen när man uppnår 3000 VIP?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kanske är blind, men... (bonushorans version av "jag är ingen talare men..." :P ) hur mycket måste man sätta in på Bet365 för att få $100 signup bonus?

 

Om man vill ha deras december bonanza reload grejsemojs, måste man göra en ny insättning efter den första vid signupen eller kan man tjoffa in alla pengar direkt och få $200 bonus??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

den här frågn har säkert många frågat men ja behöver ett svar nu inte tid o läsa igenom alla svar :lol:

 

Sign up for Martinspoker.com now and get 100% sign-up bonus up to €600. Only for new users, valid for 90 days after signing up.

 

Hur många vip ska man spela in ..nån som vet??

 

3000

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är strukturen för antalet vip på martinspoker?

Hittar inte detta på martinspokers hemsida!

Vad är minsta/max antalet vip per rakead (0.3E-3,0E ?) hand?

Vilket rakeintervall, ligger detta inom?

 

mvh/91

 

PS.Undrar om någon förstår mina frågor! :D

 

Man kan para få en vip varken mer eller mindre per hand....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan para få en vip varken mer eller mindre per hand....

Jo du kan få 0 Vip om den rakas 0,3€ eller mindre.

Du får VIP på händer som rakas 0,35€ eller mer det gör dom om potten kommer upp till 7€ eller 10€ beroende på bord. Möjligen ännu högre på dom höga borden 5/10 och sånt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kanske är blind, men... (bonushorans version av "jag är ingen talare men..." :P ) hur mycket måste man sätta in på Bet365 för att få $100 signup bonus?

 

Om man vill ha deras december bonanza reload grejsemojs, måste man göra en ny insättning efter den första vid signupen eller kan man tjoffa in alla pengar direkt och få $200 bonus??

 

Eftersom jag gillar din avatar så svarar jag på din fråga.

 

Ett utdrag från regler och villkor gällande signup:en kommer här:

Registrera dig och köp minst $50* i pokermarker (om du är en nuvarande kund hos bet365 eller på en site som drivs av bet365 behöver du bara logga in med ditt nuvarande lösenord).

 

(*notera att för alla andra valutor måste du köpa marker för en motsvarande summa på $50 i pokermarker)

 

Den clearas med 50 rejkade händer per $10. En rejkad hand är när rejken uppgår till minst $0,25. Dessa händer kan du spela på valfri limit.

 

Angående December Bonanza

Ingen insättning behövs utan du behöver bara spela 500 rejkade händer på NL/PL 0,50/1 eller högre alternativt FL 1/2 eller högre.

 

Sen mejlar du bara till supporten och när de kommer till jobbet och läser ditt mejl så får du din bonus. Tänk på att de har en eftersläpning i sitt system för att se rejkade händer så om du mejlar dem direkt efter att ha uppnått kraven kommer de att svara att du inte är klar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ingen som har uppmärksammat den här bonusen från martinspoker än?

 

TO MAKE IT EVEN CRAZIER – IF BRAZIL OR SWEDEN WINS THE WORLD CUP 2006 ALL MARTINS POKER CUSTOMERS CAN TRADE UP TO 3000 VIP POINTS EARNED FROM DECEMBER 14th 2005 to May 31st 2006 into CASH!

(The 3000 VIP cannot previously have been used for the €600 for €600 signup bonus or the €200 reloadbonus)

 

om jag förstår det rätt så får man 3000euro om sverige eller brasilen vinner vm?

 

om så är fallet har ju bonusen ett värde på ungefär 697euro. lay oddset på att brasilen inte vinner vm är på betfair förtillfället 4,3 3000/4,3=697. nu tog jag ju heller inte med sverige i beräkningen med det gör ju ingen större skillnad. oddsen att sverige vinner är ju inte så höga ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har läst igenom hela tråden utan att hitta svaret på min fråga. Ber om ursäkt om jag missat att svaret redan finns att läsa.

 

Det gäller Martinspoker:s reloadbonus.

 

Kan jag begära en utbetalning från mitt konto hos dem för att sedan sätta in pengarna nästa dag igen och på så vis utnyttja reload upp till €200?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ingen som har uppmärksammat den här bonusen från martinspoker än?

 

TO MAKE IT EVEN CRAZIER – IF BRAZIL OR SWEDEN WINS THE WORLD CUP 2006 ALL MARTINS POKER CUSTOMERS CAN TRADE UP TO 3000 VIP POINTS EARNED FROM DECEMBER 14th 2005 to May 31st 2006 into CASH!

(The 3000 VIP cannot previously have been used for the €600 for €600 signup bonus or the €200 reloadbonus)

 

om jag förstår det rätt så får man 3000euro om sverige eller brasilen vinner vm?

 

om så är fallet har ju bonusen ett värde på ungefär 697euro. lay oddset på att brasilen inte vinner vm är på betfair förtillfället 4,3 3000/4,3=697. nu tog jag ju heller inte med sverige i beräkningen med det gör ju ingen större skillnad. oddsen att sverige vinner är ju inte så höga ;)

 

Att det är en euro per VIP tvivlar jag på. Kul pryl dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

....(The 3000 VIP cannot previously have been used for the €600 for €600 signup bonus or the €200 reloadbonus)

 

om jag förstår det rätt så får man 3000euro om sverige eller brasilen vinner vm?....

 

Jag tolkar det som att det är bara de överskjutande VIP-poängen efter bonusarna som räknas. Ex.vis om man spelat in 3550 VIP och man fått bonus för 3000 VIP så räknas då 3550 - 3000 = 550 VIP. Men rätta mig gärna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Jag tolkar det som att det är bara de överskjutande VIP-poängen efter bonusarna som räknas. Ex.vis om man spelat in 3550 VIP och man fått bonus för 3000 VIP så räknas då 3550 - 3000 = 550 VIP. Men rätta mig gärna..."

 

jojo det stämmer jumed största sannolikhet det du säger, det är dock inte det som är särskilt intressant utan hur mycket bonus man får för 3000vip poäng om brasilen eller sverige vinner. om det är 1vip=1euro så vore det ju en riktigt bra deal eftersom man då skulle kunna säkra vinsten om man så ville genom att laya brasilien på en betting exchange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar som att Vegas 007 håller på att fixa felen dom hade, jag var inne och prova på den där smsbonusen idag och det verkar ju riktigt nice den där sajten.

 

Man får pröjsa 50 kr via sms och på någon sekund hade jag 10$ på kontot. Sen kan jag visst få 2 $ till som är en extra bonus. Det är inte många som lirar men nu har det varit 2 bord uppe ganska länge. Det är väl på väg att bli något, jag tänker hjälpa till i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har läst igenom hela tråden utan att hitta svaret på min fråga. Ber om ursäkt om jag missat att svaret redan finns att läsa.

 

Det gäller Martinspoker:s reloadbonus.

 

Kan jag begära en utbetalning från mitt konto hos dem för att sedan sätta in pengarna nästa dag igen och på så vis utnyttja reload upp till €200?

 

Om du vill ta risken att bli bannad från kommande reloads och se allmänt skum ut så antar jag att det går. Dock brukar det väl ta mer än en dag att göra en utbetalning...

 

Sedan till alla MARTINSPOKER-killar: 90% av alla frågor har redan besvarat. Använd sökfunktionen lite själv. Visst handlar det om mycket pengar och man vill vara säker, men är det verkligen nödvändigt med 25 poster som det står: "Har jag fattat det rätt om bla bla bla?", "Får man verkligen €800 för 3000 VIP? Borde väl vara 3600?"

 

Seriöst, det blir väldigt tröttsamt i längden när hälften av alla poster i bonustråden är frågor som redan besvarats 3 gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det skulle nog vara bra med en sektion för "dumma frågor" aka. FAQ. Det är väldigt tröttsamt att alla frågar samma frågor utan att använda sökfunktionen, ibland känns den här inte som bonussnack utan bonussupport där ett fåtal "oldies" får samma frågor hela tiden, kanske hade en lite FAQ om denna månades bonies varit på sin plats....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ingen som har uppmärksammat den här bonusen från martinspoker än?

 

TO MAKE IT EVEN CRAZIER – IF BRAZIL OR SWEDEN WINS THE WORLD CUP 2006 ALL MARTINS POKER CUSTOMERS CAN TRADE UP TO 3000 VIP POINTS EARNED FROM DECEMBER 14th 2005 to May 31st 2006 into CASH!

(The 3000 VIP cannot previously have been used for the €600 for €600 signup bonus or the €200 reloadbonus)

 

om jag förstår det rätt så får man 3000euro om sverige eller brasilen vinner vm?

 

om så är fallet har ju bonusen ett värde på ungefär 697euro. lay oddset på att brasilen inte vinner vm är på betfair förtillfället 4,3 3000/4,3=697. nu tog jag ju heller inte med sverige i beräkningen med det gör ju ingen större skillnad. oddsen att sverige vinner är ju inte så höga ;)

 

Att det är en euro per VIP tvivlar jag på. Kul pryl dock.

 

Intressant, nån som har oddsen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ingen som har uppmärksammat den här bonusen från martinspoker än?

 

TO MAKE IT EVEN CRAZIER – IF BRAZIL OR SWEDEN WINS THE WORLD CUP 2006 ALL MARTINS POKER CUSTOMERS CAN TRADE UP TO 3000 VIP POINTS EARNED FROM DECEMBER 14th 2005 to May 31st 2006 into CASH!

(The 3000 VIP cannot previously have been used for the €600 for €600 signup bonus or the €200 reloadbonus)

 

om jag förstår det rätt så får man 3000euro om sverige eller brasilen vinner vm?

 

om så är fallet har ju bonusen ett värde på ungefär 697euro. lay oddset på att brasilen inte vinner vm är på betfair förtillfället 4,3 3000/4,3=697. nu tog jag ju heller inte med sverige i beräkningen med det gör ju ingen större skillnad. oddsen att sverige vinner är ju inte så höga ;)

 

Att det är en euro per VIP tvivlar jag på. Kul pryl dock.

 

Intressant, nån som har oddsen?

 

 

taget från betfair (market outright winner)

 

brazil: back/lay 4,2/4,3

 

sweden: 46/50

 

ingen som har mailat martin och frågat om vilkoren än? får väl göra det själv om ingen annan orkar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ingen som har uppmärksammat den här bonusen från martinspoker än?

 

TO MAKE IT EVEN CRAZIER – IF BRAZIL OR SWEDEN WINS THE WORLD CUP 2006 ALL MARTINS POKER CUSTOMERS CAN TRADE UP TO 3000 VIP POINTS EARNED FROM DECEMBER 14th 2005 to May 31st 2006 into CASH!

(The 3000 VIP cannot previously have been used for the €600 for €600 signup bonus or the €200 reloadbonus)

 

om jag förstår det rätt så får man 3000euro om sverige eller brasilen vinner vm?

 

om så är fallet har ju bonusen ett värde på ungefär 697euro. lay oddset på att brasilen inte vinner vm är på betfair förtillfället 4,3 3000/4,3=697. nu tog jag ju heller inte med sverige i beräkningen med det gör ju ingen större skillnad. oddsen att sverige vinner är ju inte så höga ;)

 

 

Tror ju knappast dem ger dig 1€/VIP, men nått hyfsat bra och realistiskt som 0,1€/VIP kanske man skulle kunna hoppas på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...