Gå till innehåll

SAJT: Purple-Lounge.com


Bein

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Svars 347
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har någon annan haft problem med uppkopplingen mot PL. För mig dör uppkopplingen titt som tätt även fast jag kan surfa som vanligt samtidigt. Har inte detta problem med andra klienter som tex Party.

"Förlorade" igår bland annat ett inköp eftersom jag inte kunde syna med en skönt floppad triss...blir dyrt i längden då visa materiella skador kan uppstå vid dessa situationer.

 

Någon som känner igen detta eller vet vad det kan bero på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
Sitter i exakt samma tiltbat som dig pisak. Tog ut for over en manad sen och det blev en javla massa strul. Har till slut bett dom gora om allt och skjuta till neteller, men inget nytt hittills. Stora deg for mig med.

 

Läskigt att läsa. Har även jag en pending withdrawal som nu tagit en månad och fortfarande inte kommit. Som tur var "bara" 2k$ den här gången, ha tagit ut 10k$ en gång och då gick det tack och lov. Men borjar bli lite orolig for min deg nu, har ni som väntat så här länge fått den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läskigt att läsa. Har även jag en pending withdrawal som nu tagit en månad och fortfarande inte kommit. Som tur var "bara" 2k$ den här gången, ha tagit ut 10k$ en gång och då gick det tack och lov. Men borjar bli lite orolig for min deg nu, har ni som väntat så här länge fått den?

 

Är det via bankwire? Många som tyvärr angett lite felaktiga uppgifter när de skall ta ut via bankwire och då kan det bli strul. Utöver detta är bankwire överlägset visa i snabbhet. Mina uttag tar 2-3 BANKdagar. Kolla och dubbelkolla så ska det inte vara några problem. Mina uttag flyter på bra som bara den. Ska man ta ut mer än 1k$ är det smidigt att ge dem bankwireuppgifter annars funkar via visa utan några problem.

Har bra kontakt med purples support. Om problemet inte löser sig så PMa mig så kan jag hjälpa dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det via bankwire? Många som tyvärr angett lite felaktiga uppgifter när de skall ta ut via bankwire och då kan det bli strul. Utöver detta är bankwire överlägset visa i snabbhet. Mina uttag tar 2-3 BANKdagar. Kolla och dubbelkolla så ska det inte vara några problem. Mina uttag flyter på bra som bara den. Ska man ta ut mer än 1k$ är det smidigt att ge dem bankwireuppgifter annars funkar via visa utan några problem.

Har bra kontakt med purples support. Om problemet inte löser sig så PMa mig så kan jag hjälpa dig.

 

Japp via bank wire. Har gjort det en gång tidigare och då fungerade det smidigt. Tog kanske två veckor då. Nu har jag dock mailat dom flera gånger och först så sa dom att dom skulle kontakta deras Finansteam som skulle återkomma till mig men det gjorde dom aldrig. Andra gången så sa dom att jag borde fått pengarna. Men inget har trillat in. Börjar bli riktigt orolig nu. Har även mer pengar på deras sida som jag tänkt ta ut men ser ju mörkt ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Någon av er som spelar på Purple Lounge som fått del av deras loyalty program, och då menar jag deras Quentsiallity(eller hur det stavas) kort?

Det står något i stil med- "Spela mycket så kanske du får ett mail". Hur mycket spelande innefattar det??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon av er som spelar på Purple Lounge som fått del av deras loyalty program, och då menar jag deras Quentsiallity(eller hur det stavas) kort?

Det står något i stil med- "Spela mycket så kanske du får ett mail". Hur mycket spelande innefattar det??

 

jag har fått medlemskap i http://www.quintessentially.com

 

hade väl spelat ~200-300k händer NL200-NL800 när jag fick det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp via bank wire. Har gjort det en gång tidigare och då fungerade det smidigt. Tog kanske två veckor då. Nu har jag dock mailat dom flera gånger och först så sa dom att dom skulle kontakta deras Finansteam som skulle återkomma till mig men det gjorde dom aldrig. Andra gången så sa dom att jag borde fått pengarna. Men inget har trillat in. Börjar bli riktigt orolig nu. Har även mer pengar på deras sida som jag tänkt ta ut men ser ju mörkt ut.

 

Jag har tagit ut kanske 10ggr utan några problem alls. Ena gången när jag tog ut ett hyfsat stort belopp så mailade de mig och ville göra en bankwire istället för VISA pga ökad säkerhet för mig. Så jag kopierade deras mail och gav till SEB och bad dem fylla i åt mig. Är lite krångel med att sverige inte använder vissa fält etc, men det löste sig. Tycker deras ekonomiavdelning/support/etc är den bästa jag har mött under min tid som pokerspelare, mycket bättre än de indier jag har pratat med på andra siter...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon av er som spelar på Purple Lounge som fått del av deras loyalty program, och då menar jag deras Quentsiallity(eller hur det stavas) kort?

Det står något i stil med- "Spela mycket så kanske du får ett mail". Hur mycket spelande innefattar det??

 

Medlemskapet har mer att göra med lojalitet än att spela ett visst antal händer. Spelar du regelbundet hos Purple och har ok resultat så kommer du få kortet. Du behöver inte vara störst, många småspelare har kortet eftersom de spelat hos purple under en lång tid. Purple vill behålla sina lojala spelare. Är man storspelare kan man givetvis få kortet snabbare. Jag hoppas detta svar visar lite hur de tänker.

 

MVH

 

z

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tycker du om det då? Har du haft någon nytta av kortet?

 

Sen undrar jag, vad har man för användning av VIP-poängen?

 

En sista fråga: Är Purple Lounge helt skattefritt?

 

pga att jag slarvade med en addressändring har kortet legat i malmö och samlat damm. så jag har inte använt det än. får inbjudan till massa dyra event här och där. de jag känner med kortet säger att man kan få hamna på gästlistan på de flesta uteställena på stan med det. får se om det är något att ha. jag är ju rätt van vid att boka hotel/flygresor, läsa guideböcker och sånt så kanske inte är i så stort behov av kortet. men kanske får någon söt flicka/ladyboy extra på krogen någon kväll, vad vet jag :-/

 

vad man kan använda det kan du läsa här:

http://travel.msn.com/Guides/article.aspx?cp-documentid=249531&page=4

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
jag har fått medlemskap i http://www.quintessentially.com

 

hade väl spelat ~200-300k händer NL200-NL800 när jag fick det.

 

Jaså det var Purple som var boven, ja undrade varför quintessentially hade börjat skicka massa "spam" till mig utan att jag bett om det.

 

Så tydligen har jag fått ett medlemskap, kan jag börja hänga med Dr. Alban på Spybar nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ju som sagt hittat till vart man kikar hur mycket VIP man fått ihop men nu är de så att det står att jag har noll spelade händer/VIP points så undrar om nån vet hur ofta de uppdaterar?

Har spelat totalt 785raked hands idag så några st borde man fått ihop:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ju som sagt hittat till vart man kikar hur mycket VIP man fått ihop men nu är de så att det står att jag har noll spelade händer/VIP points så undrar om nån vet hur ofta de uppdaterar?

Har spelat totalt 785raked hands idag så några st borde man fått ihop:D

 

~varannan dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...