Gå till innehåll

SAJT: Purple-Lounge.com


Bein

Recommended Posts

  • Svars 347
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Funderar på att byta från Nordicbet till Purplelounge men efter ha läst denna tråd blev jag väldigt tveksam...

 

Är det många som har problem att få ut pengar??

Har gjort 19 uttag på Nordicbet och alltid haft pengarna efter 2-3 bankdagar.... Det kommer inte ske på denna sidan eller??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att byta från Nordicbet till Purplelounge men efter ha läst denna tråd blev jag väldigt tveksam...

 

Är det många som har problem att få ut pengar??

Har gjort 19 uttag på Nordicbet och alltid haft pengarna efter 2-3 bankdagar.... Det kommer inte ske på denna sidan eller??

 

neteller för mig. 3-4 bankdagar. Har aldrig varit några problem att få $ dit från purple och jag har gjort ett antal uttag. no problemas o bra support som svarar snabbt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

neteller tog 1 dag för mig från purple... brukar aldrig ta lång tid.

 

till visat har det aldrig gått på mindre än 5-6 dagar oftast över en vecka.

 

bank wire har jag som sagt testat första gången och vad jag förstår e det nåt strul just med denna... jävligt tiltande som sagt, dom har sagt att jag ska få dom nästa vecka nu.. då har det gått en månad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

neteller tog 1 dag för mig från purple... brukar aldrig ta lång tid.

 

till visat har det aldrig gått på mindre än 5-6 dagar oftast över en vecka.

 

bank wire har jag som sagt testat första gången och vad jag förstår e det nåt strul just med denna... jävligt tiltande som sagt, dom har sagt att jag ska få dom nästa vecka nu.. då har det gått en månad.

 

Neteller en dag för mig med, visa 4-6 vardagar, bankwire tog 3 dagar för mig. Märkligt att det tar så lång tid för dig :S. Du har väll uppgivit fel uppgifter. Fiskpisak ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Make a first deposit into your Purple Lounge account and for every 20 raked hands that you play you will receive a $1 bonus. This bonus can be accrued to match 100% of the your first deposit, up to a massive $1000!!

 

Simply sit down and play at any $1-$2 or higher stake tables

 

Stämmer det som det står att man måste spela på minst 1-2 borden för att kunna få den bonusen ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En Varning för PL. Du kan få kämpa länge för att få ut dina pengar, och det är inte ovanligt att utlovad banan % blir något helt annat.

Skulle du kunna bredda det där med bananprocenten?

Har själv blivit ditlockad nyligen med en fin banankartong (!!?), vad har du för erfarenhet av att det inte ska fungera enligt planerna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

neteller tog 1 dag för mig från purple... brukar aldrig ta lång tid.

 

till visat har det aldrig gått på mindre än 5-6 dagar oftast över en vecka.

 

bank wire har jag som sagt testat första gången och vad jag förstår e det nåt strul just med denna... jävligt tiltande som sagt, dom har sagt att jag ska få dom nästa vecka nu.. då har det gått en månad.

 

Sitter i exakt samma tiltbat som dig pisak. Tog ut for over en manad sen och det blev en javla massa strul. Har till slut bett dom gora om allt och skjuta till neteller, men inget nytt hittills. Stora deg for mig med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Ni som tagit ut med kort och Bank wire, är växelkursen de ger okey?

 

jag cashade ut hyfsat stor summa. fick mail av fraud department och de bad mig ändra visa till bankwire. fick en växlingskurs som var högre än dollarkursen. kan berott på att dollarn rasat, men verkar som att de inte ger helt värdelös kurs iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...