Gå till innehåll

SAJT: Purple-Lounge.com


Bein

Recommended Posts

Purple Lounge Poker har en $300 freerole idag där bara 4! st är anmälda. och den börjar om 1h 15 min. det är en grön freerole med password. någon duktig som kan fixa fram det lösenordet. står iaf Purple Lounge Poker Student freerole. Tack om nån lyckas...

 

Kanske är helt fel forumdel. :)

 

* RP och flytt till Övriga - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 347
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det var nog inte meningen att du skulle spela den om du inte hade tillgång till lösenordet.

Jag har spelat student-turneringar på två sajter förut och lösenordet har jag själv hackat mig till... krävdes iofs inget större ingrepp då ordet "student" redan låg nära till hands 8-)

Lite för sent att testa det nu dock :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

Cashing-In Credits

 

You can cash in your winnings at any time. To cash in credits:

 

* Click the Bank button. The Banking screen is displayed.

* Select the Cash in option and follow the on-screen instructions.

* Note: You cannot cash in more credits than you have available. It is not necessary to cash in at the end of each session. Your account balance is automatically available to you the next time you log on to the Purple Lounge Poker Room.

* Your credit card details will be handled securely to ensure confidentiality

* SSL encryption is employed to ensure sensitive data is protected

* You will receive confirmation of the Cash-in within 24 hours of your request

* If for any reason your Purple Lounge account is not accessible by you due to technical problem at Purple Lounge, you will be informed of the time needed in order to resolve the matter.

* Purchases will appear on your card statement/account as Purple Lounge - UK

 

Hjälper det dig? Vill du veta mer specifikt får du skriva det isf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur är det med supporten där ?

 

Medium.

 

De svarar reltativt snabbt, ger "personliga" svar och inte automatiserade om du förstår hur jag menar. De håller inte samma klass som Bet365, men är bättre än Ladbrokes och de flesta Prima Poker sajternas support.

 

Jag spelar genom Purple Lounge och det har funkat helt OK. Jag är nöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
hur är det med supporten där ?

 

Skit tycker jag det verkar som. Började spela hos dem i början av veckan och det dök ganska omgående upp ett frågetecken. Försökte räta ut det genom att skicka ett mail. Efter 5 dagar väntar jag fortfarande på svar.

 

ehh maila igen.

 

När jag mailade dom att bjag ville ha pengarna snabbare på neteller kom dom direkt :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Jag kan inte logga in från min stationära dator till Purple Lounge, men från min bärbara går det bra. På stationära datorn står det "Your account is locked out of the system, please contact the support". Har mailat och frågat, men dom svarar att det inte finns något lock på mitt account, och att jag ska kunna spela (och det kan jag ju eftersom jag kan spela från laptopen).

 

någon som vet var felet ligger? har provat ominstallera, tömma cachen och temp intenret files... tom varit inne och rotat i registret och tagit bort alla filer från PL där, men inget hjälper...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satte in pengar för tre timmar sen med mitt visakort men det har fortfarande inte kommit in på kontot, det är draget från mitt bankkonto dock, är det normalt att det går segt? Det brukar ju gå på sekunden när man sätter in cash på andra sidor.

 

De har slumpmässiga säkerhetskontroller. Du har säkert haft oturen och fastna i en sådan :(.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satte in pengar för tre timmar sen med mitt visakort men det har fortfarande inte kommit in på kontot, det är draget från mitt bankkonto dock, är det normalt att det går segt? Det brukar ju gå på sekunden när man sätter in cash på andra sidor.

 

De har slumpmässiga säkerhetskontroller. Du har säkert haft oturen och fastna i en sådan :(.

 

Jag har gjort tre insättningar på mellan $200 och $400. Vid alla tre tillfällen har jag fastnat i dessa sk. slumpmässiga säkerhetskontroller. Med andra ord verkar det vara helt normalt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satte in pengar för tre timmar sen med mitt visakort men det har fortfarande inte kommit in på kontot, det är draget från mitt bankkonto dock, är det normalt att det går segt? Det brukar ju gå på sekunden när man sätter in cash på andra sidor.

 

De har slumpmässiga säkerhetskontroller. Du har säkert haft oturen och fastna i en sådan :(.

 

Jag har gjort tre insättningar på mellan $200 och $400. Vid alla tre tillfällen har jag fastnat i dessa sk. slumpmässiga säkerhetskontroller. Med andra ord verkar det vara helt normalt.

 

Du har satt in med VISA gissar jag? Iofs är det lite mysko att du har behövt verifiera dig om igen om du redan har gjort det. Använder du neteller så slipper du allt sånt krångel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satte in pengar för tre timmar sen med mitt visakort men det har fortfarande inte kommit in på kontot, det är draget från mitt bankkonto dock, är det normalt att det går segt? Det brukar ju gå på sekunden när man sätter in cash på andra sidor.

 

De har slumpmässiga säkerhetskontroller. Du har säkert haft oturen och fastna i en sådan :(.

 

Jag har gjort tre insättningar på mellan $200 och $400. Vid alla tre tillfällen har jag fastnat i dessa sk. slumpmässiga säkerhetskontroller. Med andra ord verkar det vara helt normalt.

 

 

Varje gång man sätter in pengar vis sitt VISA kort så får man vänta mellan 4-18 timmar.

Det är inga ska säkerhetskontroller det tar sån satans tid på den sidan.

och föratt inte snacka om utbetalningarna

 

har gjort 5 stora uttag mellan 15000-45000:-

tog mellan 7-14 dagar innnan jag fick pengarna.

Jag bytte bort den sidan till en ny prima site..

Där tar det max 3 dagar så sitter pengarna på kortet igen och snabb suppert har de med

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...