| Övriga pokerpartners Friends of Pokerforum.nu / Poker.se |
2010-02-04, 15:51
|
|
Reg.datum: Jul 2004
|
|
2010-02-07, 10:17
|
|
|
Ni behöver verkligen se över era mailpolicies i fråga om vilka automatiska meddelanden som medlemmarna får.
Idag fick jag två mail om att jag kvalificerat mig till en $100-frirulle. Hur tänkte ni där? Jag har fått mail om detta förr, men det här var första gången jag fick på både svenska och engelska.
Detta är tydligen att informera spelare som uppenbart inte är intresserade om, men när det gäller priser i era poängrace, då ska vi själva inse att vi måste kontakta er om priser?
|
2010-02-07, 18:14
|
|
Reg.datum: Mar 2005
|
Redkings leder ligan i antal promotionmail bland de antagligen runt 25 pokersiter jag testat och det rätt överlägset.
Ni borde fokusera på att enbart skicka email när ni har något speciellt intressant att erbjuda. Att ni skickar en gång i veckan två mail om era guarantees som alltid är detsamma gör att man omedelbart deletar mailen.
Håller med föregående talare att ni verkligen måste fundera över vilka mail ni skickar.
Jag har för övrigt inte satt in en enda krona på RedKings så gör det än märkligare att spamma med intetsägande erbjudanden.
|
|
|
2010-02-07, 19:25
|
|
Reg.datum: Dec 2005
|
Även jag vill stämma in i klagosången ang. RedKings mailrutiner. När jag precis signat upp så fick jag bara dom svenska mailen men ganska snart så fick jag även samma mail på engelska. Och många mail blir det!
Eftersom jag använder gmail är det lätt att kolla och nedan är enbart dom mailen jag sparat. Jag har med största sannolikhet raderad några stycken.
Totalt antal mail sedan sign up i februari 2008: 270
varav 24 st. i år och 182 st. 2009.
Om vi dessutom tänker på att jag raderat en del mail så ger det vid handen att jag fått ca. 300 (förmodligen lågt räknat) mail från RedKings på ganska precis 2 år. Om ca. 100-120 av dom mailen är engelska dubletter ger det 180-200 mail vilket fortfarande är mycket.
En fråga till RedKings (som jag förvisso inte tror kommer få ett svar), tycker ni att denna mängden mail är rimlig?
/#LOUDmouth#
|
2010-02-08, 12:06
|
|
|
Officiell Sajtrepresentant
Reg.datum: Nov 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Även jag vill stämma in i klagosången ang. RedKings mailrutiner. När jag precis signat upp så fick jag bara dom svenska mailen men ganska snart så fick jag även samma mail på engelska. Och många mail blir det!
Eftersom jag använder gmail är det lätt att kolla och nedan är enbart dom mailen jag sparat. Jag har med största sannolikhet raderad några stycken.
Totalt antal mail sedan sign up i februari 2008: 270
varav 24 st. i år och 182 st. 2009.
Om vi dessutom tänker på att jag raderat en del mail så ger det vid handen att jag fått ca. 300 (förmodligen lågt räknat) mail från RedKings på ganska precis 2 år. Om ca. 100-120 av dom mailen är engelska dubletter ger det 180-200 mail vilket fortfarande är mycket.
En fråga till RedKings (som jag förvisso inte tror kommer få ett svar), tycker ni att denna mängden mail är rimlig?
/#LOUDmouth#
|
Hej,
Vi ska kolla över våra mailrutiner. Anledningen till att vi skickar en ganska stor mängd mail är eftersom att vi vill att våra spelare skall vara informerade vad som pågår hos RedKings, och då även ibland påminda om kampanjer.
Jag förstår att många av er kan bli frustrerade och se det som "spam", och vi kommer som sagt ta åt oss kritiken och se över våra rutiner.
Tack för kritiken!
Mvh
Jonas
RedKings.com
pokerse1000 - 100% på upp till 1000$
|
|
|
2010-02-08, 12:20
|
|
|
Officiell Sajtrepresentant
Reg.datum: Nov 2007
|
Sit'n'Go Tiokamp, Points Per Day IV, $15.000 ADDED!
Den 10e Februari startar våran populära Sit'n'Go Tiokamp, med 10 olika slags former utav SNGs så får du chansen att vinna ett live events paket till Iris Open värt $8000, eller ta del utav den totala prispotten på $50,000! Läs mer här
Points Per Day IV! Imorgon startar det som har blivit kallat "Världens enklaste poängrace". Registrera dig till racet nu för att ha så stor chans som möjligt att vinna. Registrera dig och läs mer här
$15,000 ADDED. Den 10e Februari i samband med starten utav Tiokampen kommer vi att erbjuda en $15,000 added turnering! Missa inte det.
Massor med anledningar att registrera sig hos RedKings, registrera dig nu!
Mvh
Jonas
RedKings.com
pokerse1000 - 100% på upp till 1000$
|
|
|
2010-02-08, 21:57
|
|
Reg.datum: Mar 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av RedKings
Hej,
Vi ska kolla över våra mailrutiner. Anledningen till att vi skickar en ganska stor mängd mail är eftersom att vi vill att våra spelare skall vara informerade vad som pågår hos RedKings, och då även ibland påminda om kampanjer.
Jag förstår att många av er kan bli frustrerade och se det som "spam", och vi kommer som sagt ta åt oss kritiken och se över våra rutiner.
Tack för kritiken!
Mvh
Jonas
RedKings.com
|
Man behöver inte bli påmind en gång i veckan på svenska och engelska om samma guaranteed turneringar. Om de ändrade sig eller hade ett konstant stort övervärde skulle det vara en skillnad ...
|
|
|
2010-02-09, 17:56
|
|
Reg.datum: Dec 2005
|
Hmm, instämmer i det Fredde säger ovan. En tredjedel mail hade varit ok OM mailen hade innehållit något nytt.
Förövrigt vill jag bara ta upp ett högst aktuellt exempel på era irriterande mailvanor. Inte nog med att jag alltid får ett mail på vardera (sve/eng) språk så dagen efter min senaste post i denna tråden så får jag som lök på laxen dessutom 2 mail på vardera språket.
20100208 får jag således:
2 x Point per Day 4 starts tomorrow, register now *****
2 x Point Per Day 4 startar imorgon, registrera dig nu *****
Inte dåligt jobbat!
Nä, efter att ha gnällt i bidoncash-tråden och här så borde jag göra något annat för att få upp humöret. Självbefläckelse FTW
/#LOUDmouth#
|
2010-02-10, 10:23
|
|
|
Hej.
Av någon anledning står det ingenstans vilka de tio spelformerna i tiokampen är. Helt sjukt. I alla fall, jag letar i klienten. Har hittat åtta:
Fixed limit texas
Pot limit texas
No limit texas
Pot limit omaha
Pot limit omaha hi/lo
Fixed limit omaha hi/lo
Pot limit 5 card draw
Fixed limit seven card stud
Det ligger dock dubletter ute av PLO och 7CS, så kanske det ska finnas FLO och 7CS hi/lo?
Stöt- och mörkpoker förresten, de spelas på två bord får man anta? (no pun intended).
|
2010-02-10, 10:53
|
|
Reg.datum: Jan 2004
|
Sist var det sh med oxå, du kanske måste filtrera annurlunda...
|
2010-02-10, 11:12
|
|
|
Ah, det gjorde jag inte eftersom det ju är för 10 personer, fattade inte att det kan vara två bord även där.
Jag är för dum för det här Skanke, för dum.
|
2010-02-10, 16:50
|
|
|
Oh, tiokampen går mellan alla skins? Då har jag inte mycket att hoppas på 
|
2010-02-11, 10:52
|
|
|
I det korta loppet kan jag inte vara rolig att ha som kund - jag har så väldigt mycket att anmärka på hos supporten. Men då jag är van vid Stars är det en kulturkrock av episka mått att handskas med en så ofärdig produkt. Det gäller alltså inte bara Ongames chockerande undermåliga klient, utan också promotions och supporthantering från Redkings sida.
|
2010-02-11, 15:38
|
|
|
The leaderboard will be updated every day by 13.00 CET
If we feel like it.
|
| Ämnesverktyg |
|
|
| Visningsalternativ |
Linjär visning
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är på
|
|
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:18.
|
|